Yeşilli tutunduğu direğe biraz daha yaslanarak bacaklarını havaya kaldırdı ve yukarıda birleştirip açabildiği kadar açtı ardından tutunduğu direğin etrafında dönmeye başlaması ile masada oturan bir kaç gözün ona döndüğnü fark etti yeşilli, bir süre sonra arkalarda oturmuş sarışın yakut gözlü çocuğu fark etmesiyle yüzünde küçük bir tebessüm oluştu ve direkde düz hale gelerek tek elini havaya kaldırdı ve samimi bir sekilde selamladı yeşilli.
Havaya kalkan elin ona kalktığını fark eden sarışın ortamda belli olmayan bir tebessüm bıraktıkdan sonra elini kimsenin göremeyeceği şekilde kaldırarak yeşil saçlı çocuğun selamlamasına cevap verdi. Yeşillinin yüzündeki tebessüm genişlerken tekrar narin ve güzel dansına devam etmesiyle bir kaç göz daha ona döndü.
Bir süre sonra ön masalarda oturan orta yaşlardaki adamın ayağa kalkmasıyla çocukda olan gözler adama çevrildi. aynı zamanda yeşillide çaktırmadan bakıyordu, adamın sahneye çıkması ve yeşilliye yürümesi ile sinirlenen bir kaç kişi daha ayağa kalkarak sahnedeki adamın üstüne yürümeye başlamıştı, ortamın gerginleştiğni anlayan bir kaç kişi ise çokdan görevlileri çağırmıştı bile.
"efendim sorun çıkaracaksanız mekanı terk edin lütfen." dedi kısa ve kahverengi saçlı kız, halinden çok rahat olduğu belli ettiği gibi kolay yemede benzemiyordu. Adamın gözleri yavaştan kızın beline inip inip çıkarken "amacım sorun çıkartmak değildi sadece eğlenmek istedim." demesiyle kızın rahat yüzü birden buruşurken kaşlarını çattı ve öncekine göre daha sinirli bir ses tonu ile "Çalışanlarımız ile elleşmek, flörtleşmek yasaktır eğer onlara dokunursanız asla ödeyemiyeceğniz bir para cezasına çarptırılırsınız."
adamın yüzündeki sırıtma yavaştan yok olurken bir kez daha direkde dönen çocuğa baktı "o bunun için değilmi? işini yapmalı." bu sefer sinirden köpüren kız hızla adamın kolunu tuttu ve sıkmaya başladı. "Bayım bu bir tür şaka değil. üstelik o çalışanımız bunu istemiyorsa yapamazsınız!" adam sinirle bir nefes daha verdikden sonra kolunu bir hışım ile çekti ve mekandan çıktı.Bu sefer sarı saçlı iki yandan topuz yapan tatlı görünümlü kız kolunu kahverengi saçlı kızın omuzuna atarak kocaman gülümsemesiyle etraftaki gerginlik azda olsa yok olmuştu."Peki öyleysee! hadi moralimizi bozmayalım olurmu?! Mekanın soytarısı burayı eğlendirmeyi iyi bilir! Aman ha! ona doknayım demeyin lütfen! para cezasından kaçamazsınız!" etrafa tatlı bir kıkırdama yaydıkdan sonra misafirlere karşı bir sevinç gösterisi ardından herkes ile vedalaşıp görevli klübesine doğru yol aldı.
Mekanın soytarısı adlı çocuk kızın gitmesiyle Misafirlere kocaman bir gülümseme attıkdan sonra daha iç açıcı bir gösteriyle çoğu misafirin gözlerini kendine çekti. bir kaç kişinin ağzının köpürdüğünü gören garson giyinimli sarışın çocuk kırmızılının kucağından kalktı, "Bir işim var efendim, sizin için bir sorun olurmu?"
kucağından kalkan tatlı çocuğa bakan kırmızılı samimi bir şekilde gülümseyerek "hayır sorun olmaz.. sadece orada burada sürtüşme yeter." emirini alan sarı saçlı çocuk kıkırdayarak iki genç adamın yanından ayrıldı. Ardından nereden çıktığı belli olmayan sahnede belirerek bu gecenin son bulduğunu bu yüzden mekanı terk edilmesini istedi.Mekan yavaştan boşalırken sarışın ve kırmızılı sahneye doğru yaklasmasıyla köşede soluklanan yeşillinin gözleri sarışını buldu, ve tüm yorgunluğunu unutarak kendisini onun ellerine attı. "Sahnede çok iyiydin meleğim, kendime özel yapılmasınıda isterim" yeşilli yavasça sırıtarak çocuğun kucağına çıktı ve bacaklarını çocuğun beline sararken tek elinide çocuğun büyük eline sardı. "sen istersen yaparım Kacchan!" sarışının bıkmış yüz hali sırıtmaya başlarken yavaşça kalçasını okşamaya başlamıştı bile. Ardından kırmızılı, ikilinin konuşmasını böldü. "ew dostum odaya geçin bari! burada halen biz varız. değilmi hayatım?" diyerek baktığı sarışın çocuk yamuk bir gülümseme ile konuştu. "e-evet efendim" kırmızılı sarısını belinden tutup kendine çekerek ortaya sunduğu komik sırıtısı kahverengi saçlı kız bölmüştü. "oi oi! gidin evlerinizde sevişin! hiç birinizi çekemeyeceğim, şuan asırı yorgunum" diyerek kendini sarısın kızın kollarına attı, ardından sinirlenen sarısın çocuk ise "düz dur bok kahvesi, kovarım seni görürsün o zaman." kahve saçlı kız gözlerini yarım açarak çocuğa attığı pis sırıtısı ile konuştu "hayır atamazsın Bakugou. en nihayetinde yüce BEN senin meleğini pis sapık adamlardan koruyorum değilmi?" sarışın çocuk ağızından bir "tch" sesi çıkartırken yeşillinin yüzü asıldı. "hey! bu koruma işlevini arkadaşım olduğun için yapıyorsun sanıyordum! gene paraya yatıyorsun, çok kötüsün!!" yeşillinin trip halleri ardına kahve saçlı kız komik bir telaşa girerek bir o yana bir bu yana koşuşturmaya başladı. "nee! hayır Deku-kun! yanlış anladın! tabiiki arkadaşım olduğun için seni koruyorum!!" buna inanmayan bir çift "soytarı", ona kendini affettirmeye çalışan bir çift "bok kahvesi" ve onlara gülen diğer 4 çocuk ise günlerini bu sekilde bitirdi.
***
o kadar resmi basladimki garip hissediyorum. neys. umarim yan shipler sizi rahatsiz etmez ote yandan dedigim karakterleri anlamissinizdir umarim sarisin tatli cocuk denki mesela topuz kafali sarisin toga- umarim zorluk cekmemissinizdir ehe- neysem bayys.
haa bu arada kitap ile dusuncelerinizi uzun uzun buraya yazarmisiniz?? cok merak ediyorum ne dusunuyorsunuzz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Soytarı || BakuDeku
Random"O kim?" dedi direk dansı yapan oğlana iğrenirmişcesine bakarken, "ona burda soytarı derler,kimse adını bilmiyor" dedi yüzü bir karış kızarmış oğlana bakan adam. "Evet..." dedi sarışın çocuk. "Evet kimse bilmez adını.. benim dışımda hiç kimse bilmiy...