1|ahtapot

1.3K 60 72
                                    

"Ahh!... bir- biraz daha hızlııı-ahh!!"

"Ahh bu ço- çokk iyii"

"İçine boşalabilir miyim?"

"E-evet yap şunu!"

°
°
°

"Hmm sabah olmuş..." ne oluyor lan popom acıyo. Tam kalkacakken arkamdan bir kol hızlıca belime sarıldı. Siktir ne oluyor lan kim bu sikik kol. Lan cümüş gibi sarmış.

Siktir... siktirr SİKTİRR! lan hâlâ içimde bi tanımadığım biri tarafından sikilmediğim kalmıştı oda oldu.

Ahh hadi ama ilkim di bu benim. Yavaşca başımı arkaya döndürerek beni siken kişiye baktım.

Hmm iyi en azından yakışıklıymış...

Hassiktir ne diyorum ben. Ahtapot gibi beni sarmış ve pipisi hâlâ içimde siktir çıkmıyo da bu, çok da güçlü.

Hayır jk hayır ağlama, alt tarafı ilkin gitti ve tanrı gibi biri tarafından sikildin, amann ne olacak canımm.

Tamam sakin olup, dün gece neler olduğunu hatırlamalıyım o sırada hâlâ içinde olan sikin sertliğini hissetmemeye çalışş.

Siktir benimki de sertleşiyor. Üzgünüm küçük jungkook ama bu sefer olmaz senin işi evde hallederiz, paşam dur bi sen.

Siktir bir bok hatırlamıyorum ne yapıcağım ben. Tamam sakin ol amk, ilk önce şu ahtapotun dokunacını üstümden çekmeliyim.

"Hmm..." siktir az kalsın uyanıyordu, neyse şimdi yavaşca kalkayımda şunun siki çıksın.

Yavaşca yataktan destek alıp kalktım ve sikinide çıkardım. Yavaşca yataktan kalktım ve ona iyice baktım sonuçta ilkimdi ve onunla oldum.

Off cidden baya taşşaklıymış neyse burdan tüymem lazım. Hemde hemen, yavaşca kıyafetlerimi yerden alıp giyindim ve o sırada etrafa bakındımda.

Olum cidden zengin bir taşşaklıymış. Neyse yavaşca kapıyı açıp çıktım ve arkamdan kapıyı kapattım. Ama küçük bir sorunumuz vardı... burası biraz fazla büyüktü.

Şuan 2. Kattaydım muhtemelen yani öyle düşünüyordum. çıkış kapısını bulamayınca beni birileride görmesin diye. Gördüğüm ilk pencereden kendimi attım. Evet pencereden çıktım. Arkama dahi bakmadan kaçtım...

my first is gone | taekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin