4|hamile falan

507 29 33
                                    

Hayretler içerisinde kalmıştım. Nasıl olurda o çocuk yani jimin nasıl yoongi'yi aldatır. Şaşmış kalmıştım daha sonra kızlara, "peki neden araları böyle?" Dedim kızlara bakarken sağdaki tam ağzını açmıştıki "günaydın çocuklar!" Hocanın sesini duymuştum.

Ah tam da sırasıydı be hoca "yeni gelen öğrenciler görüyorum?, hadi bize kendinizi tanıtın." Jimin denen çocuk ayağa kalktı. "Park jimin." Diyip sadece oturdu. "Seni okulda görmüştüm sanki?" Dedi hoca biraz sorgular bir ifadeyle. Hocanın tipinden belli süt çocuğuydu bu. "XXX sınıfından geldim"

Hoca kısa bir hım layıp gözlerini etrafta kısa bir an gezdirip bana baktı."hadi bakalım sıra sende." Bende yavaşca ayağa kalkıp, "jeon jungkook, XXX lisesinden geldim" diyip gülümsedim.

Eh tabi çok yakışıklı olduğum için fısıltılar da başladı. Ne kadar yakışıklı olduğum hakkında falan konuşuyorlardır kesin.

"Tamam jungkook oturabilirsin." Dedikten sonra oturdum. Dersin tümü tatilde ne yaptığımız hakkındaki sohbet falan filandı.

Zil çalınca vay anasını aşırı mutlu oldum abi sanane tatilde ne yaptığımızdan? Mal mıdır nedir.

Zilin çalmasıyla yanımdaki çocukla sohbet etmeye başlamıştım. Gözüm arkalara kaydı ve jimin in kafasını sırasına koyduğunu görmüştüm.

"Park jimin" demişti yanımdaki çocuk. gözlerimi ona çevirdiğimde hmm layıp tekrar jimine dönüp, "onun olayı ne? Yoksa depresif bir tip mi ?" Demiştim.

"Bilmiyorum sadece... " diyip durduğunda ona dönmüştüm. "Sadece?" Diyip devam etmesini bekledim.

"Beni ilgilendiren bir şey değil tabi ama geçen sene beden derslerimiz aynı saateydi ve soyunma odasına girince üstünü çıplak gördüm." Demesiyle kaşlarımı çatıp, " yani onu mu seviyorsun? Anlamadım." Dedim.

Bana doğru biraz daha yaklaşıp "hayır. Sanırım kendine zarar veriyor. " demesiyle şaşırmıştım. Ne anlamda nasıl zarar ? "Zarar derken?" "Kendini kesiyor ve sanırım bunu hâlâ yapıyor." Demesiyle ağzım beş karış açılıp "Ne" demiştim. Nasıl yani siktir yoongi'nin eski sevgilisi cidden... bunu yoongi biliyor mu acaba?

Kendimi bildim bileli böyle şeyler bana hep garip gelmiştir bazen İnternette dolaşırken bileklerini kesip intihar eden insanları görüyordum ve cidden neler yaşamış olabileceklerini hep merak edip keşke yanlarında olup engelleyebilsedim derdim.

Her ne kadar hayatı siklemeyen biri olsamda ne bilim bir yanım cidden fazla empati kurardı. Ona bakarken, aklıma bunu bana neden anlattıki? Yani herkese anlatmış olabilir mi?

"Kimlere anlattın bunu?" Demiştim. Çünkü siktir önüne gelene bunu anlattıysa fazlaca yayılırdı ve hiç hoş olmazdı jimin açısından.

Gözlerime bakarak "tabiki kimseye söylemedim. Belki... yoongiye söylersin... ya da sen ona yardım edersin diye söyledim, bilemiyorum." Demişti.

Ondan gözlerimi ayırıp jimin'e bakmıştım. Ah tanrım o çok güzel bir çocuktu neden böyle şeyler yapıyor kendine?

Zilin çalması ile gözlerimi yanımdakine çevirip, "senin adın neydi? sormayı unuttum." "Jeongin" demişti. "Memnun oldum jeongin." Diyip önüme dönmüştüm. Hoca gelirdi birazdan ve acaba o neden jimin'in yanına gidip konuşmadı? Sanırım yapamadı sonuçta biraz çekingen birine benziyordu ve bu konu o kadarda kolaylıkla konuşulacak bif konu değildi.




🏙 öğle arası

Öğle arasına girmiştik sonunda ve ben de bizimkiler ile birlikte kantine iniyordum. Tüm zaman boyunca jimin'e bakmıştım. Cidden depresif bir moodaydı hep. Bilemiyorum kötü bir aura yayıyordu etrafına.

my first is gone | taekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin