"Selam, beni sizi almak için Emre göndermişti"
"Evet bir dakika kızlara haber vereyim"
Damla hemen kızlara haber verdi. Her kes hazırdı ama Rüya hala hazır değildi. Selin Damlaya çocuk yalnız kalmasın diye yanına gitmesini istedi. Damla çocuğu görünce bi garip olduğundan gitmek istemedi. Selin Damlanın çekindiğini anlayıp kendi gitti. Çocuğu sanki görmüştü okulda. Ama tam çıkaramadı. Emrenin yanında görmediğinden emindi.
Selin genelde dış görünüşten çok nasıl biri olduğunu ve en önemlisi neleri sevdiğini önemserdi. Bu adını dahi bilmediği çocukta da tam bi sapık tipi vardı. Ama yinede tatlı görünüyordu. Selin çocuğa karşı olan düşüncelerini toparlayamadı.
Uzun düşünceden sonra telefonuna bakan çocuğa yaklaşıp 'Merhaba' dedi. Karşısındaki çocukta başını kaldırıp 'Selam' dedi.Bi kaç saniye inceledikten sonra "Ayla senmisin?" dedi.
"Hayır ben Selin, Aylanın yakın arkadaşıyım" elini çocuğa uzattı.
"Bende Caner memnun oldum" karşılık verdi.
Biraz bakıştıktan sonra kızlar geldi. Canerin arabasına binip partiye gittiler. Ayla karşıda diğerleri ise arka koltukta oturdular.
"Ehliyetin varmı senin?" Selin başını çıkarıb sordu.
"17 yaşta ehliyet verdiklerini gördünmü?"
"17 yaşındamısın? Son sınıf?" Damla konuyu karıştırdı.
Caner başını aşağı yukarı salladı. Aylada konuya dahil oldu. "Emreyle nerden tanışıyorsunuz peki?"
"Komşumuz, aynı zamanda çok yakınız"
Partiye geldiklerinde Ayla hemen Emrenin yanına gitti. Yanağına bi öpücük kondurup doğum gününü kutladı. Sonra Aylayla birlikte kızların yanına geldiler. Her kes tebrik ettikten sonra eğlenmeye başladılar.
Damla içecek almak için kızlardan ayrıldı. Galiba Canerde içecek alıyordu. Onun olduğuna emin olmak için bakıyordu ki oda baktı ve göz göze geldiler.
"Benimi alıyorsun, içeceğimi?""Ne" Damla kaşlarını çatdı
"Dans müziği çalıyo ya, şimdi sen almazsan kızlar alacak. Önceden uyarıyım dedim."
Damla kah-kaha atmıştı. Aslında böyle özgüvenli erkekleri severdi ki Canerin tavırlarıda baya hoşuna gitti. Ancak çaktırmamaya çalıştı.
"Şimdi sana hayır derdim ama malasef hayır demek yeteneğim yok"
"O zaman buyrunuz" elini uzattı.
Birlikte dans etmeye başladılar. Selin fark edince bozulmuştu. Kendi kendini fark edince kendine sinirlendi. İçinde 'Sana ne oluyor kızım' dedi.
Danstan sonra Damla kızların yanına uğramadı. Aylada Emrenin yanından ayrılmadı. Ve masada sadece Selin Duygu ve Rüya kalmıştı. Duyguyla Rüya baya iyi anlaşıyordu. Selininde aklı Damlalarda kalmıştı. Sürekli gözü onları arıyordu.
Damla artık kaç bakal içki içtiğini unutmuştu. Baya sarhoş olmuştu. Ve ne konuştuğunu bilmiyordu.
"Biliyormusun ben kaç tane erkekle yattım. Ama hiç biri senin kadar yakışıklı değildi."
Canerin kaşları çatılmıştı. Damla düşünce tuttu ve kızların yanına getirdi.
"İsterseniz artık sizi eve bırakıyım, geç oldu. Hem Damlada kendinde değil."
"İsabet olur" Selin soğuk bi ses tonuyla, cevabını sanki çocuğun yüzüne çarptı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kapının ardındaki yüz
Romance5 arkadaş yeni bi eve taşınıp, yeni bir hayata başlıyorlar. Peki bütün zorluklara rağmen bir birilerine sadık kala bileceklermi? Selin - kızlar arasında en büyük ve iradeli olan, genelde sorunları o idare eder. Ayla - aralarında en duygusal kız sev...