8. Bölüm

302 14 0
                                    

Awm'deki nereyedeyse bütün mağazaları gezmiştik.
Bir çok şey bulmuştuk.  Ama Rose dükkan gezmekten vaz geçmiyordu.

Bir kaç saat sonra sonunda Rose'nin almakta kararlı olduğu birşey bulduk.

Bir takım elbise.

Takım elbiseyi alıp dükkandan çıktık. Çıktığımızda yan dükkanın cafe olduğunu görmemle oraya koşup bir sandalyeye oturdum.

Rose'de yüreyerek yanıma geldi. 2 kahve alıp konuşmaya başladık.

Rose; bence bu aldığımız takım elbiseyi Taehyung çok beğenicek.

"Beğenmezse orda katil olurum zaten"

Bir kaç şey daha konuştuktan sonra biten kahvelerimizi çöpe atıp awm'den çıktık

Bu akşam için ikimizde elbise almıştık.

'Elbiseler hikayenin sonunda bulunmakta'

Hızlıca arabay binip benim evime gitmeye başladık. Eve varınca hazırlanıp aldığımız giysileri giyip saç ve makyajımızı yaptık.

Ardından evden çıkıp arabaya bindik. Telefonumdan konumu açıp Rose'ye göseterdim.

Bir süre sonra taehyung'un bana attığı konumun oraya gitmiştik. Bu ev çok büyüktü. Çokta güzeldi.

Rose'yle evin önüne girip kapıyı açtı. Evde çalışan kadınlardan biri kapıyı açıp;

Hizmetli; buyrun geçin

Diyip bizi içeri davet etti. İçeri girince insanların çılgınca eğlendiğini gördüm. Rose hemen ortama uyum sağlayıp insanların için karışırken bense boş koltuk arayışındaydım.

Sonuna bulmuştum. Hemen oturup insanlara baktım. Çok yüksesli yerleri sevmesemde burda az da olsa eğlenmiştim.

Bir süre sonra gözüm taehyung'u aramaya başladı. Kısa bir süre sonra onu görmüştüm.
O da insanlar gibi eğleniyordu. Üstüne rahat şeyler giyinmişti. Beyaz tişört ve gri eşofman.

Rose yanıma gelip benide ayağı kaldırmaya çalıştı. Ve başarmıştı. Benide kendi gibi insanların arasına karıştırdı.

Bende bir süre sonra ortama ayak uydurmaya başlamıştım. Deliler gibi eğleniyordum. Bu eğlencem birinin omzuma dokunmasın ile son bulmuştu. Bu kişi  Taehyung'tu. Bana birşeyler demeye çalışıyordu.  Yükses sesten dolayı onu duyamıyordum. Taehyung kulağıma yaklaşıp;

Taehyung; geldiğin için teşekkür ederim

Dedi. Ona karşılık olarak;

"Geleceğimden emin olabilirsin demiştim"

Diyip dans etmeye devam ettim.

Uzun bir süredir partideydik. Nereyedeyse herkes gitmişti. Son kalan kişilerde gidince Rose Taehyung ve ben kalmıştık. Rose aldığımız hediyeyi elime sıkıştırdıktan sonra gidip hediyeyi taehyung'a verip

"İyi ki doğdun, bu da hediyen" diyerek elimdeki kutuyu ona uzattım.

Taehyung; Jennie buna gerek yoktu. Teşekkür ederim.

"Tekrardan iyi ki doğdun, yarın görüşmek üzere"

Taehyung; görüşmek üzere, geldiğin için tekrardan teşekkür ederim

El sallayıp arabanın önünde duran Rose'ye döndüm.

"Hadi gidelim" diyip arabaya bindim. Rose'de benim ardımdan bindi.

Beni evime bırakınca;

"Teşekkürler Rose , yarın görüşüz" diyip evime girdim.

Otuma odasına geçip kendime koltuğa bırakıp telefonumda gezinmeye başladım.

Üsten bir mesaj gelmesiyle gözüm oraya kaydı
Taehyung'dandı.

Taehyung;bu akşam sana söylemeyi unuttum.
Taehyung; çok güzel gözüküyordun.

Taehyung; çok güzel gözüküyordun

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Dance -•TAENNİE•-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin