Sieben..

333 20 16
                                    

Yeşilli yavaşça açtığı gözünü zorlukla bir kaç kere kırpmış ardındanda, beline koala gibi yapışmış Sarışını dürtmeye başlamıştı. "Kacchan.. hadi uyanalım. kalçama merhem sür canım acıyor.." Sarışın bir kaç dürtmenin ardından uyanmış ve kafasını yeşil saçlara sokarak sayısız öpücük bırakmıştı. bir kaç koklamanın ardından kafasını anca kaldırabilmişti.

"Günaydın bebeğim.." Yeşilli küçük bir kıkırdamanın ardından kafasını arkaya çevirmiş ve Sarışının yanağına küçük bir buse kondurmuştu. "Sanada Sanada." Yeşilli bir kaç kıpırdanmanın ardından oturur pozisyona geçmiş ve yardım istermişcesine Sarışına bakmıştı.

Sarışın yumuşamışcasına gevşemiş ve Büyük bir esnemenin ardından ayağa kalkarak Yeşillinin kalçası için merhem bakmaya başlamıştı. "Burada bir sürü var hangisini süreyim istersin?" Yeşilli biraz bakındıkdan sonra elini paketi kan kırmızı olan merheme doğru uzatarak sallamıştı. "Onu! Onu! Şunuuu!!" Sarışın Tamam anlamında kafa salladıkdan sonra Yeşilliyi yatağa yüz üstü yatırarak merhemin kapağını açmıştı.

***

"Ayy. Ufff! Buz gibi. amaaann! götüm dondu. Ayy uyy!!" Yeşilli ikide bir kımıldadığı için Sarışın merhemi doğru düzgün süremiyor bu yüzden de tekrar sürmesi gerekiyordu. "Kımıldamadan dursan şimdiye bitmişti Birtanem." Yeşilli anında sinirlenmiş ve tepinmeye başlamıştı. "Yapamam! Kımıldamadan duramam!! çok soğuk!" Sarışın Çocuk, tek eli ile Yeşillinin belini kımıldamaması için  yatağa bastırmış ve diğer eli ile merhem sürmeye başlamıştı.

"Ahahahahah!! KACCHAN! GIDIKLANIYORUM! AH! SOĞUK!! HAAAA KACCHAN!" Sarışının işi en sonunda bitmiş, elini yeşillinin belinden çekmişti. "Oh! ohhh!!! dünya varmış... havlu getirip sarsana belimiii!" Sarışın hiçbir şey söylemiyor sanki doğru zamanı bekliyor gibiydi. "Hm? Kacchan iyimisin??" Sarışın derin bir nefes almış ve ciddi bir surat ifadesi ile Yeşilliye dönmüştü.

"İzuku-" "AHHH! HAYIR! BENDEN AYRILACAKSIN DEĞİLMİ?! SEN HİÇ ADIMI KULLANMAZSINKİ!" Sarışın Yeşillinin tepkisine gülmüş ve Yeşillinin yanağını öpmüştü. "Hayır hayır ayrılmayacağım. Sadece.. İzuku.. Hadi evlenelim." Yeşilli duyduğu cümle ile gözleri parlamış ve bir süre boş boş bakmıştı.

"Ne?" Sarışın tebessüm etmiş ve şaşkınlıkdan kımıldayamayan sevgilisini sarmalamıştı. "Eee. cevabın nedir Şeker parem?" Yeşillinin yavaştan gözleri dolmuş ve ağzını büzmüştü. "Hng.. olur Kacchan.. evlenelim." hemen göz yaşlarını silmişti Yeşilli kolları ile yüzünü kapamış saklanmaya çalışıyordu adeta.

"Ağlama miniğim.." Yeşilli gene sinirlrnmiş ve Sarışına vurmuştu. "Mutlulukdan a-ağlıyorum be!" Sarışın gülümsemiş ve Yeşilliye iyice sarılmıştı. "Tamam öyleyse. çok ağlama genede"

***
İkili tekrar evlerine geldiğinde, Katsuki, İzukuya daha güzel bir evlenme teklifi etmiş İzukuda hiç şüphesiz hemen kabul etmişti. 2 Gün sonra düğünleri olmuş ve hayatları tamamen değişmişti. İzuku artık direk danşcısı değildi. Hayatını kocası Katsukiye adamıştı. Katsuki ise yoğun iş hayatını bir kenara bırakmış, Genellikle İzuku ile vakit geçiriyordu. İkilinin günleri çok güzel geçiyor. Asla değişmek istemeyecekleri türden bir hayat yaşıyorlardı.

Yeşillinin isteği üzerine hayatlarına 3. bir üye gelmiş ismini ise ikisininde çok sevdiği idol Yuzuru Hanyu'nun isminden çalarak Yuzuha koymuşlardı.

Yuzuha 10 yaşında bıcır bıcır bir kızdı. Bisiklet sürmeyi ve gezmeyi seven biriydi. Babalarını fazlasıyla seviyor, Onları üzmemeye özen gösteriyordu. "Aptamil! Oyun! Uyku!... baba sıra sende." Yeşilli 'Haa' diyerek söze girmiş ve kızının müziğini tamamlamıştı. "Bağşıklığın ritmi bu.. Şimdide git babanla kırmızı balık söyleyin. Hayır derse Babam kızıyo dersin"

***

"Ne?! hayır. Şeker Parem! Yuzuha'ya ne sözü verdirtiyorsun!?" Yeşilli kocaman gülmüş ve Sarışına bağırmıştı. "Kızım ile kırmızı balık söyleyin! yoksa seninle bir daha konuşmam!" Bunu demesi üzerine içeriden Kocasının ve kızının sesini duyması bir olmuştu. Yeşilli daha da fazla gülerek telefonunu çıkartmış ve ikiliyi kayıt etmeye başlamıştı.

***

"Çok kötüsün Deku. Sil onu hemen" Yeşilli gülmüş tutunduğu direğe dahada fazla sarılmıştı. "yoo." Sarışın bir iç çekmiş ve Kocasının bacağından tutmuştu. "İn şurdan ve sil o kaydı!" Yeşilli kahkaha atmış ve Sarışına dil çıkarmıştı. "Mesleğimin bu denli işe yarayacağnı kim bilebilirdi? Değilmi Yuzuha?"

Yuzuha'dan ses gelmeyince endişelenen iki genç hızla kızlarının odasına gitmiş ve telaşla kızlarına bakmışlardı. "Yuzuha?!" İki gençde Yuzuha'nın, İzuku'ya ait olan çalışma demirinde dönmesini beklemiyordu.

"Baba! Baba! Bak!! babam gibi dönüyorum değilmi?" Yeşilli sırıtmış ve çaktırmadan Sarışına bakmıştı. "Bak Kacchan! Kızım benim izimden geli-" Sarışın ani bir hamle ile Yeşillinin ağzını kapamış ve ters ters ona bakmıştı. "Hayır. Sadece hayır."

~Son~

Haha kritik son. umarım hikayemi beğendiniz. Bu hikayemizde burada bitmiş bulunmakda. umarım sizi diğer hikayelerimdede görebilirim 🧡 kendinize iyi bakın. Görüşürüz 🧡🧡

Soytarı || BakuDekuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin