1. Bölüm

875 16 3
                                    

Boy aynamın karşısına bir kez daha geçtim karnımı bir kez daha sıktım.

"Keşke zayıflayabilsem" diye geçirdim içimden ama bunun için çaba harcamıyordum.

Üstüme en bol kıyafetlerimi giyip kulaklıklarımı takıp dışarı çıktım ve sahile gidip yürümeye başladım yolda bir elektirik direği gördüm üstünde "dance club" yazılı bir kağıt vardı.

Aslında dans etmek benim için iyi olurdu. Hem eğlenirken hem de zayıflardım.

Kağıtta yazılı olan numarayı yazdım ve arardım. Sesi çok tatlı bir kadın açmıştı telefonu.

"Merhaba ben dans club'a katılmam istiyorum"

X;tabiki ad soyad alabilir miyim?

"Jennie. Jennie KİM"

X;bende rose tanışğımıza memnun oldum, yarın başlamak ister misiniz?

"Tabi olur. Aslında size birşey demek istiyorum"

Rose;tabi ki

"Ben kilolu bir insanım ve zayıflamak istiyorum bana yardım edebilir misiniz?"

Rose;oh tabi ki de edebiriz siz sıkıntı etmeyin
Yarın görüşürmek üzere iyi günler

"İyi günler" dedikten sonra telefonu kapattım. Çok mutluydum hemen eve gittim ve gece olunca yattım. Yarın için sabırsızlanıyordum.

~sabah~

Uyanıp hemen üstüme rahat şeyler giydim. Kahvaltı yapmadan kağıtta yazan adrese geldim.

Karşımda fiziği mükemmel olan bir kadın gördüm.

Rose;oh hoş geldin jennie

"Hoş buldum"

Rose;ben rose, sana özel ders vericem koridorun sonunda ki odaya geç ben hemen gelicem

"Tamam teşekkürler" dedikten sonra koridorun sonundaki odaya gittim. Beklemeye başladım. 5 dakika sonra odaya biri girdi.

Tae;merhaba jennie ben taehyung bana kısace tae diyebilirsin. Senin özel dans hocanım

"Pekala, rose sana dediklerimden bahsetmiştir"

Tae;evet bu konuda sana yardımcı olucam"

Dance -•TAENNİE•-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin