Irmağın Günlüğü

217 10 6
                                    

Sizin hiç nefes alamadığınız anlar oldu mu? Benim oldu ve şuan o evredeyim ağlamak istiyorum ama ağlayamıyorum. Korkuyorum göz yaşı yerine gözümden kan gelicek diye. Herkes beni mutlu görüyor ama kimse içimi bilmiyor. Herkes delirmiş, plotonik, hissiz, mal mısın kızım sen, diyor ama kimse hislerimi sormuyor! Ben ırmak akın 17 yaşındayım ben deli değilim ben mal değilim ben aşığım ben plotonik olabilirim ama benim hislerim saçma değil ben deli değilim benim bi adım var ırmak ama kimse bunu anlamıyor. Ben sadece aşığım özür dilerim ırmak sana bunu yaşattığım için özür dilerim ama hislerime engel olamıyorum.
      
12.08.2022



En yakınım en iyi dostum en güvendiğim insan benim bu gün hayallerimi çaldı! Beni bıçakladı olmayan şeyler anlattı, beni iğrenç kalpsiz bi insanmışım gibi tanıttı. Herkese ben o sahnede onu överken o bana hırsız bile dedi. Ben ona güvendim. O benim ilk aşkımı çaldı. Neden? Neden? Ben naptım ona ben gerçekten iğrenç bi insan mıyım? Ben çok mu çirkinim. Ya kimse niye konuşmuyo yeter herkes bi anlam yüklüyor ama ben bu haliyle bile ona güveniyorum ben aptal değilim ben arkadaşımı seviyorum ben ona güveniyorum çünkü benim başka çarem yok belkide kendimi avutuyorumdur olamaz mı? Bende öyle düşünmüştüm. Aptalın tekisin ırmak sen aptalın tekisin.

13.08.2022





__________________________________________________________________

Bölüm biraz geç kalıcak maalesef o yüzden bunu atıp kaçıyorum. Biraz bunla idare edin 2-3 güne gelir bölüm söz. Beğenmeyi ve takip etmeyi unutmayııın lütfen teşekkür ederim şimdiden💗🥲 görüşürüz🧡

TesadüfHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin