Bölüm 12 : Delirmiyorsan tebrikler

51 12 0
                                    

Blue

Bugün ilk defa sigara içtim biliyor musun?

Sözüm vardı kendime; ne olursa olsun, ne kadar merak edersem edeyim içmeyecektim o zehri.

Annem işteydi, paketten bir tane arakladım ve titreyen ellerimle balkona geçtim. İlk yakamadım bile. Sonra demirlere yaslandım, karanlık gökyüzüne baka baka içtim.

Her içişimde boğazımı yaktı o kirli duman, öksürüp durdum defalarca. Boğuluyormuşum gibi hissettirdi ama sonlarına yaklaştığımda bu hissi sevmeye başladım.

İnanamazsın belki ama ben bir sigara daha yakmak istedim bu gece Jimin.

Nefesimi keserken yanaklarımdan yaşlar süzülsün, ayı izleyeyim kısık bir şarkıyla istedim.

Annem anlamasın diye içemedim gerçi ama sanırım... sanırım korktuğum oldu.

Bağımlısı oldum ve hala canım sigara çekiyor.

Sigaranın dumanından kaçan insandım ben Jimin, ne ara ellerim sigara kokar oldu?

Grey

Çok yorgunsun Yoongi.

Fazlasıyla da kırık.

Belki hissedemezsin, işe de yaramaz ama ben her zaman yanında, ellerini tutuyor olacağım.

Bırakma kendini Yoongi.

Gel yaslan bana.

Blue

Jimin ben korkuyorum...

Deli gibi korkuyorum.

İnsanlardan, senden, benden, yaşamaktan...

Yaşıyormuş gibi de hissetmiyorum çoğu zaman.

Bazen yaşlarım kalbimi delip geçecek kadar çok oluyor.

Sana yaslansam sen çürürsün yaşlarımla küçüğüm.

Çok ağırım, taşıyamaz, kırılırsın sen.

Sen pas tutacağına ben paslanır, ruhumu eskiciye satıp def olup gidebilirim ama sen benimle kirlenme.

Grey

Ben taşırım seni Yoongi.

Çok güzel taşırım hemde, çok yakışırsın kollarıma.

Pas da tutmam hiç. Senin olduğun hiçbir şey kötü olamaz ki.

Blue

Jimin.

|Canımı yakıyorsun.

Grey

Efendim güzelim?

Blue

Sanırım tek bağımlı olacağım sigara olmayacak.

Bölüm Sonu

01.29
'16822'

Medyadaki şarkıyı gerçekten çok seviyorum.(Can Ozan-Delirmiyorsan tebrikler)

(Can Ozan-Delirmiyorsan tebrikler)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.




𝗟𝗶𝗲 𝗙𝗼𝗿 𝗔𝘁𝘁𝗲𝗻𝘁𝗶𝗼𝗻 | ʸᵒᵒⁿᵐⁱⁿHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin