" Herkes yerine geçsin çekim başlıyor! " yönetmenin konuşmasıyla hepsi sahneye indi. Seokjin yanındaki bedene utangaç bir gülümseme bıraktıktan sonra önüne döndü
O gün sabah oldukça tatlı bir şekilde uyanmışlar, kahvaltı yapıp şirkete geçmişlerdi. O günden sonra bütün üyeler konuşmaya başlamıştı. Gerçekten kaynaşmışlardı ve oldukça iyi anlaşıyorlardı. Jimin ve Namjoonun gülerek yönetmenin dedikodusunu yapmasından belli oluyordu bu.
" 3! 2! Çekim! " kameraların açılmasıyla Hoseok alkışlamaya başladı. Diğerleri de ona katılıp bağırdı. Yoongi herkes sustuktan sonra başladı.
" Biz Moonlight. " deyip Hoseoka döndü. Hoseok da gülümseyip söyledi.
" Biz Suntimes. " deyip Taehyunga döndü. Taehyung da kameraya gülümseyip konuştu.
" Lightimes da sizlerle buluşuyoruz. " deyip Jimine döndü. Jimin de utangaçça gülümseyip konuştu.
" Siz fanlarımızın isteği olan variety show için... " deyip Namjoona döndü.
" ... birlikte kamera karşısındayız. " dedikten sonra Seokjine döndü Namjoon da. Seokjin öne çıktıktan sonra yerde eğilip ellerini havada iki yana açtı.
" Sizinle birlikte... " Jungkook da Seokjinin yanında onun gibi kollarını havada açıp devam etti.
" ...parıl parıl parlayacağımız zamanlarımız olacak. " bütün üyeler alkışlarken Jungkook yanındaki bedene kısa bir bakış atıp gülümsedikten sonra ayağa kalktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
red carpet |taejinkook
Fanfictionünlü idol kim seokjin ve ondan daha ünlü olan kim taehyung ve jeon jungkook. bir kuliste en fazla ne yapabilirlerdi ki? #taejin 1. 27/09/22 #jinkook 1. 02/10/22