9. Bölüm

294 9 1
                                    

Taehyung'un attığı mesaj hala aklımdaydı. Ben mi? Güzel görünmek mi?

Tüm bu düşünceler içerisinde zar zor uykuya daldım.

-sabah-

Uyandıktan sonea kalkıp tuvalette gittim. İşlerimi halledip çıktım.

Üstüme rahat şeyler giyip evden çıktım. Dans stüdyosunun yolunu tutmaya başladım.

'Jennie'nin kombini hikayenin sonunda bulunmakta'

Stüdyoya girer girmez rose beni yanına çağırdı.

Rose;Jennie çabuk Taehyung'un yanına git.

"Neden ki?"

Rose;gideceğimiz yarışma tarihini geri almış.
Yani haftaya cuma yarışmaya gidicez.

"Ciddi misin? O zaman ben kaçtım. Görüşüz"

Diyip hızlıca Taehyung'un odasına gittim.

Taehyung: çantanı hemen kenara koy başlayalım.

"Tamam"

Çantamı kenara bırakıp Taehyung'un yanına gittim. Taehyung müziği başlattı.

Dans başladık. Aynadan kendimize bakınca oldukça iyi olmadığımız kararına vardık.

Kendimizce dansa birşeyler kattık. Bu şekilde dahada iyidi.

Dansın sonuna gelmiştik. Dansın sonunda bir birimize bakıcaktık. Sonrada ben arkamı dönüp gidicektim.

Dans bittiği için gidecekken Taehyung beni durdurdu.

Taehyung;Jennie istersen partnerliği kai ile yap sonuçta o senin ilk partnerindi.

"Kai ile sadece bir kez prova yaptık Taehyung, ilk partnerim olması hiç birşeyi değiştirmez"

Diyip odadan çıktım. Çıkışa doğru ilerledim.

"Görüşürüz Rose"

Rose; Jennie dur!

"Efendim"

Rose;bizim stüdyodan birisi evleniyorda tüm stüdyoyu davet etti. Gelmek ister misin?

"Olabilir gelirim, ne zaman?"

Rose:2 gün sonra

"Yarın istersen alışverişe çıkarız"

Rose;olur seni 11'de alırım.

"Tamam,görüşürüz"

Diyip stüdyodan çıktım. 1 haftamız olsada 2 günü feda edip 4 gün dahada fazla çalışabilirdim.

Evime girip çantamı koltuğa savurdum. Odama çıkıp üstümü giyindim ve kendimi yatağa attım.

Telefonumu alıp saat 10'a alarm kurup telefonu masama bıraktım. Zar zor açık tuttuğum gözlerimi kapatıp uykuya daldım.

-sabah-

O iğrenç alarm sesi ile uyandım. Alarmımı kapatıp hızlıca ayağı kalktım. Dolabımın karşısına geçip herhangi bir kombin yaptım.

'Kıyafetleri 1, 2 ve 3
olarak adlandırıcam 1. Kıyafet dansta giydiği 2. kıyafet alışveriş yaptığı 3. Kıyafet düğün kıyafeti'

Kıyafetlerimi giydikten mutfağa inip kendime gevrek hazırlayıp hızlıca yemeğe başladım.

Kapının çalması ile hızlıca kapıyı açtım. Karşımda Rose ile birlikte olan Taehyung'u yediğim gevrek boğazımda kaldı.

Dance -•TAENNİE•-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin