Durum

1.3K 73 51
                                    

Sena ile aramızda uzun bir sessizlik oldu.

"Hadi."

"Ya ama hemen şey etme tamam mı?"

Sena sırıtmaya başladı.

"BİLİYODUM,BİLİYODUM İŞTE BİLİYODUM!"
"ÖMER'DEN HOŞLANDIĞINI BİLİYODUM."

Gözlerimi Sena'ya diktim.

"Hoşt.Yavaş gel."
"İçim el vermiyor onu üzmeye diyecektim."

"Ya of yalan söyleme yalan söyleme."

İstemsizce sesli güldüm.

"Of salak yapma."

Ben etrafa kahkahalar saçarken Sena çok ciddiydi.Onu böyle ciddi görünce bende sustum.

"Y/N?"

"Efendim?"

"Benim de sana söylemem gereken bir şey var."

"Dinliyorum."

"Ömer'le ilgili."

Kaşlarımı çatarak konuştum.

"Daha dikkatli dinliyorum."
———————————————————————
ÖMER

İçimde çok garip bir his var.Y/N'nin gitmesi bir yana Kaan çok garip davranıyor.Ama o kadar salak değilim.Y/N'nin hâlâ burada,bu şehir de bir yerde olduğunu biliyorum.Sadece Kaan'ı bu kadar sıkışık izlemek çok eğlenceli.

Kaan'ı salonda tek başına otururken görünce yanına oturdum.

"Eee Kaan nasılsın?"

Gerildi,kekeleyerek konuştu.

"İyiyim,iyiyim çok çok iyiyim."

Dalga geçerek cevap verdim.Salak çocuk çok komik.

"Çok çok iyi olmana çok çok sevindim."

"Of çok mu komik."

"Çok çok komik."

"Ya kes."

Ben gülerken Kaan'ın yüzü asıktı.Bana bozulmuştu.

"Ya tamam özür dilerim.Dalga geçiyorum."

"Neyse-"

Sözünü bitirmesine izin vermeden konuştum.

"Eee Y/N nasıl?"
"Sena'yla iyi eğleniyor mu?"

Kaan'ın gözleri kocaman açıldı.Bana döndü konuşmak istedi ama konuşamadı.O da bunu tahmin etmeme çok şaşırmış gibi değildi,sanırım bir anda söylemem onu ürküttü.

"Aaa pardon bir anda söyledim değil mi?"
"Merak etme dövmeyeceğim."

"Ondan değil.Bu aranızda ki mesele çok uzadı bence.Siz çok yakın arkadaşlarsınız ama senin ondan hoşlanman durumları etkiliyor.Tamam haklısın Y/N çok güzel bir kız ben olsam ben de aşık olurdum ama-"

"Belki de döverim."

Hızlı bir cevaptı.

"Ya biliyorsun sevgilim var ve Y/N benim için çok değerli ona bu gözle bakmam.Ama sen bakıyorsun Ömer.Direkt açılmak varken niye böyle yapıyorsun?"
"Belli ki o da seni önemsiyor.En fazla ne kaybedersin?"

Kaan'ı hiç bu kadar ciddi görmemiştim.Söylediklerinde çok haklıydı fakat kendi içimde bunları kabul etmek istemiyordum.Y/N'ye o gözle bakmaktan nefret ediyorum.O benim en yakın arkadaşım,dostum,sırdaşım.Bizi asla romantik açıdan düşünmemiştim.Nasıl oldu da bu çukura düştüm ben?

Nasıl beni bu kadar etkiledi?

Ben bunları düşünürken oluşan sessizliği farketmedim.Kendime geldiğimde Kaan'ın benden hâlâ cevap bekleyen gözleriyle karşılaştım.

"Onu."
"Onu kaybedebilirim,Kaan."

———————————————-

Arkadaşlar Ömer'le ilişkinizin çok yavaş gittiğini biliyorum ama okuduğum çoğu kitapta 2. Bölümden hemen aşık oluyoruz.Aşkın bu kadar basitleştirilmesi beni sinirlendiriyor (şaka.)

Neyse zaten bölümler kısa ama bölüm sayısı fazla birbirlerini dengeliyor.

Bir de hatırlatmayı sevmiyorum ama eğer hoşunuza giderse ve isterseniz vote verir misiniz? (Zorlama yok.)

Neyse iyi günlerr💓

Gönül Kahvesi|PorcayxReaderHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin