Asel

184 9 1
                                    

Merve'nin kızın yanına gidip elindeki içeceği kızın tüm üstüne dökünce birden gözlerim fal taşı gibi açıldı tam kıza "kusura bakma yanlışlıkla olmuştur " diyecektim ki kız birden bire Merve'ye "kör müsün ya sen!?" Diyerek çemkirmesi ve Merve'nin "yok ben kör değilim ama seni yüksek ihtimal kör bırakıcam" Diyip kızın saçından tuttuğu gibi masaya kafasını vurması bir oldu. Kaan tam merveyi tutacağı sırada, Beyza'nın "sana noluyo?diyip Kaan'ın ayağına tekme atmasıyla Kaan "Kafayı mı yedin? Ruh hastası manyak" demesi bir oldu o ikisi orda bir birini yerken Merve'nin kavga ettiği kızın arkadaşlarının da gelmesiyle bende ortaya atladım ve sonumuz nezarethane oldu.

Şuan ne mi yapıyoruz? 3 saat boyunca karakolda kaldıktan sonra karşı taraf Beyza'nın polis memuru olduğunu öğrenmiş ve şikayetinden vazgeçmişti bizde taksiyle mekana dönüp Merve'nin arabasını aldıktan sonra arabada eve geçiyoruz ve konuştuğumuz tek konu kızları o an nasıl dövdüğümüz. Çantamda telefonumun çalmasıyla telefonu çantadan çıkarıp kimin aradığını baktım Annem di telefonu açıp kulağıma koydum.

-Efendim anne?

-Şükür telefonlarımız açılıyor yaa

-İşim vardı Sultanım yoksaa sizin telefonlarınızı bir an bile açmadığım hiç oldu mu ya?

-Oldu. Aman her neyse napiyosun balım

-Beyza ve Merveyleyim Eve geçicem birazdan sen napiyosun? Abim ve yengem napıyo?

-Oturuyorum kızım öyle bende daha demin Gülcan teyzenin yanından geldim , abin ve yengende işlerle meşgul.

-Hımm Gülcan teyze nasıl yine oturup tüm mahallenin gıybetini mi yaptınız bensiz Ha?

-Yokk kız Gelin adayı bakıyoduk.

-Ne? Ne gelin adayı anne? Emre'ye mi? Yani Emre abiye mi?

Birden yüzüm düşmüştü sebebini ben bile anlayamıyorken.. tamam çok küçükken ona karşı bişeyler hissetmiş olabilirdim ama yani küçüktüm ,eskiden di tüm olanlar..

Merve sesimdeki değişimi farketmiş olacakki kaşlarını çatıp bana bakmaya başladı neler olduğunu anlamak ister gibi

-Evet Emre'ye ama kız varya bulamadık bir türlü birisini çocuk artık ne kadar değiştiyse kimseyi kabul etmiyo

- çocuk dediğin adam 29 yaşında anne yakında 30 olur

-Asel..

Evet annem ne zaman benden bişey isteyecek olursa diğer ismimi kullanırdı derin bir nefes alıp kafamı cama yasladım ve içimdeki nefesi dışarı bıraktım

-Efendim anne

-babanla konuştun mu?

-Hayır

ASEL/RÜYAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin