☄️ Dream 50n ☄️

501 121 52
                                    


Wang Yibo's P.O.V

" Yibo පුතාගේ ඇක්සිඩන්ට් එක වෙලාවෙදි ඕන කරන සල්ලි හොයාගත්තේ sperm donate කරලා... ඒ වෙනකොට Yibo ව ආශ්‍රය කරපු එකම කෙල්ල Miya විතරයි...Miya surrogate mother       වුනේ Agency එකේ Actress කෙනෙක් විදිහට ජොයින් කරගන්න මාත් එක්ක ගහපු ඩීල් එකට... Yibo මේ කිසිම දෙයක් ගැන දැනන් හිටියේ නැහැ... "

හැමදේම විකාර වෙලා... කොහෙන් හිතන් පටන් අරන් කොහෙන් ඉවර කරන්නද දන්නේ නැතුව මම තාමත් ඔහේ බලන් හිටියේ ඇස් ඉස්සරහ අඩන Zhan ge දිහයි , Xiao Meng දිහයි...

 කොහෙන් හිතන් පටන් අරන් කොහෙන් ඉවර කරන්නද දන්නේ නැතුව මම තාමත් ඔහේ බලන් හිටියේ ඇස් ඉස්සරහ අඩන Zhan ge දිහයි , Xiao Meng දිහයි

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

"තව කීයක් නම් බොරු මට කියලා තියෙනද..!! ඇයි මගේ ජිවීතේ එක්ක මෙච්චර ලොකු සෙල්ලමක් කලේ...!! මේ කාලේ පුරාවටම එයා බොරුවක් කලා කියලා හිතන් මම කොයිතරම් නම් හිතින් විදෙව්වද...!!"

මෙතන හැම වැරැද්දක්ම උනේ එයාට විතරයි වගේ අඩන Zhan ගේ ඇදුමේ කරෙන් ඇදලා මගේ පැත්තට හයියෙන් හරව ගත්තේ එයා ලෙඩෙක් කියලවත් බලන්නේ නැතුව...

" පිස්සු බල්ලෙක් වගේ උබට මම ආදරේ කරපු හින්දද මගෙන් එක වචනයක් නහා සල්ලි වෙනුවෙන් උබව අතහැරපු මේ මිනිහා කියන දේ විශ්වාස කලේ Xiao Zhan..!! ඇස් දෙකටවත් නොදැක කොහොමද උබ වෙන එකෙක් කිව්ව දෙයක් විශ්වාස කරලා මාව දාලා ගියේ... උබ වෙනුවෙන් වුනත් වෙන එකියෙක් එක්ක මම නිදාගනී කියලා හිතෙන තරම් මම පහත් මිනිහෙක්ද යකෝ...තෝව බේරගන්න එහෙම දෙයක් කරන්න වුනානම් මම උබට ඒ ඇද උඩ මැරෙන්න දීලා මාත් වහ ටිකක් කටේ හලාගන්නවා...ආදරෙයි ආදරේයි කියලා මැරෙන්න හැදුවට  උබට මං ගැන අබමල් රේණුවක විශ්වාසයක් තිබුනේ නැද්ද...ආ...

හරි..හරි...ඒ ඔක්කොම පැත්තකට දාපන්.. උබ කොහොමද මං වෙනුවට ඉපදිලාවත් නැති එකෙක්ව තෝරගත්තේ.... !!!"

Dream  ( Yizhan FF ) ✔️Donde viven las historias. Descúbrelo ahora