Rumuński

15 2 0
                                    

2 litri de bulion

500 ml dospi de secară

patru cârnați albi (crudi)

200 g de bacon

1 ceapă mare

2 lingurite de hrean

1 catel de usturoi

3 linguri de smântână 30% sau 36%

maghiran uscat, ras

sare si piper dupa gust

ouă fierte tari pentru servire

Prepararea supei acră

Încep prin a încălzi bulionul.

Intr-o tigaie prajesc baconul taiat cubulete, iar cand incepe sa se topeasca grasimea din ea adaugam ceapa taiata cubulete si calim la foc mediu pana se rumenesc frumos baconul si ceapa.

Adaug continutul tigaii in bulionul fierbinte, precum si intregul carnat alb si calesc bulionul la foc mic aproximativ 30-40 de minute pana cand are o aroma si aroma de carne distincta.

Adaug dospit (bine amestecat) la baza pregatita. La inceput, doar jumatate, pentru ca supa acra de secara sa nu iasa prea acra. Dacă este necesar, adăugați drojdia până se obține gustul dorit.

Apoi adaug în oală un cățel de usturoi ușor zdrobit, două lingurițe mici de hrean și, mai ales, maghiran. Măghiran în cantitate de aproximativ o lingură când se adaugă în supă, frecați-l puternic în mâini, datorită căruia se eliberează o mulțime de arome. Maghiranul in supa de secara nu poate fi niciodata prea mult :)

Mai gatesc supa in felul acesta cateva minute la foc mic, iar la final, dupa ce am scos oala de pe foc, adaugam smantana. Amintiți-vă că trebuie călit cu câteva linguri de supă fierbinte și apoi turnat în oală.

Inainte de servire, taiati carnatii in felii si asezonati supa cu sare si piper dupa gust.

Sursa: Zajadam.pl

Przepisy na żurek w różnych językach ✔️Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz