Tommy:
W wieku 28lat oświadczył się Scarlett. Zapomniał o Arlettcie i wiódł spokojne życie, lecz imię "Arletta" krążyło po jego głowie więc postanowił tak nazwać swoją córkę.Cztery lata później wziął rozwód z Scarlett i sam opiekował się córką. Pewnego dnia kiedy przeszukiwał stare pudła na strychu trafił na już stary list. Kiedy go otworzył przypomniała mu się jego stara miłość. Już wiedział dlaczego tak nazwał swoją córkę - bo dziewczynę, którą tak na prawdę kochał popełniła samobójstwo przez niego.
Jemu cała historia z Arlett się jej przypomniała i pewnego dnia postanowił opowiedzieć o niej swojej córce. Ta się rozpłakała i chciała odsiedzieć grób Arletty. Więc następnego dnia pojechali na grób Arlett.
Tommy'iemu przypomniał się pogrzeb.
Ile ja bym dał żebyś do mnie wróciła, Arlett... - pomyślał i się rozpłakał.
Jego córa również się rozpłakała.
Od tego czasu Tommy wraz z córką codziennie odwiedzali jej grób.
George:
Kiedy dowiedział się o śmierci dziewczyny, zerwał kontakt z Tom'em i odwiedzał jej grób raz na miesiąc.Dokładnie w rocznicę śmierci Arletty popełnił samobójstwo w ten sam sposób co ona.
Nikachu:
Niki nie mogła się pogodzić z dziewczyny śmiercią i śmiercią Georg'a. Codziennie odwiedzała ich groby.Nikachu znalazła sobie chłopaka, który później został jej mężem. Mieli 2 synów.
Dream and Sapnap:
Oboje mieli problem z pogodzeniam się śmierci ich bliskich przyjaciół. To oni poinformowali ich fanów o śmierci. Dużo fanów odebrało sobie przez to życie.Chłopaki razem się wspierali i od czasu do czasu odwiedzali grób swoich przyjaciół.
Karl:
Chłopa załamał się i popadł w depresję. Mimo tego odwiedzał grób swoich przyjaciół.Ranboo and Tubbo:
Po jakiś 2latach ogarnęli się i nie zapomnieli o swoich przyjaciołach, ale nie płakali za nimi tak często.Na zakończenie powiem wam tak:
Miłość nie zawsze jest jak z bajki, czasami jest kochana, a czasami zabija.The end
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
No i to koniec tej książki planuje druga więc czekajcie:> będziecie poinformowani na tik toku co do nowej książki.Tik tok: anaaaq08
Słowa 322
CZYTASZ
𝐅𝐮𝐜𝐤𝐢𝐦𝐠 𝐬𝐢𝐦𝐩|ᴛᴏᴍᴍʏɪɴɴɪᴛ|ᴀɴᴀᴀᴀǫǫ08
FanfictionArletta po kłótni z swoim przyjacielem postanawia zacząć stream'ować. Arletta to 18-letnia blond włosa [włosy do ramion] dziewczyna, jej oczy są niebiesko-szaro-zielone, a usta delikatnie malinowe. Dziewczyna ubiera się zazwyczaj tak "Żeby wyglądać...