1.Мрії дитинства

4 0 0
                                    

Мрії можуть завести нас куди завгодно ,навіть ,у руки власної смерті .Розуміння того ,що я готова була вбити власного батька ,привели мене до шоку . Хоча я розуміла,що до цього привело .

Я завжди цінувала ,те що у мене повна сім'я . Адже бачила ,як тяжко живеться моїм одноліткам ,у яких всього лише одна матір. Батька звичайно ж не було за розумілих причин ,або помер ,або пішов по хліб (дуже цікаве порівняння ,як на мене ) .У більшості моїх однокласників  батьки були розлучені ,і я чудово розуміла ,що мені повезло мати двох батьків ,які живуть разом . Найбільше я боялася того , що хтось із них помре ,і мені буде боляче . Мабуть, це найбільший страх всіх дітей світу . Але це ,було тоді у далекому 2009 році ,коли у мене народилася моя молодша сестра ,і я пішла у перший клас . Я зовсім нічого не розуміла ,у той час ,адже радувалася життю у своїх дитячих мріях .
Все було чудово ,до того моменту ,коли я не зрозуміла одну погану річ . Батько зраджує матері . Я не розуміла ,як це могло бути ,адже була дитиною ,але чітко розуміла ,що це погано .
З кожним днем я розуміла ,це все більше ,та жінка бувала у нас майже щодня ,можна сказати ,що вона посилалася у нас вдома . Вона виховувала мою сестру ,і бралася за мене . Я тоді не могла з нею бути ,йшла до бабусі ,адже знала там мене люблять і приймуть ,якою я б не була.

Минали місяці ,роки . Батько був ,як зачарований ,він і дня не міг прожити без тої жінки . Було тяжко ,і боляче дивитися на це і розуміти ,що нічого не можеш вдіяти .
Але я розуміла ,що не хочу бачити сліз своєї матері ,тому мовчала . Мовчала ,тому що боялася ,що вона складе речі ,і піде від батька . Я його любила всією своєю душею ,і не хотіла покидати ,хоча і знала ,що він робив матері боляче .
Будучи маленькою дитиною ,я розуміла,якщо піде матір ,піду і я ,адже дитина має бути біля мами ( дивно це говорити зараз ).

У віці так 9 років ,будучи вже зрілою особистістю ,я сказала собі ,хай роблять ,що бажають ,тільки хай не трогають мене .
І це мені допомагало ,років так до 20 (але про це пізніше ).

Ніколи не розуміла ,чому люди починають зраджувати ,напевне ,їм надоїдала ,та одноманітність ,про яку говорять всі старші люди . Не розуміла ,поки не виросла ,і не потрапила на ці самі граблі ,як так кажуть . Все було б чудово ,якби я не розуміла ,що зробила боляче , людині яку знала ,майже все своє життя . Моїй трьохюродній сестрі . Як не дивно їх хлопець (тепер вже чоловік ) ,знав що ми сестри ,і навіть не поставив мене до відома ,що він з нею зустрічається . Про це я дізналася через декілька місяців ( в наступних розділах).

Всі мрії мого дитинства ,про щасливу сім'ю і кохання ,як у казках ,не виправдали себе . Я зрозуміла ,не все те золото ,що блищить . Не варто вірити всім підряд .

Можливо,я це і зрозуміла ,але все ж ,була наївною дурочкою ,яка вірила і кохання ,воду знала ,як вміє кохати вона сама .

Все ,що для мене було важливо ,це лиш вигода ,і зроблю все ,щоб отримати ,те що я бажаю ...

У сигаретному димі Where stories live. Discover now