Deux..

807 51 40
                                    

Yeşilli, giydiği yesil pamuk kazağının eteklerini tutarak girdi koca salona. Gözleri ilk önce sevişen "KiriKami" çiftini ondan sonrada onlara iğrenir gibi bakan sevdiceğni buldu. Küçük bir kıkırdamanın ardından, hiç görünmeyen şortunu kazağının üstünden çekerek, Sarışının kucağına oturarak sırtını kaslı göğüse dayayıp rahat etmek için biraz oynaştı.

"Kacchan bugün işe gitmeyeceksin değilmi? seninle yatmayı çok özledim!" Sarışın kollarını yeşillinin narin bedenine dolarken sırıttı. "tabiiki meleğim. Sen ne kadar istersen o kadar kalırım seninle" Sarışın yeşillinin kızaran yüzünü kavrayarak kendine çevirdi ve yumuşak yapılı dudağa bir öpücük kondurdu.

Ardından elini cebine sokarak telefonu aldı ve alt bölümlerde çalışan bir üyenin numarsını tuşladı. "xxxx Şirletinden Mina Ashido ile görüşüyorsunuz! nasıl yardımcı olabilirim?" Sarışın karşısında pembe kafalı çok enerjili kızın olduğunu anladığında göz devirdi. "Bayan Ashido benim Bakugou" kızın bir kaç saniye nefes alış verisi duyuldu. "Ah patron? bu saate aramanızın sebebi önemli olsa gerek! sorun nedir?" gözünü ikinci defa devirdi. "Bayan Ashido, size zahmet benim bir alt sınıfımdaki Todoroki Shoto'ya bir şey demenizi rica edeceğim." kız bir kaç hışırtı çıkardıkdan sonra sustu. "Dinliyorum patron." Sarışın bir kaç saniye düşündükden sonra konuşmaya başladı. " "Bay Todoroki yarından itibaren bir kaç gün Bay Bakugou işe gelemeyecek onun görevlerini sizin yapmanızı rica ediyorum umarım anlamışsınızdır" Böyle diyeceksin, anladınmı?" kız Bakugounun dediği cümleyi bir kez daha tekrarlayarak not ettiği anlaşılır bir sekilde söyledi. "Anlaşıldı Patron! ileteceğim." Sarışın bir of çektikden sonra tekrardan konuşmaya başladı. "pekala. ilgilendiğin için teşekkür ederim Bayan Ashido şimdi kapatıyorum hoşça kalın." Kızın cevap vermesine izin vermeden hızla kapatıp, telefonu bir kenara fırlattı.

"İtsuki!" erkek hizmetçi kıyafeti ile solana giriş yapan kısa boylu çocuk, Sarışının hemen önünde durarak utanırmıscasına bir ses çıkarttı." Evet efendim?" Sarışın çocuğu bir süzdükden sonra konuşmaya başladı. "Şu iş telefonumu nereye koyacağnı biliyorsun. onu sessize al ki rahatsız eden olmasın ama ayrı yetten kapatayım da deme, anlaşıldımı?" Çocuk telefona doğru ilerleyerek telefonu aldı ve bir kez daha Sarışına baktı. "Anlaşıldı efendim." Sarışın Beyaz saçlı çocuğun gitmesiyle bakışlarını sevdiceğne döndürdü ve kafasını saçlarına daldırdı ardından derin derin koklamaya başladı.

"Kacchan madem yarın işin yok bende gitmeyeceğim." Sarışın gözlerini kapatatak cevap verdi. "Öyleyse yarın nereye gitmek istersin? her yer olur.." yeşilli heycanlanarak cevap verdi. "O zaman! o zaman.. hmmm.. Bara gitmeye ne dersin? eğlenceli olabilirr! özelliklede içtiğmizde ne olacağnı düşünsene! ne kadar heyecanlı!!" Sarışın biraz düşündükden sonra suratını büzdü. "Hayır. Yani aslında içtiğimizde güzel olabilir.. Fakat orası asırı kalabalık ve sesli daha sessiz bi yer seçemez misin bitanem?" yeşilli düşünür gibi elini çenesine koydu. "Mesela??" Sarışın gözlerini yarım açarak çenesini Yeşillinin kafasına dayadı. "Meselaa.. ikimizin tek kalabileceği sessiz bi yer.." yeşilli biraz daha düşünerek surat astı "orası neresi istee!!!" iki gençde dalgın dalgın düşünürken yeşillinin aklına sanki bir şey akın etmiş gibi sevinçle yerinde hopladı. "ahh!! buldum!!Bir dağ evinde 1 hafta geçirmeye ne dersin? sadece ikimiz oluruz hem kafamızıda dinleriz!! güzel olmazmı?!" Sarışın kafasını biraz kaşıdıkdan sonra dalgın bir şekilde gülümsedi. "Olur neden olmasın bu fikri beğendim." İki gençde gururlanırmışcasına birbirine bakarken, kırmızılı birden bağırdı.

"Heyy!! bizi unuttunuz yaa! bizede bir yer bul!! Midoriya!!" Yeşilli ne olduğnu ilk anlamasada sonradan elini çenesine koyarak biraz düşündü. "sizde hamamı olan bi otelde kalsanız? yada güzel ve büyük bi villa kiralayın??" bunu duyan Sarışın somurttu. "hey! vazgeçtim. biz villa kiralayalım! yada hayır.. direk satın alalım!" Bunu duyan Yeşilli kocaman gülümseyerek bağırdı. "yaaa gerçekdenmiii!!!! o zaman Kirishima sizde dağ evinde kalın. nasıl? güzel değilmi? beğeneceğne eminim!!" Kırmızılı gözlerini yere dikerek düşündü biraz. "kulağa eğlenceli geliyor.. sen dersin miniğim?" sorunun ona çevrilmesini beklemeyen küçük Sarışın ilk önce telaşlanarak hızla cevap verdi. "A-AH!! b-benim için uyar sen istiyorsan gidebiliriz..-" Kırmızılı sevinerek yerinde hopladı. "yaşasınnn öyleyse yarın dağa gidiyoruz!!"

Yeşillide tatlı tatlı gülümsemeye başlamasıyla kucağındakı Sarışına döndü. "öyleyse hangi villada kalacağız Kacchan? fazla odalı olmasın bak.. 2 oda olsa yeterli." Sarışın somurttu. "neden 2 oda be? sevgili değilmiyiz? ayrımı yatıcaz bide??" Yeşilli küçük bir kahkaha attı, "ne sevgilisi Kacchan? flörtüz biz. ikinci olarak 2. oda benim için değil. diğer odayı kirletirsek yedek olsun diye!" bu sözün ardına Sarışın büyük bir kahkaha attı. "tamam öyleyse bebeğim.. senimi kıracağım? 2 odalı olsun madem.. ha bu arada.flörtte değiliz. biliyorsun değilmi?" Yeşilli dondu kaldı Sarışın ne demişti öyle? Sarışın yavaştan sırıtmaya başladı. "hm? neyiz o zaman Kacchan?" yüzü asılmıştı, Sarışın bir elini çenesine koymasıyla gözlerinin içine baktı Yeşilli. "arkadaşız?" iyice somurttu Yeşilli sinirlenmişti işte. niye durduk yere bunu demiştiki Sarışın? gözleri doldu yavaşça kollarını bağlayıp ayağa hopladı hemen. "iyi o zaman ya flörtünle yada sevgilinle git. yok yada direk kocanla gitsene sen ya?" Sarışın sırıttı. "kocamlamı gideyim? pekala kalk hazırlan o zaman. gidelim" Yeşilli bir an için sırıtsada yüzündeki gülümsemeyi hemen sildi. "kocanla dedim Kacchan." Sarışın Yeşillinin tribini aldırıs etmeden beline sarıldı ve kalçasını sort üzerinde ıssırdı. "tamam bebeğim kocam sensin." Yeşilli sahte bir sinirle kafasına vurdu Sarışın oğlanın. "arkadaşım diyordun daha demin Kacchan. ne değişti şimdi?" Sarışın oğlan sahdecikden yüz ekşiterek üzülmüş gibi yaptı. "hadi bebişim.. affetmeyecekmisin beni? Kacchan'nın küçük bir hata yaptı alt tarafı.. öpde barışalım hadi" Yeşilli ilk önce tereddüt etsede sonradan yere çömerek Sarışının dudağına bir öpücük kondurdu. "yarın benimle geliyorsun sevgilim.. değilmi?" yeşilli tatlı tatlı kafa salladı ardından uykunusunun gelmesiyle Sarışına sarılarak gözlerini yumdu bugünde bu sekilde bitmiş oldu..

***

yemin ediyorum yazarken kriz geçirdim arkadaşlar. birde bilgisayardan yazdım. ilk kez yani- hatalarım varsa kusura bakmayın hata görürsenizde bildirirseniz çok sevirim hepinizi seviyorum hoşça kalın <333

Soytarı || BakuDekuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin