5.BÖLÜM

307 24 130
                                    

Genç adam yerinden kalkar bir sevdiğine, bir de kızına bakar. Gülümseyerek kadını okşar:  "Ben sonuç odaklı bakıyorum. Neticede üçümüz beraberiz". Kadın adamın böyle tepki verdiğini şaşırır, ondan böyle anlayış karşılamıyordu: "N-nasıl yani?! Kızmadın mı?" Adam sevdiğinin yanında oturur ve ellerinden tutarak: "Birazcık kızgın olabilirim sana. O da bana önceden demediğin için. Ama çok şükür sen, bebeğimiz sağlıklısınız. Başka ne diyebilirim".  
 
Kadın sevdiğine sarılarak: "Çok anlayışlısın, Fethi. Başkası olsa, belki böyle tepki vermezdi.  Çok teşekkür ederim". Adam sevdiğinin yanında oturur ve yanağını okşayarak gülümser, sevgi dolu bakarak: "Kimse seni benim anladığım kadar anlayamaz zaten". Kadın da aynı onun yüz ifadesiyle: "kimse de böyle bana senin gibi bakamaz". Adam kendinden emin şekilde: "bakamaz tabi".

Daha sonra Fethi bebeğinin pamuk gibi elini bakar ve zarifçe okşayarak sözüne devam eder: "b-bu gece üçümüz birlikte mi uyuyacağız?" Eylem kafasını adamın üstüne koyarak: "evet sevgilim... Bundan sonra üçümüz geceleri gökyüzüne bakarak uyucağız ve güneş doğunda, aşkımız her zamankinden daha çok büyük aşkla doğacak..." 

Adam kadına sarılır ve onun boyununu burnuna gömerek: "çok çok seni seviyorum seni..." Sevdiği de sımsıkı sarılarak: "bende seni seviyorum hem de çok..." der  ve ayrıldıklarından sonra, Fethi Eylem'e yardımcı olarak yerinden kaldırır, daha sonra pusetin içindeki bebeğine gülücükler saçarak, annesine verir. Adam ileri adımlarla giderek kapı açar ve odadan ve hastahaneden ayrılırlar...

Tim ve onun kadınları EyFet'in evine gelmiş, onlardan habersiz evlerini süslemişlerdir. "E-evet, her şey hazır. Hiçbir eksiklik yok" gülümseyerek, Nazlı Suya söyler. Su da aynı yüz şekliyle: "yaa her şey çok güzel oldu. Kesin Eylem ablamlar beğenecek. İnşAllah bizim de  böyle güzel odamızı süslersiniz". Nazlı ellerini arkadaşının iki yanaklarını koyarak: "Tabi ki, tatlım yaparız. Neden de yapmayalım ki?! Siz neden çocuk yapmıyorsunuz?" Su çekinerek: "ş-şey bilmem. Bence daha erken ya. Bizim kaç yaşımız var ki?! Biraz daha zaman geçsin yaparız". Nazlı gülümseyerek: "Eğer kendini hazır etmiyorsansa, o ayrı bir konu. Yok eğer bahanen böyleyse. Yapma biliyorsun bizimkilerin gidipte dönmemesi var. O yüzden ondan bir yadigar kalması için yapmalısın, yoksa çok pişman olabilirsin". Su gülümseyerek: "haklısın, hayat çok kısa. Bugünü biliyorsun, yarın ne olacağını bilemezsin. Dediklerini düşüneceğim, sağol Nazlıcım".

Ateş etrafa bakar her şeyin yerinde olup-olmadığına bakar ve sevdiği kızın yanına giderek yanağından öper: "Kelebeğim, çok güzel olmuş burası, ellerinize sağlık". Nazlı gülücükler saçarak: "Teşekkür ederiz Ateş Açar". Etrafına bakarak sözüne devam eder: "Sizde güzel süslemişsiniz, balonlarla falan". Ateş kadınların hazırladığı yemeklerden birini elini uzatarak sözüne devam eder: "Teşekkür ederim Nazlıcım". derken Su NazAtın yanından ayrılır.

Ateş sırıtan gülümsemesi ile sözüne devam eder: "Eee bu kadar hazırladık. Ben hazırladığınız böreklerden birini hakettim, tadına bi' bakmalıyım. Nasıl olmuş diye?" Nazlı Ateşin eline vurarak, sinirli gibi bakarak: "Biraz daha bekle, Yavuz abimlerle Fethi abimlerle gelsin yersin sonra". Ateş derhal elini çekerek ufuldayarak: "uff, Nazlım elinde baya ağırmış ha. Evlenirsek, beni iyice döversin". 

Nazlı sevgilisinin son sözleri ile üzülür. Ateş kafasını kaldırarak: "minnoşum, neden üzüldün?" Nazlı omuz atarak: "biz ne zaman Ateş? Bak bizden başka herkes evlendi. Gerçi Mücahit ve Mansur abim yeni sevgili buldular, ama biz 3.5 yıldır sevgiliyiz nişanlıyız ya". Ateş sıkıntılı sesle: "Haklısın ama bizim işlerimizi biliyorsun. Şimdi 1 aylık izindeyiz, bilinmiyor belki operasyonda çıkabilir ertesi gün". Nazlı Ateş dediklerine ile bir türlü kabullenmez: "Sen beni sevmiyorsun artık. Sevseydin ne yapar eder, evlenirdin benimle". Ateş sevdiğin kızın sözleriyle şok olur: "O nasıl söz Kelebeğim?! Bir daha öyle şey duymayım senden. Ben seni gerçekten seviyorum. Benim ne evim var, ne de arabam. Hiçbir şeyim yok. Bunlar olsaydı, saniyesinde düşünmem hemen evlenirdim seninle".

Lavanta kokusu 🪻 •EyFet• 💜Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin