Uyanır uyanmaz kalkop işlerimi halletim, yeni bir şampuan almalıydım. Düzeltiyorum, şampuanlar.
Çünkü yarışmaya 4 gün vardı ve sıkı çalışmalıydım.Mutfağa gidip kendime gevrek hazırlayıp yedim. Hızlıca evden çıkıp stüdyonun yolunu tuttum.
Rose'ye selam verip Taehyung'un odasına gittim. Ama sanki Rose'nin yüzünde endişe var gibiydi. Neden olduğunu düşünürken odaya girdim. Karşılaştığım şeyler kafamdaki soru yanıtlanmıştı.
Odaya girer girmez ısınan Kai ile karşılaştım.
"Senin ne işin var burda?"
Kai: Jennie biz partneriz unuttun mu?
"Kai onu gruba mesaj yazmadan önce düşünücektin, ben Taehyung ile dans etmeye alışkınım."
Kai: o zaman bana alışıcaksın
"Biliyor musun? Bu sefer ben seninle partner olmak istemiyorum"
Kai: istemek zorundasın
"Ne bu sana var bana yok mu? Grubuna yazıcam"
(Yazar:My way)Kai: öyle birşey yapmicaksın
Diyip telefonu elimden aldı. Telefonu almak için zıpladığımda ikimizde yere düştük. Bu düşünten yararlanarak telefonumu aldım. Ve hızlıca odadan çıkıp Rose'nin yanına gittim.
"Taehyung nerde?"
Rose: han nehrinde sen hızlıca git ben Kai'yi oyalarım.
"Tamam, teşekkürler "
Hızlıca stüdyodan çıktım. Han nehri yakınlardaydı. Koşup han nehrine vardım. Gözlerim Taehyung'u ararken görmüştüm. Görmez olsaymışım.
O başka bir kadını öpüyordu. Sakince onları izledim. Ayrıldıklarında Taehyung ile göz göze gelmiştik. Kafamı iki tarafa sallayıp ordan koşarak uzaklaştım.
Arkadan gelen koşma sesi duymamıştım. Arkamı dönünce hala o kızın yanına olduğunu gördüm. Onun gözünde bu kadar mıydım?
Dans grubuna girip mesaj attım.
"Ben dans yarışmasından ayrılıyorum, Kai'ye yeni bir partner bulun"
Tam bu mesajı atıcakken fikrimi değiştirip başka birşeyler yazdım.
"Ben dansı bırakıyorum, yerime başka bir partner bulursunuz"
Gönder tuşune tıklamıştım. Bir anda herkes çevrim için olmuştu. Taehyung'ta...
X: Jennie bu ne demek?
Jennie:
*ekran görüntüsü*X:bu ne demek Taehyung💜'a ne oldu?
Jennie:
"Herşeyin farkında olup bunu mu diyorsun"X:jennie hiç birşey anlamıyorum.
Jennie:
"Seni gördüm Taehyung! Başka kişileri öpüyordun! Han nehrinde..."X:bunu nerden biliyorsun?
Jennie:
"Bende ordaydım Taehyung, o kadını öpüşünü izledim"X:seni ne kadar alakadar eder?
Jennie:
"O zaman seni nasıl kaydettiğimde seni alakadar etmez"
(Yazar:my way)X:Jennie
Bu mesaj iletilememiştir.Telefonu kapatıp masamı üstüne bıraktım. Sadece kafamı yastığıma iyice gömüp uyumaya çalıştım. Uyuyamıyorumdum.
Uyuyamadığımdan birşeyler düşünmeye başladım. Başka bir yere mi gitsem diye düşünürken birden aklıma yurt dışına gitmek geldi. Ama bunun için işehtiyacım vardı. Sonuçta herşey para.
Yarın ilk işim bir iş bulmaktı.
-sabah-
Kalkıp tam dans için eşyalarımı giycekken sonradan hatırlamıştım. Bu duruma üzülsemde yapçak birşey yoktu. Ne iş yapabileceğimi düşünürken belki şarkıcı olabilirdim. Vokalim ve rapim gayet iyidi. Hazırlanıp iş aramak için dışarı çıktım. Dışarda şirketlerin önünden geçerken seçmelere denk geldim.(ne bekliyorsunuz arkadaşlar bu bir wattpad kitabı). Seçmeler kısaydı. Bu yüzden bana sıra gelmesi kısa sürmüştü. Bana geldiğinde söyliceğim şarkıyı seçtim. Pink venom.
Aslında bu çıkmamış bir şarkıydı. Lise'de 3 kız arkadaş ile yazmıştık.
(Arkadaşlar Rose'de onlardan evet ama büyünce çok değiştiğini ve ismini değiştirdiğini düşünün Jennie'yi tanımamasının sebebinde Jennie'ninde değişmesi)Sanırım şarkıyıda çok beğeneceklerdi ki beni kabul ettiler.
-6 yıl sonra-
(Arkadaşlar bu diziyi biraz fazla hızlı şekilde final yatırsamda başka hikayelerde yazacağım💋)