Saat 4-5 civarlarindaydi ben gene evden kaçmış denizin kenarına oturup denizi seyrediyordum. Ilkbahar ayindaydik kısa kolu tatlı bir buliz ve onun üstünde de uzun bir ceket vardi.
Eve doğru yürüyordum ve o an aklımda bin bir türlü şey geliyordu ama en kötüsü de eve gittiğimde üvey babam uyanmış beni bekliyor olursa işte o zaman ben biterim.Biz aman aman bi zenginliğe sahip bir aile değildik ve hatta bana göre bir aile değildik.Sadece annem ve ben vardık.Üvey babam genelde bizimle olmazdı olursa da ya kumarda kaybetmişte gelmiş olurdu veya birine sinirlenir bize çatardi.Eğer 1 hafta boyunca gelmesede bir kadınla beraberdir diye düşürdük ve tabi düşündüğümüz şeyde her zaman doğru çıkardı.Benim babam annemle beni terk edip gitmiş ve hatta bunların hepsi annemin suçuymuş. Üvey babam ise beni ilk gelen adamla evlendirmek için elinden ne geliyorsa yapiyo.
Ben bunları düşünürken birine çarptım.Bi erkekti ve baya yakışıklıydı.İri yapılı,uzun boylu ve esmer olan bu adam baya yakışıklıydı.Beni bu düşüncelerden alan onun sesi oldu;
-Çok pardon,acelem vardı da.dedi.Dedi demesine de ben
onun sesine bile hayran kalmıştım-Asıl ben özür dilerim.dedim.O giderken bende önüme döndüm ve yoluma devam ettim.
Evin önüne geldigimde derin bit nefes aldım.Yavasca anahtarı deliğine soktum ve çevirdim.Kapı açıldı içeri girdim etrafa baktım.Mutfaktan sesler geliyodu.
Mutfağa doğru yürüdüm.Annem kahvaltı hazırlıyorum.Beni gördüğü gibi kolumdan tutu ve-Buse neredeydin.Baban şimdi seni görseydi sinirden deliye dönerdi.dedi Bende
-Sahildeydim anne. Hem şu adamada baban diyip durma o adam benim babam değil.!!
-Seni terk eden o adama mı baba diceksin?!
-Onun bizi terk etmesinin sebebi sensin anne.O yüzden lütfen babamı suçlayıp durma.!!diyip odama çekildim.
Sıcak olmasada bana göre sıcak ve huzur bulduğum yatağıma girdim.
Akşam olmuştu ama ben hala yataktan çıkmamıştım ve kalkmak istemiyordum. Niye bilmiyordum ama üzerimde bi ağırlık vardı. Bide aklımdan çıkmayan bugün çarptığım adamdı. Acaba adı neydi kaç yaşındaydı. Bunları düşünürken kapım çaldı yataktan seslendim:
-Geell
-Kızım seninle bir şey konuşa bilir miyim?
Bir süre sesiz kaldım sabahki olaydan dolayı biraz kırgındım anneme.
-Kızım biliyorum kızgınsın ama önemli bir şey.
Dedi. Yatakta doğrulduk ve annem yanıma geldi.-Kızım babanla Halit amcan konuştu onlar konuşurken duydum sanırım oğlu seni beğenmiş ve seni istemeye gelicekler.
-Anne siz kafayı mı yediniz o adam bende bak altını çiziyorum o adam benden 28 yaş büyük. Hem bide ben üniversite okuyorum yani asla olmaz.
-Kızım olmicağını bende biliyorum heralde.
-E napıcaz o zaman anne lütfen bişey bul.
Çok korkuyordum çünkü biliyordum o adamla evlenicektim ama o adamın babasının gözü vardı bende Halit sapığının. Her sabah okula giderken bana bakıyordu baştan aşağı süzüyordu. Tam bi sapık. Sonra annem elimi tutu ve :-Kızım ben bi yolunu biliyorum ama işte korkuyorum sana zarar gelmesinden.
-Söyle annem ben kendimi korurum valla bak.
-Kızım evet kendini korursun onda hiç şüphem yok ama babanın yanına gidersen kendini konusunda pek fayda olucağını düşünmüyorum.
-Bir dakika sen hani baban seni bıraya bıraktı gitti ve ben ondan haber alamadım diyordun. Sen sakın anne sen de bana yalan söyledim deme.
Dedim annem yanıma daha çok yakşaştı ellerimi öptü ve kendi ellerini yanağıma koydu.
-Kızım o zaman küçüktüm ve korktum babanı istersin diye bende sana söylemenin kötü bir fikir olucağını düşündüm. Ama bunlar geride kaldı tamam mı şimdi bu konuları bırakalım ben babanı aradım her şeyi anlatım birazdan seni almaya gelicekler.
-Kim?
-Babanın adamları hemen bir kaç parça yanına eşyanı al camı arala ve çık tamamı annecim bişey olursa bana yaz tamamı.
Dedi. Dışarıya doğru baktı ve
-Evet kızım hadi şimdi zamanı hızlıca bende babanla bişey olmamiş gibi konuşucam.
Annem içeri gitti bende hemen bir parça eşyamı aldım ve camı açtım camı açarken yanında ki bardak düşü verdi. Babam içeri daldı beni böyle görünce bana doğru koşmaya başladı. Hızlıca camdan atladım neyse ki yüksek bir yer değildi ama genede yüksekti. Ayağımı burkmuştum. Hızlıca arabanın yanıma gittim ve dışarda duran adamın suratına bile bakmadan arabaya atladım. Oda bindi.
-Çabuk gaza baş hadi hadi.
Biraz sonra yüzüne bile bakmadığım adam konuşmaya devam etti.
-Demek sen patronun kızısın.
Dedi. Bir dakika bu oydu şaka gibi sabah çarptığım adamdı. Aynadan bana bakıp göre kırptı. Evettt oydu aman tanrım.
-S-sen osun.
Dedim. Bana bakıp güldü. Ah aptal Buse bi merhaba falan der insan dabozlama sen o dün denir mi.-Şey ıı senin adın ne?
-Cesur
ŞİMDİ OKUDUĞUN
C-ESUR
RomanceSelamm Bu benim buraya yayinlicagim ilk kitabim olucak o yüzden yardım ederseniz çok sevinirim. Yorum yazmayı unutmayinn