" Üyelerle aranız oldukça iyi. 3 kişilik bir grup olmak zorlamıyor mu? " diyen kadınla Hoseok mikrofonu alıp gülümseyerek konuştu.
" Bazen zorlandığımız anlar oluyor tabii ama fanlarımızın desteği ve aramızdaki bağın kuvveti sayesinde rahatlıkla üstesinden geliyoruz. " kadın Hoseokun cevabıyla memnunca başını sallarken konuştu.
" Seokjin-shi Moonlighttan Jungkook ile çok yakın görünüyorsunuz. Gerçekten samimi bir ilişkiniz var sanırım. " Seokjin zaten sorulmasını beklediği soru sorulunca senaryoya göre devam etti. Utangaçça gülerken eliyle ağzını kapattıktan sonra konuşmaya başladı.
" Bana çok yardımı dokundu Jungkook Hyungun. Tabii hepsiyle yakınız ama Jungkook Hyungla daha kolay anlaşıyoruz. " kadın aldığı cevapla elindeki metne bakıp devam etti.
" Jimin-shi geçen gün ki yayınında fanlarına Charlie Ptuh'un fanı olduğunu söylemiştin. Bir şarkısından küçük bir kısım söyleyebilir misin izleyen fanlar için. " Jimin utanarak etrafa bakarken bacağına vuran Seokjinle gülüp boğazını temizledi.
" I overdosed, Should've known your love was a game.
Now I can't get you out of my brain. Oh it's such a shame. " Seokjin ve Hoseokun gururlu bir şekilde alkışlamasıyla arka taraftaki çalışanlar da alkışlamaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
red carpet |taejinkook
Fanficünlü idol kim seokjin ve ondan daha ünlü olan kim taehyung ve jeon jungkook. bir kuliste en fazla ne yapabilirlerdi ki? #taejin 1. 27/09/22 #jinkook 1. 02/10/22