🎶ellise-911🎶
🎶stileto,kendyle paige-cravin🎶
"seninle çok güzel ilgileneceğim tavşancık"
"Gerçekten çok garip fantazilerin var gibi görünüyor kim taehyung"
Yüzüme doğru kıkırdadı ve kare bir şekilde güldü. Bir dakika cidden gülüşü böyle mi? İlk defa güldüğünü gördüm.
Burnunda da ben var ne tatlı. Her zaman bu tür yerlerdeki benleri sevmişimdir. Ve izleri, mesela yanağımdaki iz, insanı özel hissettiriyor.
"Evet yakında kucağımda da zıplatacağım" dedi gülerek ama ben baya ciddi olduğunu düşünüyorum.
Her şakanın altında bir gerçek vardır. Değil mi yani? "Ne oldu neden öyle bakıyorsun?" Dedi birden. Dalmışım herelde.
"Güzel gülüyormuşsun" dedim birden. Ve yüzündeki var olan küçük gülümsemeside soldu.
Hızlıca ayaklarımı karnıma doğru itti ve birden sertleşmiş aletimi ağzına aldı. Siktir ne yapıyor bu? Birden bire. "A-ah taehyung" diyip. Tekrar bağlanmış bileklerimi kafasının istüne sabitledim ve kafasını kendimden uzaklaştırmaya çalıştım.
Aşağı-yukarı hareket etmeye başlamasıyla artık inlemelerimi tutamıyordum. "A-ahmh"
Taehyung aşağı-yukarı hareketleriyle birlikte yanakları içine gömülecek şekilde emiyordu da. Kafasını yavaşça penisimden ayırıp, "adımla inle jeon" dedi. Orta oarmağıyla birlikte iki parmağını ağzına alıp gözlerini gözlerime dikerek sulu bir şekilde emmeye başladı.
Siktir. Kim taehyung şuan önümde sadece parmaklarını emerek bile beni boşaltacak seviyeye getirirdi. Aslında şaşırmamam gerek, çünkü o ne yaparsa yapsın seksiydi.
Emmiş olan parmaklarını ağzından yavaş bir şekilde çıkarırken dilini dışarı çıkartıp, iki parmağını boylu boyunca yaladı.
Hâlâ neden bunu yaptığını anlayamadım ama bir tarafım baya bi ıslandı. Eh tabi kim bilir şu zamana kadar kaç deneyimi oldu. İşini biliyor.
İki parmağını penis ucuma getirip, ordan aşağılara kayarak deliğime geldi. Ve bir parmağıyla baskı yapması ile tüm vücudumun kasılması bir oldu.
Göğsüme doğru eğildi ve diliyle göğüs ucumu dürtükleyip, ağzına aldı. Hafif küçük ısırıklar bırakıp emerken, deliğimin üstündeki parmağı deliğimin üstünde dairesel hareketler yapıyordu.
Aşırı kasılmış bir şekildeydim. Hem sertleşmiş penisim zonkluyordu, hemde parmaklarının altında tükürüğüyle ıslanmış deliğim kasılıyordu.
Daha önceden (dün falan) Mastürbasyon yaptığım için deliğim biraz genişlemişti. Ve-siktir-
Birden bire, bir parmağını içime yollamış ve hızlı bir şekilde deliğimde hızlıca git geller yapıyordu.
"Ahh acıyor" dedim zorlukla bir parmaktı ama o kadar hızlı yapıuordu ki. Benim parmağımdan daha uzundu ve sert bir şekilde git geller yapıyordu.
"Ah siktir jeon" diyip bir bacağımı daha karnıma doğru iktirmiş ve deliğimi tamamen gözlerine sunmuştu.
Utanç içindedeydim ama ona belli etmemeye çalışıyordum. Ayağımı karnıma doğru iktirdikten sonra deliğime yönelmiş ve emmeye ve yalamaya başladı.
Sıcak dili ıslak deliğimi keşfediyordu. "Ahh" diliyle deliğimin heryerini keşfediyor ve parmaklarıyla git geller yapıyordu.
Parmağının deliğimin içinde bir yere değmesiyle "A-ahh taehyung" demiş ve taehyungun deliğimden uzaklaşıp bana bakmasını sağlamış oldum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
my first is gone | taekook
Fanfiction"Seni çok arzuluyorum jeon " high school fic! forbidden love! hate love! Küfür ve cinsellik içerir!