Trois..

584 34 112
                                    

Sarışın Yeşillinin kalçasını bir kez daha sıkarken dudaklarını tekrar birleştirdi ve neredeyse patlamak üzere olan aletini çıkararak sertçe içeri gönderdi, Yeşilli dudaklarını ayırırken bir kaç mırıltı çıkardı. "hng.. ahh.. hnmg.. K-kacchan d-dur.. artık çıkma-" Yeşillinin sözü Sarışının terbiyesiz aleti yüzünden tekrardan susturulmuştu.

Yeşilli artık dayanamayacağnı anladığında elini kendi aletine götürürken Sarışının büyük ve damarlı eli durdurmuştu onu. "hng.. beraber boşalacağız.." Yeşillinin kalçasına bir darbe daha indirirken, masum miniğimiz durmaksızın ağlıyor ve inliyordu. "hng.. ahh... Kac-- Ahh!! K-kacchan! yapamayacağım artık! duralım.." Sarışın onu dinlemeden bi darbe daha attı, yeşilli tam boşalacağı sırada Sarışın daha fazla dayanamayarak Yeşillinin içine boşaldı.

Yeşilli içine dolan sıcak ve yapış yapış sıvı ile irkilerek kendi karnına boşalırken Sarışında kendini onun yanına atmıştı bile. "ben bu sekilde uyuyamam.. yıkanıp yatsak olurmu?" dedi Yeşilli. Sarışın yorgun gözlerini bir daha açıp baktı miniğine o kadar tur yapmalarına rağmen halen gözleri parıldıyor, yorgunluğa benzeyen bir görüntü göstermiyordu.

Dağınık saçları terden dolayı alnına yapışmış, dudağı kızarıklar ve yaralar ile birlikte şişmişti, aynı zamanda vücüdunun çeşitli yerlerindeki ıssırık ve morluklar adeta 'ben buradayım! hey!' dermişcesine ön plana çıkmayı başarmıştı.

Üstelik Yeşillinin ince beli, büyük poposunu iyice gözler önüne sererken, göğüsünün de bir kızınki gibi dolgun olması bir insanı kolayca azdırabilecek bir özelliğiydi.

Sarışın Yeşilliyi bir kez daha süzdükden sonra oturur pozisyona geçerek Yeşilliye döndü. "pekala.. yürüyebilecekmisin?" Yeşilli bu soruyu beklermişcesine sırıttıkdan sonra zorlandığını belli etmemeye çalışarak ayağa kalktı ve bir kaç adım attı "e-elbette! tabiikide yürüyebilirim. bu benim için çocuk o-oyuncağı.. haha" Sarışın bir iç çektiden sonra ayağa kalktı ve Yeşillinin yanına gitti ardından onu kucağına alarak banyoya götürdü.

Sarışın ve Yeşilli bu günün sabahında Yeşillinin sürekli bahsettiği o büyük villaya gelmişler henüz geleli 3 dakika olmadan kendilerini yatağa atmışlardı, Aksam saatinde uyanan Yeşilli ise Sarışını uyandırınca Sarışın tek olmalarından kaynaklanarak 'Masum' konuyu açarak ikiliyi buraya kadar getirmişti.

"Benim karnım aç.. Noodle yiyelim." Sarışın bir of daha çekereken sinirle yeşilliye baktı. "Bebeğim. inat etmede üstünü giyin, giyinirsen vereceğim dedim ama değilmi?" Yeşilli dolu gözler ile Sarışına baktı ve burnunu çekti. "Ama Kacchan! açken haraket edince çok midem bulanıyor!!" Sarışın daha fazla dayanamayarak Yeşillinin üstünü giydirmeye başlayınca Yeşilli hafiften gülümsemis ve sevgilisinin onu giydirmesinde yardım etmişti. "eee böyle karnın ağrıyormu?" Yeşilli parlak gözleriyle ilk Sarışına sonrada yere baktı. "h-hayır.." Sarışın ise masumca gülümsemis işi bittiğinde Yeşilliyi kucağına alarak mutfağa götürmüştü.

Sarışın sahte bir üzüntüyle yüzünü asarak Yeşilliye baktı. "Ah olamaz! hiç Noodle kalmamış.." Yeşillide bu işi ciddiye alarak üzüntüyle Sarışına bakmıştı. "hayır amaa! ne yiyeceğiz öyleyse? ben çok açıım." Sarışın Dolaptan çıkardığı buzlanmış büyük pizzayı Yeşilliye gösterdi. "Ama bu var." yeşilli bir an mutlu olsada yüzü tekrar solmuştu. "o çok buz. Nasıl yiyeceğiz?" Sarışın bir an gülsede ciddi yüz ifadesini hemen geri takınmıştı. "Bebeğim fırını ne diye koymuşlar?" Yeşillinin Jetonu biraz sonra düşmüş olsada en sonunda düşmüştü. "ah evet doğru ya! hadi o zaman hızlıca yap ki yiyebileyim ben çok açım." Sarışın kafasını aşağı yukarı bir sekilde salladığında Pizzayı yapmaya başlamıştı bile.

***
saat neredeyse geceye gelirken Yeşilli ortama küçük bir esneme bırakmıştı. Pizzalarını yiyeli neredeyse 3 saat olmuştu o zaman bu zamandır koltukda öylece oturmuş hızlı ve öfkeli izlemişlerdi. "artık sarmıyoooor!" diye bağırdı Yeşilli çok uykusu gelmiş olmalıki gözlerini zorlukla açık tutabiliyordu. "izleyecek başka birşey gelmiyor aklıma.. ne yapacağız?" dedi Sarışın, Yeşilli biraz homurdanarak Sarışına baktı. "uyuyalım diyorum, ne izlemesi?" Sarışın yattığı yastıkdan kafasını kaldırarak baktı Yeşilliye, "tamam öylese koş yat yatağa geliyorum ben.." Yeşilli kocaman gülümseyerek yerinden kalktı ve koşarak odaya gitti. Sarışın ise televizyonu ve açık olan ışıkları kapattıkdan sonra odaya gelerek, yatağa yatmış ve kollarını yeşilliye sarmıştı.

***
Sarışın kafasına atılan top(lar) sayesinde gözünü aralamıştı sonunda. "oii! atıp durmasana bebeğim uyumaya çalışıyorum.." Yeşilli elindeki topu bir kez daha sevgilisinin kafasına atarken homurdandı, "ama Kacchan ben yüzmek istiyorum! hadi aşağıdaki büyük havuza inelimm!!" Sarışın kafasını hayır anlamında sallayıp, yorganın altına girmişti. "tek başına in.. ben çok yorgumum uyumak istiyorum.. Hemde sabahın 10'unda yüzülürmü aşkım Allah aşkına?" Yeşilli homurdanarak topu yere fırlattı ve kollarını bağladı. "Tabi yüzülür! neden yüzülmesin? hemde sabahın 10'unda yüzülür. asıl sabahın 10'unda uyulurmu? uyunmaz." Sarışın biraz kıpırdanarak yanıt verdi. "yoo çokda güzel uyulur, ben uyuyorum ya." Yeşilli yorulmuş gibi oflayarak dolaba ilerledi ve üstünü çıkarmaya başladı.

"cidden beni burada bırakıp gidecekmisin?" Sarışın yeşillinin kolunu tutmuş gitmesini engellerken Yeşilli ise kapıdan çıkıp havuza gitmeye çalışıyordu. "Kacchaan! bıraksana yüzeceğim ben! uyucam demedinmi hemde sen? neden uyumuyorsun?" Sarışın sahte bir yüz takınarak konuştu. "sen olmadan nasıl uyuyacağım ben bitanem? olurmu öyle şey? şimdi gel beraber uyuyalım!" "Hayır! asıl beraber yüzelim!" sarışın düşünür gibi yaparak sırıttı ve tekrar konuştu. "aşkım dersen gelirim." Yeşilli anında bi şok geçirerek hızla Sarışına döndü. "haa! o niye be!" Sarışının anında suratı asılarak kafasını eğdi. "iyi deme o zaman." "aşkım hadi gidelim. Oldumu?! hadi gidek şimdi!!" Sarışın sırıtarak ayağa kalktı, Yeşilliyi belinden tutarak kendisine çekti ve dudaklarına kısa bir öpücük kondurdu. Ardından üstünü çıkararak sevdiceği ile havuza indi.

***

Havuz bölümü sonraki bölüm ×-× cidden bi bölüm yazana kadar canım çıktı kısa ama bayağı zorlandım... sanırım kısa bir seri olacak- herneyse benim yazmamı bekleyen herkeze özürlerimi sunuyorum.. özelliklede Poperman_67 ve xherkeszorbaolmus ehe.. çok beklettim soriiii öptüm bıbıı <33

Soytarı || BakuDekuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin