Cinq..

395 31 134
                                    

Yeşilli gözlerini yarım yamalak açmış, Nereye baktığını bilmezken bi çift yakut göz ile karşılatsığında düzelmiş, güzel ve gösterişli gözlerin içine bakmaya başlamıştı. "Günaydın bebeğim.. Nasılsın? iyi uyuyabildinmi?" Yeşilli kocaman esnemiş ve kafasını iyice Sarışının göğüsüne gömmüştü. "Halen uyumak istiyorum"

"ama ben acıktım. Hadi bi kahvaltı yapda yiyelim.." Yeşilli somurtmuş olduğu yerden Sarışına vurmuştu. "Yorgunum diyorum! hizmetçi tut o yapsın" Sarışın gülümsemiş ve Yeşillinin kafasına bi öpücük konudurmuştu. "Tamam o zaman. sen yat bücürüm. dün sen yaptın bu seferde ben yapayım."

***

Evin içi güzelim yemekler kokmaya başladığında, Yeşillinin gözleri açılmış, kokan her ne ise onu yemek istemişti. Ağzı sulanan Yeşilli bir hışım ile kalkmış ve üstünü başını bile değiştirmeden dişini fırçalayıp hemen aşağı inmişti. Midesi kazınıyordu ya! anlasanıza!

"I-ıı hayır bebeğim. Öyle sofraya oturamazsın! yüzünü yıkamadığın çok belli oluyor! git yıka çabuk." Yeşilli, Sarışının bilgeliğine dil çıkarmış ve oturduğu masadan kalkarak koşarak banyoya gitmişti. Yüzünü bol köpükle yıkamış, gözlerine bile o sabunu yedirmişti. Tabii sonrasında acısınada katlanmıştı.

"Hayatım? hadi sofra hazır! bir an önce gelmen lazım yoksa kocan her şeyi biterecek!" Yeşilli duyduğu uyarı ile hızla yüzünü havluya silmiş ve tekrardan koşarak mutfağa girdiği gibi masaya oturmuştu. Önünde olan bütün herşeyden ağzına atıyor diyerini yutmadan ekmeğini bala bandırıp ağzına tekrar atıyordu. Cidden ağzı 2 dakika boş kalamıyordu.

"Yavaş ye bebeğim önündenmi alıyorlar sanki?" Yeşilli dolmuş yanaklarıyla Sarışına bakmış ve kafa sallamıştı. "Kim alıyor önünden?" Yeşilli Sarışının Krebe giden eline sert bir tokat atarken diğer eli ilede 'sen' diyordu. "Ayıp ediyorsun. Ben yapmadımmı? bende yiyeceğim"

Yeşilli zorlada olsa ağızındaki Yemeğini yutup Sarışına bakmıştı. "Asırı açım Kacchan! hemde yemeğin çok güzel Kocam olsan bile paylaşmak istemiyorum!" Sarışın duyduğu cümle karşısında bolca gülmüş ve ayağa kalkarak yeşilliyi öpmüştü. "Tamam o zaman sen ye eğer kalırsa onlarıda ben yerim" Yeşilli kafa sallamış ve yemeği yemeye devam etmişti.

***

"Fortnite." "Hayır Free Fire." İkili aralarında oyun oynamaya karar vermiş ama bir türlü oyunu seçememişlerdi. Yeşillinin gözü tekrar kutuya kaydığında gözü parlamış ve elindeki Fortnite oyununu bir tarafa fırlatarak Eline aldığı oyunu Sarışına göstermişti. "Pubg oynayalım!"

***

"Kacchan salakmısın yanıma gelsene napıyorsun orda?" "Güzel silahlar buldum burda sen gel." Yeşilli bir sürenin ardından Bağırmaya başlamıştı. "AH! PİSLİK! ÖLDÜM BEN YAAA!!!!" Sarışın ilk başta korksada sonradan gülmeye başlamış ve dikkati dağıldığından oda oyunda öldürülmüştü. "Sana demiştim sen benim yanıma gel diye, Ne güzel silahlar bulmuştum kesin kazanırdık."

Yeşilli 'he hu' diyerek Sarışını geçiştirmiş ve kollarını kendine sarmıştı. "Benim canım sıkıldı. oyun oynamakda istemiyorum. ne yapsak?" Sarışın Yeşilliye bakmış ve mırıldanmıştı. "Benimde canım sıkıldı" Yeşilli koltuğa oturup kafasını geriye atmıştı. Eve tersten bakmak aklına birşey getirebilirdi belkide.

"Luna parkamı gitsek? Gondola binelim çok eğlenceli!" Sarışın biraz düşündükden sonra olumlu sesler çıkararak konuşmuştu. "Evet olabilir. bir kaç gündür hiç dışarı çıkmadık eğlenceli olur!" Bu karar üzerine iki gençde ayaklanmış ve odaya doğru yarışmışlardı.

"Kazandım! haha! para senden çıkıyor Kacchan" Sarışın gülmüş ve Yeşillinin belini kavramıştı. "Bilerek kaybettim. para senden çıkmasın diye" Yeşilli Kızarmış ve utanmış bir sekilde kollarını Sarışına dolamış ve dudağına up uzun bi öpücük bırakmıştı.

Sarışın Yeşilliyi duvara kıstırırken bir yandanda kıyafet altından meme uçlarını sıkıyordu. "Luna park işi yarını bekleyebilir ha? ne dersin?" Yeşilli zorla ağzını aralamış ve konuşmaya çalışmıştı. "A-ah, olur-" Sarışın açlıkla baktığı dudaklara tekrar yumulurken, Yeşilli Sarışının kıyafetini çıkartmaya yeltenmişti.

Sarışın hızla kıyafetini çıkarmış Yeşillinin tatlı pijamasınıda hiç zorlanmadan çekip çıkarmıştı. Sarışın bu sefer dudaklarını Yeşillinin Meme uçlarına bastırdığında yeşilli ortama küçük bir inleme bırakmış Sarışını kendisinden ayırmaya çalışmıştı. "Buran ne ara böyle hassas oldu hm?" Sarışın emmeye başladığında Yeşillinin inlemeleri artmış Zorlandığını belli eden bir kaç harekette bulunmuştu.

"Kacchan mhm.." Sarışın en sonunda yeşilliye duvar ile arasından çekmiş. bu seferde Yatak ile arasına almıştı. Sarışın Yeşillinin üstündeki bütün her şeyi çıkardığında bedenini süzmüş ve tekrardan vücüdunu ıssırmaya başlamıştı. "Deku.." Deku Yeşillinin yatak ismiydi, ve Katsuki sadece azdığında bu ismi kullanıyordu. Yeşilli sonun nereye gideceğni anladığında ürpermiş durmak istesede Katsukinin durmayacağını bildiğindem hiç bir şey yapamamıştı.

***

Sonraki bölüm devamımı olsun? yoksa smutu geçeyimi?

Naber müdür.

Soytarı || BakuDekuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin