İki parmağını anlına doğru götürmüş, see you later diyip gitti.
Oturduğum bankta bir süre kalakaldım. Cidden gittiğine inanamıyorum. Onun için böyle şeyler önemsiz. Benimle bir şeyler yapak onun için önemsiz. Tabiki bemde önemsizdim.
Siktir kendimi cidden kaptırdım değil mi? Aklım neredeydin? Kendimi salak gibi hissediyorum.
Banktan kalkıp üzerimi giyip direkt çıktım. Bahçeye doğru yöneldim. Boşta olan bir çardağa geçip bizim gruba girdim.
○
●
○oH ‼️mY 🐇 gOsH 🤣
Yoongi
Jungkook neredesin?
Jin
O tuvalete gitmişti en son sonrada kayboldu.
Siktir jk okulda kaybolmadın dimi???
Ya da üst sınıflardakiler sana zorbalık mı yapıyor 😭😭
Namjoon
Saçmalama jin
Sınıfa gitmiştir
Jungkook
Evet sınıfaydım çıktım şimdi bahçedeyim.
Hoseok
İyi de ben sınıfa bakmıştım|
Tamam geliyorum tavşanım.
○
●
○
Hepimiz toplanmış bir çardakta oturuyorduk. Ve cidden arka tarafım beni çok rahatsız ediyor keşke bi duş aldaydım yok yani sikmedi de ama sanki sperm de kokuyord-... "Ya o değilde şu bok kokusu nereden geliyor?" Hoseok un sorduğu soruyla yüzümü ona çevirirken çarpraz tarafım da taehyungu gördüm.
Bir kızı kucağına çekmiş öpüşüyorlardı. Utanmasa sikecek göt lalesi. Cidden daha 15 dk fln oldu yapalı.
..."tamam gelmeyin. Zaten Jungkook oynar gel hadi." Diyip ayaklandı yoongi.
Bir bok anlamafım ama yoongiye uyup ayaklandım ve peşinden gittim. "Tamam teke tek oynuyoruz kurallar falan her şey aynı." Kafamı sallayıp onu onayladım.
Kendi takımı zaten tam sahada oynuyorlardı. Sanırım yoongi ceza mı ne vermişti. Onların yanına gidip basketbol topunu aldı ve bana doğru yürümeye başladı.
Yanıma gelmesine daha bir kaç adım var iken topu yere sektirerek bana attı. Topu tutup kolumun altına koyup ona baktım.
Üstündeki formanın ucundan tutup üstğnden çıkardı. Siktir. Bunu görmeyeli biraz olmuştu.
"Hâlâ çok iyisin hyung" diyip onu süzdüm. Bana gülümseyip yaklaştı ve "hyung mu" topu kolumun altından alıp kafama vurdu. "Şapşal hadi başlayalım. Zil çalana kadar." "Tamam ama eskisi kadar bücür değilim geliştirdim kendimi" omuz silkip "görücez" dedi.
"Sen çıkarmayacak mısın üstünü" ah bu üniformanın ardında olan izleri bir bilsen. Neyse bilme.
"Hayır şov yapmaya gerek yok gölgemde kalırsın şimdi olmaz yani" dememle gülüp geçti üniformasını bizimkilerin oraya koyup geldi ve başlıyoruz.
...
Siktir ananı avradını! götümden ter aktı lan! Götüm eridi lan geliştirmişmiş bok geliştirdin ordan oraya koşturdum full ama sonuç?
Hiç bir şey 20-8ve hayır 20 benim atışım değil.
"Yoongi tamam sen kazandın" diyip yere yığıldım. Of yapış yapış olmuştum. Yoongi gülümseyerek yanıma geldi. Ve elini bana uzattı ve elini tutup kalktım ayağa tekrar.
"Hâlâ eski bücür jungkookie'sin sen" diyip yanağımdan bir makas aldı. Kaşlarımı çatıp topu elinden alıp ona fırlattım ama şey çok yanlış bir kişiye çarptı.
Park jimin'e.
Sorry ya of neyse yoongi hâlâ fark etmemişti ama taehyung un yanındaki jiminin karnına denk gelen topla canı baya acımışa benziyor.
Karşımda sırıtıp konuşan yoonginin omzuna bi tane çarptım. Çünkü taehyung bayaa sinirli görünüyordu.
Yoongi vurduğum omzunu tuttup ters bakış atarken kafamla taehyung ve yanındakileri işaret etmiştim.
"Adam gibi oynasana" diyip yoongiye yaklaştı ve aralarına girip "üzgünüm ben atmıştım. Yanlışlıkla oldu." Dedim.
Yoongi omuzlarımdan tutup beni arkasına aldı. Ve "üzgün falan değil. Bas git. Uğraşamam seninle şimdi." dedi ve yoonginin omuzlarının üstünden gördüğüm kadarıyla taehyung sinirleniyordu.
"muhatabım sen değilsin çekil" diyip yoonginin arkasında kalan bedenimi kendine çekmişti. Ve o sırada taehyung un yüzünde bir yumruk patlamıştı. Bu hoseok du.
"Sakın dokunma ona bir daha!" Ups hoseokun ne kadar korumacı olduğunu unutmuşum. O yumrukla geriye dopru savrulmuş taehyung arkadaşına bir kafa hareketiyle bayaa baya savaşın başlamasını sağlamıştı.
İlk önce taehyung hoseok sonra bizim grup la taehyung un grubu sonra da siktir tüm okula yayılmış lan kavga.
Kavga meraklısı diğer kişiler de birbirlerine saldırıyordu. Ne biçim okul yahu. Ortada olan biteni heycanla izleriken, jin'in elimi tutup beni okuldan dışarı çıkarması ile benim için eğlencenin son bulduğunu anlamıştım.
"Hadi ama bende havga etmek istiyordum. Jin!" Beni görmezden gelip sadece arkasından sürüklüyordu.
"Aynen sonrada diğerleri ağzıma sıçsın dimi" "off tamam yeter beni sürüklediğin duralım artık." Diyip elimi elinden çektim. Etrafıma baktım ve beni okulun arka tarafına getirdiğini fark ettim. "Hâlâ sesler geliyor. Bir topun jimine çarpmasıyla tüm okulun kavga etmesi çok saçma amk"
"Hah eee tabi taehyungun ki ya ondan böyle gerizekalı piç kurusu" jin gibi birinin bile birinden neffret edeceğini hiç sanmazdım. Ama bence tamamen büyütüyorlar.
"Kavga dövüş sesinden çok kız çığlık sesi duyuluyor amk" dedi jin hyung huysuzca.
Her ne kadar kavganın büyümesinin saçma olduğunu düşünsemde taehyung dövülüyordur diye içten içe seviniyordum. Pislik beni o halde orada bırakmasını asla unutmayacağım.
○
●
○Evett olan biteni anlatayım jinle orada yarım saat kadar bekledik namjoon arayıncaya kadar. "Tamam geliyoruz." Namjoon hyung la konuşması bitince, "tamam jungkook kavaga bitmiş dağılmışlar gel gidelim." Diyip konuşmamaı daha beklemeden yürümeye başlamıştı.
Ah be jin hyungum namjoon için endişelendiği çok belliydi. Ama namjoon hyungun ona yaşattığı tek şey acı.
Jin hyunga yetişip, "hyung~ bence okulu ekelim ikimiz hm? Hem sana noodle ısmalarım" demem ile jin hyung duraklayıp kahkahalar atmaya başladı.
"Olmaz namjoon ve yoongi kızar. Hem noodle mı insan bi et falan der ısmarlar." ve kıkırdaya kıkırdaya yürümeye devam etti e tabi arkasından da ben.
Neyseki hyungumu güldürebilmiştim önemli olan buydu.
Boketto
Selam. Bu bölüm kısa ve yarım. Taslakta daha fazla kalmasın diye atmak istedim. İleride belki devam ederim. O yüzden bu bölümün ismi bile yok. Fic pek beğenilmedi ve ben dw bu yıl biraz meşgul olucam sanırım. beğenilirse tekrar yazmaya başlarım. Ve ben malesef ki bir yks öğrencisim. Yani şimdi beğenilirse falan ondam diyorum bölüm yine geç gelebilir. Her neyse kendine iyi bak 😚😚
ŞİMDİ OKUDUĞUN
my first is gone | taekook
Fanfiction"Seni çok arzuluyorum jeon " high school fic! forbidden love! hate love! Küfür ve cinsellik içerir!