uyarı! açık bir şekilde smut var. rahatsız olacaklar # ' dan sonrasını okumasın keyifli okumalar <3
Huzur.
İnsan huzuru bir çok şeyde bulabilirdi. Bir mekan, bir ses, bir koku, bir tat... veya bir insan.
Bir insanda huzur bulabilmek zor bir şeydi. İnsan yanında huzur bulabileceği kişiyi öyle kolay kolay bulamazdı. Kimi ömürlerinin sonuna yaklaşırken, kimi de daha ilk doğduğu gün bulurdu huzurunu.
Fakat iki huzur...
Seokjin bulutların üzerindeymiş gibi hissediyordu her zaman.
Diğer insanlar çırpınarak, kürek çekerek huzura kavuşmak için çabalıyordu fakat Seokjin hayat denizinde kendini akıntıya bırakmış, başka bir yere sürüklenme ihtimali yokmuş gibi gözlerini kapatmıştı.
Diğerleri çırpınarak huzura kavuşmaya çalışırken akıntıda üç genç vardı. Biri Seokjinin sağ elini, diğeri ise sol elini kavramıştı. Onların gözleri her an açıktı çünkü Seokjini yanlış yola götürmek istemezlerdi.
Arada boştaki kollarıyla kulaç atıyor, biraz daha hızlanmalarını sağlıyorlardı. Bazen yoruluyorken, küçük olanın söylemeye başladığı şarkıyla dinleniyorlardı.
Seokjinin dudaklarınından çıkar her bir harf, her bir ses ikisini de büyülemek için yeterliydi. Küçük olanın gözündeki her parıltı, gökyüzünün Seokjinin gözündeki parlak yansıması ikili için her şeydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
red carpet |taejinkook
Fiksi Penggemarünlü idol kim seokjin ve ondan daha ünlü olan kim taehyung ve jeon jungkook. bir kuliste en fazla ne yapabilirlerdi ki? #taejin 1. 27/09/22 #jinkook 1. 02/10/22