Bar'ın kapısından içeri girip etrafa şöyle bir göz gezdirdim, tabiki benimle birlikte Merve ve Beyza'da etrafa bakıyordu. Beyza tabikide Kaan'ı arıyordu, Merve ise yüksek ihtimalle kendine yeni av arıyordu. Çünkü Merve'nin güzelliğine, çekiciliğine çoğu erkek bayılıyordu.(ben olsam ben de bayılırım hatun taş mübarek)Etrafa oturmak için yer baktım ama bulamadım o yüzden üst kata çıkmaya karar verdik tabi Merve o sırada Barmen'in yanına gidip içecek bişeyler istedi. Beyza hâla yanımda pazarda kaybolan çocuğunu arayan anneler gibi Kaan'ı arıyordu tabii bunu belli etmeden yapmaya çalışıyordu ama imkansız dı...
Beyzaya dönüp"hayırdır deli danalar gibi etrafta kimi arıyorsun"dedim. Tabii hiç durur mu anında "kimi arayacağım be şey arıyorum ben şey ha evet! Koltuk arıyorum."Dedi tabi önümüzde boş masayı görmeden" yalan söylüyorsun bari adam akıllı yalan söyle" diyerek beraber masaya yerleştik.
Merve tam olarak 20 dk boyunca gelmediği için bir yerde bayılıp kaldı mı acaba diye düşünüyordum ki iç sesim (o bayılmaz bayıltır insanı) dedi.
Çantamın içinden telefonu çıkartıp Merveyi arayacağım sırada telefon çaldı, kimin? Ha evet benim telefonum çaldı ama sorun şu ki arayan numara yabancıydı Hastalardan biridir diyerek aramayı reddettim ve numaraya mesaj attım.
=================================
0566***:Şuan da müsait değilim acil bir durumunuz yoksa daha sonra arasanız veya yarın hastaneye gelseniz?0545***:Tabi, geleyim hastaneye isminizi ve hastane ismini söyleyin geleyim
0566***:Siz isminizi söyleyin Numaranız kayıtlı değil şuanda da galiba silinmiş kusura bakmayın lütfen.
0545***:Neredesiniz siz şuanda?
0566***:Bu sizi ilgilendirmiyor.
0545***:Kendimde bulabilirim aslında :)
0566***:Anlamadım?
0545***:Yok bişey iyi eğlenceler doktor hanım.
0566***:Ne, nasıl ne eğlencesi? Kimsiniz?
Numara çevrimdışı
=================================
Kafamı telefondan kaldırıp Beyza'ya boş boş baktım. Bana dönüp "noldu niye öyle bakıyorsun cenazen varmış gibi" deyip göz devirdi. Daha demin telefonda ben ne yaşamıştım ya! Ben telefondaki yabancının kim olduğunu düşünürken Merve yanımıza geldi. Beyza ona dönüp "noldu bulabildin mi Kaan'ı yada yanındaki yellozu buldun mu,gördün mü, nerdeler,napıyorlar?" Diyerek Merve'yi soru yağmuruna tuttu. Merve Beyza'ya tabiri caizse sen salak mısın adlı bakışını gönderdi ve "gerizekalı arkana bakarsan görürsün zaten " dedi. Beyza tam arkasına bakacaktı ki kafasını tutup, kolunu cimcikleyip onu durdurdum. Bana dönüp " Napıyorsun yaa salak mısın kızım noluyo be" diye çemkirdi ayrıca kulak zarımı da patlatmış olabilirdi sesiyle, tam ona ağzımı açıp bağıracakken arkadan Kaan'ın yanımıza gelip "siz burda napıyorsunuz" demesiyle cümlem yarı da kaldı (şimdi kalkıp burda Beyza'yı rezil etmek vardıı) diyen iç sesime katılmayı çok isterdim ama şu Kaan'ın yanındaki kızın yanında Beyzoşuma bunu yapamazdım :(Kaan'ın yanındaki kıza şöyle bir göz değdirince kızın üstündeki elbisenin aşırı iddialı olduğunu farkettim. Kırmızı belini tam olarak saran dar bir elbise, göğüs dekoltesi resmen ben burdayım diye çığlık atıyordu. Ama her ne kadar fiziği güzel olsada çekicilik ,güzellik yoktu yada ben öyle bulmuştum. (Ne kızı aq nerden baksan 35,40 yaşlarında vardır bu)
Dönüp Beyza'ya baktığımda Kaan ve yanındaki kadına tiksinirmiş gibi baktığını gördüm, Merve ise her an kadını boğacakmış gibi görünüyordu
Merve oturduğu yerden kalkıp kadının yanına gitti (evett kazamız mübarek olsun) zaten ondan sonrada olaylar bir birine girdi ve yine sonumuz karakolluk oldu...
=================================
Öncelikle hepinize Merhaba Aslında bu bölümü daha detaylı yapacaktım olaylar daha farklı gelişecekti ama sizi çok beklettiğimi farkettim.
Okulumdan ve Sınavlardan dolayı bölüm gelmiyo kusura bakmayın ve hepinizden bir fatiha isteyebilirim çünkü %80 sınıfta kaldım..
Eğer ki bölümlerde sevmediğiniz,hoşlanmadığınız bir yer olursa lütfen bunu belirtin çünkü farketmeden bilmeden bazı hatalar yapabilirim çünkü bu benim ilk kitabım illaki her insan gibi kusurlarım olacaktır lütfen bunu dile getirmekten çekinmeyin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ASEL/RÜYA
General Fiction0566***: Temel araba sürerken kırmızı ışıkta geçmiş. Tabii bunu gören polis Temel'i durdurmuş. Bilinmeyen: kimsin? Bilinmeyen:Bana bak Cenk Sensen sonun kötü olur!. 0566***: Yaw hele bi sus! 0566***:Bişey anlatıyoz burda. Bilinmeyen:Ne saçmalıyorsun...