Bölüm 20 : Su Ve Ateş

53 11 0
                                    

Blue

Yaptığım hatalar boyumu aştı ve onlar yüzünden boğuluyorum sanki.

Ne yanlış ne doğru bilmeden akıntıya kapılıyorum. Yol gösterenim, bir katibim yok benim; yapayalnız çölleri aşmaya çalışıyorum, serapların dünyasında kayboluyorum.

Çok fırtına var Jimin. Önümü göremiyorum. Nefes alamıyor, kalbimin sesini duyamıyor, yolumu bulamıyorum.

İçime çektiğim onlarca duman bana çıkış yolunu göstermiyor. 'Takma kafana' diyen insanlar işime yaramıyor. Yitip gitmek üzere olan dünya hastalıklı beni atmak için sallanıyor sanki.

Jimin, bunların arasında sadece sana sarılmak, galaksinde düşen yıldızlarımı saymak istiyorum.

Grey

Senin içini yakan ateşi söndürmek için su olabilirim Yoongi.

Ya da seni soğuktan koruyan ateş.

Küçük parmaklarım ne kadar sarar kalbini bilmiyorum ama o yavaşça atışını dinler, yaralarını iyileştirmeye çalışırım.

Demesi kolay ama zor yaşamak, biliyorum.

Ama Yoongi... izin verirsen kaybolduğumuz bu çölde beraber çıkışı bulabilirim seninle.

Blue

Denizi buluruz değil mi?

Grey

Hmhm. Denizi.

Senin gibi güzel olan o denizi.

Blue

Ama denizler tehlikelidir bayım. Sizi ıslatır, hırçın dalgalarına hapseder ve... öldürür sizi.

Grey

Bilir misin, tehlikeleri severim.

Blue

Söyleme öyle. Sana zarar gelmesine dayanamam ben. O kalbin için feda ederim benimkini ya da yaşatırım, istediğin gibi yavaşlatır ya da hızlandırırım.

Kıyamam ben sana Jimin. Adını sesli söylerken bile sesim titrerken, ben senin canının yanmasına dayanamam.

Sevme tehlikeleri. Kötü onlar.

Grey

Tanrım çok aşığım |

Ne güzel adamsın Min Yoongi.

Blue

Yanılıyorsun, çok çirkinim.

Grey

😡

Duymamış olayım!

Sen koskoca kainattaki en güzel şeysin gözümde Yoongi.

𝗟𝗶𝗲 𝗙𝗼𝗿 𝗔𝘁𝘁𝗲𝗻𝘁𝗶𝗼𝗻 | ʸᵒᵒⁿᵐⁱⁿHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin