Quatre..

369 32 64
                                    

Yeşilli üstünü başını çıkartıp kendisini havuza atalı yaklaşık yarım saat olmuştu. Sarışın ise yüzmeyi es geçip havuz yatağında yatıyordu her ne kadar kapalı havuz olsada rahat bir havası vardı. "Kacchan benimle yüüz!!" yeşilli bir şekilde Sarışının dikkatini çekmeye çalışsada her seferinde başarısız oluyordu. "Hayır ben böyle iyiyim." Yeşillinin yüzü düştü. "Ya ama nedeeen? ne var sanki bi kerede dediğimi ikiletmesen?"

Koca havuzda küçük bir kıkırtı duyuldu. Bu Sarışın'nın pürüzlü sesiydi. "Bi kerede olsun ikiletmiyimmi?" Yeşilli anlam veremeyen bakışlarla baktı ona "Evet? çokmu şey istiyorum ya!" Sarışın tekrar sırıttı. "E tabi. benim için zor onlar bebeğim" Sarışın tekrardan alayla konuşmuş buda Yeşilliyi kızdırmıştı. Ama aklında harikulade bir fikir vardı.

Derin bir nefes alıp tam suya dalacakken Sarışının sesini duymasıyla durakladı. "Napıyorsun?" "dalacağım? nolmuş?" Sarışın gözüne pek kestiremesede omuzlarını silkerek tekrar önüne dönmüştü. Yeşilli tekrardan derin bir nefes alarak ayaklarının değmediği alana bir zıplama yaparak yüzmeye başlamıştı.

Sarışın için her şey normaldi. Tek bir şey hariç. Yeşillinin son hız ona doğru yüzmesini normalmi karşılamalıydıki?
Yeşilli bir sürenin ardından Sarışının yanına varmıştı. Zor olmamıştı açıkcası. Sadece yorucuydu. Havuz yatağını tutmasıyla onu döndürüp Katsuki'yi düşürmesi bir olmuştu. Onun eğlenceside buydu. "Ah.. Bebeğim bunu yapmamalısın! ya ölseydim? napardın bensiz??"

"Benimle yüz! yoksa seni ben öldüreceğim!" Katsuki sırıtmış Yeşilliyi belinden tutarak kendine yaklaştırmıştı. "Pekala. Pekala.. yüzeceğim öyleyse" Sarışın Yeşillinin Dudağına küçük bir buse kondurup kendini geriye atarak yüzmeye başlamıştı. Attığı her kulaçta dahada hızlanıyor ve Yeşillinin ona olan hayranlığını daha da fazla artmasını sağlıyordu.

"Bahse girerim senden daha hızlıyımdır Kacchan. Yarışalım! bu baştan diğer başa kadar! Kaybeden Kazanana aksam yemeği yapar!" Katsuki sırıttı Güzel sevgilisinin elinden güzel bir aksam yemeği fena olmazdı. "Anlaştık."

"Herkez yerinee! Hazır oool! Başla!" Yeşillinin komutu üzerine Sarışın ve Yeşilli aynı anda kulaç atmaya, hızla diğer Başa yüzmeye başlamışlardı. Şu anda Yeşilli önde gidiyordu ve Katsukinin muhteşem ötesi Katsudonunu yeme isteği onu dahada hızlandırıyordu. Bir sürenin ardından Yeşillinin kollarında derman kalmamış yavaştan yavaşlamaya başlamıştı.

Neredeyse bir kaç kulaç sonra başa varacaktı ve durmak istemiyordu. son kalan gücü ile öne atıldı Yeşilli. Ama bir şeyi unutmuştu Sarışın halen yorulmamıştı ve büyük kulaçlar atarak ona hızla yaklaşıyordu. Yeşilli Bir kulaçın ardından diğer kulacı atamayınca Sarışın onu büyük bir hızla geçerek başa varmıştı. Oyunun galibi belliydi: Katsuki Bakugou.

***

İki gençde yorulmuş bedenleri ile merdiven çıkıyor, bir an önce eve varmak istiyorlardı. "Yemek yapacak dermanım yok benim." Sarışın sırıttı. "Kaybettin, cezana katlanmalısın. Senin kafanın altından çıktı birde" Yeşilli somurttu tek istediği Katsuki'nin güzel Katsudon'uydu çokmu şey istiyordu? Kazanacağna o kadar çok inanmıştıki, kaybetse ne yapacağını hiç düşünmemişti.

"Ouff. Peki. Bu aksam yemeğinde ne istersiniz Prensim?" Katsuki düşünür gibi yaptı. "Sizi." Yeşilli kızarsada umursamadı. "Menüde 'sizi' diye bir yiyecek yok" Katsuki ortama bir kahkaha atmış ve kendini kanepeye atmıştı. "Önümde menüde yok." Yeşilli yüzü yamuk bi sekilde gülmüş ve Katsukiyi kanepeden kaldırmıştı. "Hadi kalkta banyo yapalım sonrada yemek yeriz"

***

İkili uzun ve 'eğlenceli' bir duş'un ardından mutfağa geçmiş ve Yeşilli tüm marifetini ortaya döktürmüştü. Masa çeşit çeşit yiyecekler ile dolmuş, görenlerin ağzını sulandırıyordu. "Afiyet olsun hadi ye tadıda nasıl söyle bana" Sarışın eline aldığı çubukları Soba' ya daldırarak ağzına götürdü, yediğinde memnun olmuşcasına bir ses çıkarttı ve Gözlerini Yeşilliye çevirdi.

"Senin gibi harika olmuş, Ellerine sağlık" Yeşilli küçük bir tebessümün ardından rahatlarmışcasına masaya oturdu ve masadaki yiyecekleri yemeye başladı. "Kötü yaptım diye korkuyordum." Sarışın gülmüş ve Yeşilliden bi yanak almıştı. "Sen yaparsında kötümü olur hayatım?" Yeşilli, Sarışının her lafında biraz daha kızarsada yüzünü saklamaya çalışmıyor iyice Katsuki'ye göstermeye çalışıyordu.

"Yüzmek ammada yorucuydu" Yeşilli gülmüş ve Sarışına vurmuştu. "Yorucumu? en son boğa gibi hopluyodun suyun üstünde"

Gerçekde olan: Katsuki kulaç atıyor.

İzuku'nun gördüğü: Bir Boğa hoplayarak bana geliyor...

"Ne? alakası yok." "Merak ediyorum aslında.. seni bilirim senin kulacın böyle olmaz. Niye öyle boğa oldun birden?"

Yemek yapmak<<<<<Sevgilinin elinden yemek yemek

"... Bilmiyorum gaza geldim sanırım." Yeşilli gülmüş ve kafasını aşağı yukarı sallayarak yemeğine geri dönmüştü. Anlasılan Katsukinin ağzından laf alamayacaktı.

Bu aksamıda bu sekilde geçiren çift tekrardan güzel bir uyku almak için yataklarına geçmiş. birbirlerine sarılarak günü sonlandırmışlardı.

***
Bölüm asırı geç geldi çok özür dilerim girdiğimde yazacak bir şey bulamıyordum o yüzden ciddiliğimi biraz bozmuş olabilirim kusura bakmayın. Herneyse şimdi derse gireceğim öptüm <3

Oy ve yorum gelirse bu kitapdan devam edip önce bitireceğim.

Soytarı || BakuDekuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin