"Hayır,Ömer.Söylemeyerek durumları daha çok batırıyorsun.Görmüyor musun amk?"
"Üzgünüm."
"Üzgünüm Kaan ama yapamam.Bu riski alamam,Y/N'yi kaybetmeye değer mi bilmiyorum."Kaan bu konuşmadan sıkılmış gibiydi.
"Bak ne diyeceğim.Sen bilirsin.Ama sakın onu kaybedeceğim diye onun senden nefret etmesini sağlama."
Kaan koltuktan hızla kalktı.
——————————————————————
Y/N"Y/N bugün işe gitmedim aslında."
"İşe gitmediğini biliyorum,nereye gittiğini bilmiyorum zaten.Tuhaf tuhaf davranma da nereye gittiğini söyle."
"Hürkan'nın evine."
Ne?
Sena napıyorsun amk.
"Anlamadım?"
"HÜRKAN'NIN EVİNE GİTTİN?""Kızma ama Y/N-"
Sözünü kestim.Hemen ne söyleyecekse söylesin.
"Ne?"
"Ömer seni seviyor galiba."
Saçmalamaya başladı.
"Hayır.Hayır.Hayır.Hayır."
"Sen yanlış anlamışsındır."Bunları söylerken yüzümde zorlu bir gülümseme vardı.İçten içe bunun doğruluğunu biliyordum.
"Y/N hayır.Kulaklarımla duydum,Hürkan'nın kapısının önündeydim.Ömer kapının arkasındaydı ve dediklerini duyuyordum."
"Seni seviyor."Sena'nın dedikleri sanki rüyadaymışım gibi hissetmeme sebep olurken o daha çok konuşuyordu.Ömer beni seviyor.ÖMER beni seviyor.Ömer BENİ seviyor.Ömer beni SEVİYOR.ÖMER BENİ SEVİYOR.
"Ömer beni seviyor."
"Evet."
"İçimden söylediğimi sanıyordum."
İkimizde güldük.
"Eeee,sen ne düşünüyorsun?"
"Bilmiyorum,ne düşünmeliyim Sena?"
"Bilmiyorum,ne düşünmelisin Y/N?"
"O benim en yakın arkadaşım,ya ilerleyen zamanlarda ilişkimiz bozulursa?"
Sena gülümseyerek cevap verdi.
"Risk almadan bilemezsin?"
"Doğru."
"Peki ne yapacaksın Y/N?"
"Risk alıcak mısın?"Biraz düşündüm.Olasılıkları tarttım.Eğer ilişki yaşarsak ve ilerleyen zamanda yürümezse eskisi gibi olamayız,eğer reddedersem ilişkimiz bozulur artı olarak ekibi de zor duruma sokarız.Ya da bir mucize olur ve hayatımızın sonuna kadar beraber oluruz.Ben mucizelere inanmam.Ama konu Ömer ve aşk olunca denemeye değer gibi.
"Alıyorum."
"Risk alıyorum."Sena çığlık atınca ödüm koptu.
"Y/N VE ÖMER RUH EŞİ."
"Çüş,sakin."
"ÖYLESİNİZ SUS"
Koltukta zıplamaya başlayınca tıpkı bir çocuk gibi görünüyordu.Bende ona katıldım.Bilirsiniz bazen çocuk olmak gerekir.Uslu bir çocuk olursanız mucizeler gerçekleşir,hatta bir şirin bile görebilirsiniz.
"ŞİMDİ GİDİYORUZ VE ÖMER'E HABER VERİYORUZ."
"Lan hayır.O söylemiş beni sevdiğini o gelsin söylesin."
"Ya senin onu sevmediğini düşünüyorsa?"
"Heee.."
"Ya of amk Ömer'i,gene bana kitledi.""GİDİYORUZ VE SEN İLAN-I AŞK YAPIYORSUN."
"EVET,TAMAM.OF CİDDEN YAPIYOR MUYUM?"
"YAPIYORSUN,YAPIYORUZ,YAPICAKSIN."
"HADİ GİDELİM."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gönül Kahvesi|PorcayxReader
Teen FictionY/N ve Ömer çocukluk arkadaşıdır.Bir gün Ömer Y/N'yle görüşmeyi keser.