X:Jennie hanım yeni şarkınızda sizinde dans etmeniz gerekiyor, ve bu arada yeni arka dansçılarımız kadrosu tamamlandı.
"Tamam teşekkürler "
X:rica ederim iyi günler.
Diyip odadan çıktı. Yeni dançılar zor tamamlanmıştı. Kadroya bakmak için dans odasına gittim. Önümde 6 kız ve 6 erkek vardı.
"Merhaba ben Jennie kim, önücelikle hoşgeldiniz. Kadronuz bu kadar değil mi"X: evet efendim.
Gözlerim ile hepsini sürerken 2 tanıdık yüz ile karşılaştım. Kai ve Taehyung.
Onları görmem ile odama gitmem neredeyse bir olmuştu. Hiç beklemiyordum.
-yarın sabah-
Bu gün yeni şarkım için dans provası vardı. Bu yüzden dans odasına gittim. Herkes gelmiş ve beni bekliyordu. Önce dansı izleyip yapmaya başladık.
Dans oldukça zor değildi. Gayet güzel yapmıştık.
Dansımız bitmişti. Herkesde gitmişti. Bende gidecekken biri kolumu tutmuştu. Taehyung...
Beni dans odasına geri sokup kapıyı kapattı.T:Jennie biraz konuşabilir miyiz?
"Jennie mi? Aramızda bana Jennie diyecek kadar yakınlık göremiyorum"
Bana yaklaşınca nefesim kesilmişti.
T:peki şim görebiliyor musun?
"Bir dahe espiri yapma"
T: Jennie hanım konuşabilir miyiz?
"Sizi dinliyorum?"
T: o gün olanlar sizi kırmak için değildi. O benim eski sevgilimdi ve beni aldattı. Bende sadece ona karma yaşatmak istedim. O gün yanınıza gelicekken eski sevgilim bana koala'nın ağaca sarılırmışçasına sarılmıştı. Kusura bakmayın.
Gözleri sürekli etrafa bakıyordu. Onu çenesinde tutup beni görebileceği hizzaya getidim. Doğruları söylediği gözlerinden belli oluyordu. O hali çok tatlıydı. Sonunda dayanamayıp dudaklarımızı kavuşturdum.
@kimjennini my darling💋
@roseannepark:ayıp ya
@parkjimin:askim ne ayibi
Taennielove:çok şirinler.
Hikaye sona ermiştir.❤️