third wheel

634 54 40
                                    

Her şey güzel gidiyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Her şey güzel gidiyordu. İlişkilerinde hiç bir problem yok değildi elbette. Üçünün de arada kıskançlık krizleri tutuyor, en ufak şeye bağırıp çağırıyor, sonra da birbirlerinden özür diliyorlardı.

Ama sonuç olarak ilişki denilen şeyin inişleri ve çıkışları vardı. Tatlı, tuzlu her şey vardı içinde. Üçü arada tartışsa ve insanlar tarafından hoş karşılanmasalar da mutlulardı.

Şirket SunTimes'ı Moonlight'ı perdelemek için almıştı fakat iki grup hala bire bir gidiyordu. Sevgililerin açıklanmasına rağmen herkes bu grubun hala kafa kafaya gitmesiyle gurur duyuyordu. Bir taraftan eğlenceliydi de. Hepsinin ilişkisi açıklandığı için her programda sevgilileriyle ilgili sorular soruluyor, kimsenin söylemeyeceği şeyleri söylüyorlardı. Karşı taraf sadece meslektaşları değil, sevgilileri olduğu için sürekli laf atıyorlardı.

Büyün piyasa onların bu davranışlarıyla eğleniyor, samimiyetleriyle daha rahat hissediyordu. Ayrıca bu samimiyet onların daha ünlü olmasını sağlamıştı.

Daha ne kadar olabilirlerse?

Fakat büyük bir sorunları vardı ki bir kaç haftadır çözüm bulamamışlardı.

" Ne demek romantik bir şey yapalım aptal mısın? " Jungkook Taehyunga iğrenir gibi bakmış, ardından kafasını iki yana sallamıştı.

" Asıl sen aptal mısın? Böyle evlilik teklifi mi edilir? "

Evet sorunları tam olarak buydu. Uzun bir süre olduğu için evlenme fikri ikisinin de aklındaydı. Bir kaç hafta önce teklif hakkında konuşmaya başlamışlardı ama haftalardır tartışmak dışında bir şey yapmıyorlardı.

" Seokjin romantik şeyleri sevmiyor! " Jungkook sonunda bağırmıştı karşısındaki bedene. Muhtemelen biraz daha tartışacaklar, sonrasında her zamanki gibi birbirlerine sövüp dağılacaklardı.

" Beni neden seviyor o zaman?! " Taehyung elindeki yastığı Jungkooka sertçe fırlatmış, alayla gülen bedenin üstüne doğru yürümeye başlamıştı.

" Tamam tamam sakin olun. " Yoongi karşısında boğuşmaya hazır ikiliyi görünce raya girme gereği duydu. Buraya neden geldiğini bile hatırlamıyordu ama her neden geldi ise kendine küfür etti. Çünkü geldiğinden beri bu iki salağın bağırışını dinliyordu.

" Hyung bana Seokjin seni sevmiyor dedi! " Yoongi Taehyungun çocukça davranışına göz devirip ikisini de sertçe koltuğa oturtturdu.

" Bakın haftalardır saçma salak tartışmanızı dinliyoruz. Artık bir karara varın, neredeyse bir haftadır evlilik teklifini nasıl yapacağını düşünüyorsunuz. Şİmdi Namjoonu çağırıyorum ve bu iş bugün bitiyor. "

Jungkook ve Taehyung sabrı taşmış Hyunglarına bakıp başını salladı yavaşça. Yoongi sonunda susmalarıyla kendini koltuğa atmış, Namjoonu büyük bir bıkkınlıkla aramıştı.

red carpet |taejinkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin