" Bugün biraz Taekook vereceğiz. Seokjin-shi sen de onları kıskanıyormuş gibi yap ama hangisini kıskandığın belli olmasın. Namjoon-shi sen ve Hoseok da... " Seokjin duymaya alışık olduğu şeyleri umursamayıp eline verilen metne döndü. Senarist diğerlerine ne yapmaları gerektiğini anlatırken o da kendi senaryosunu okuyordu.
Dün ki kayıtlar yüzünden yorgundu ve bir an önce uyumak istiyordu ama bu bölümde oldukça enerjik birini oynayacaktı.
İç çekip senaryo kağıtlarını masanın birine koydu. Kendi senaryosunu okuyan Jiminin yanına gidip oturdu. Jimin Seokjinin varlığıyla elindeki kağıtları bırakıp gülerek Seokjine döndü.
" Bugün iki aşığız, sonunda bana döneceğini biliyordum. " Seokjin onun dediğiyle dudak büzüp konuştu.
" Özür dilerim Jimin-ah, bundan sonra seninim. " ikili saçma sapan roller yaparken Jungkook Seokjinin hareketleriyle gülümsüyordu, Taehyung da onun baktığı yere baktığında bakışlarını bir daha çevirememişti.
" Bir insan nasıl bu kadar tatlı olabilir? " dedi farkında olmadan. Jungkook yanından duyduğu cümleyle Taehyunga dönerken Taehyung hala dalmış bir şekilde Seokjine bakıyordu.
Jungkook fark ettiği şeyle Taehyungun koluna girip bir şey demeden peşinden sürüklemeye başladı. Geldikleri insanlardan uzak yerle Taehyungu bırakıp saçını geriye çekti. Taehyung boş boş Jungkooka bakarken konuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
red carpet |taejinkook
Fanfictionünlü idol kim seokjin ve ondan daha ünlü olan kim taehyung ve jeon jungkook. bir kuliste en fazla ne yapabilirlerdi ki? #taejin 1. 27/09/22 #jinkook 1. 02/10/22