10. Bölüm

271 13 2
                                    

Sabah uyandıktan sonra telefonumda her sabah olduğu gibi takılmaya başladım.

İnstagram'a girer girmez Taehyung'un attığı gönderi ile karşılaştım.

İnstagram'a girer girmez Taehyung'un attığı gönderi ile karşılaştım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

❤️
@taehyungkim 📸
Kimjennini ve 23.739 kişi beğendi
Yorumlar kapalıdır.

Kendime bir an inanamadım. Yanlışlıkla beğenmiştim ve şuan evde geliler gibi koşturuyordum.

Tam o sırada kapı çaldı. Koşarak kapıya gittim.
Düzensiz nefesimi düzenleyip kapıyı açtım.

Rose: hadi hadi düğüne hazırlicaz seni.

"Ya düğün benim düğünüm mü? Ben niye hazırlanıyom. Anca elbise falan giycem o kadar"

Rose: olmaz olmaz, belki orda erkek tavlarsın

"Seni tavliyim yeter bana gülüm"

Rose: aaaa resmen benle sevgili ol dedi.

"Tabi gülüm"

Rose: boşuna kaçamazsın hadi makyajını yapıcaz daha

Rose zorla beni odama götürdü. Kıyetimi giymiştim. Makyaj masama oturdum ve kendimi Rose'ye bıraktım.

- bitiş -

Aynada kendime bakarken bu ben miyim diye iki saat düşünmüştüm. Tam o sırada Rose'nin telefonu çaldı.

Telefonda 📞

Rose:efendim.

X:ben sizi almaya gelicektim ya hani kapının önündeyim.

Rose:he tamam geliyoruz şimdi.

Rose bana dönüp;

Rose:hadi gelmişler bizi almaya.

"Kim?"

Rose: gidince görürsün.

Aşağı indiğimizde önümüzde siyah bir araba vardı. Rose hemen beni ön koltuğa bindirmişti.

Yanıma baktığımda kai'yi gördüm.

Rose: Taehyung'un işi mi çıktı?

Kai: evet düğünde evlenen kişi onun yakın arkadaşıymış o yüzden erken gitti.

Rose:peki

Yol boyu kimse konuşmamıştı. Düğüne salonunada varmıştık. Girerken gözlerim Taehyung'u aradı.

Taki bir çift göz ile karşılaşıncaya dek, bu Taehyung'tu.

Etrafında başka benden daha güzel kızlar olmasına ve onunla konuşmalarına rağmen o sadece bana bakıyordu.

Rose hemen beni oraya çekiştirdi.

Rose:Taehyung senin bizi almaya geliceğini söylemiştin.

Taehyung:özür dilerim, belki kai söylemiştir. Evlenen benim yakın arkadaşım, ismi Seokjin evleneceği kişininde ismi Jisoo.

Rose: evet söyledi.

"Biz nerde oturucaz?"

Taehyung: her şeyi görebileceğimiz bir yer seçtim. *gösterir*  orası.

"Tamam geçelim biz oraya yoksa bu topuklularla ciddin"

Rose gülerek koluma girdi. Ve masaya geçip ilerledik. Bir süre sonra Taehyung arkamızdan geldi. Ve yanıma oturdu.

Düğün başlamıştı. Karı koca olarak çok yakışıyorlardı. Onları izlerken bir rüyaya dalmış gibiydim.

Bir süre gelin damat ilk danslarını ettikten sonra pistte başkalarıda dans etmeye başladı.

Bir kız Taehyung'un yanına gelip dans etmeyi teklif etmişti. Taehyung gözlerimin içine baka baka kabul etti.

Onların izlerken dayanamadım. Dışarı çıkmak için bir bahane arıyordum. Ve sonuna bulmuştum.

Telefonum çalıyormuş gibi yapıpı Rose'ye telefon ile konuşucağımı belirtip salondan dışarı çıktım.

Hava buz kesiyordu. Oldukça soğuktu ve ben üstüme hiç bir şey almamıştım.

Birisi gelip omuzlarıma ceketini örtmüştü. Kim olduğuna bakmak için dönündüğümde dibimde olan Kai ile karşılaştım.

"Teşekkürler"

Kai:rica ederimde sen burda ne yapıyorsun. Hava çok soğuk zaten.

"Telefon görüşmem vardı. Ve biraz gürültüden uzaklaşmak istemiştim. Sen?"

Kai:bende sadece yıldızları izlemek için gelmiştim. Soğukdan donan seni görüncede yanına geldim.

"Kai içerde dans edelim mi? Hem ısınırız. Söz bu sefer ayağına basmam"

Aslınsa Kai ile dans etmek istemiyordum. Sadece o Taehyung yüzündendi.

İçeri geçip ceketi masayı bırakıp Kai'nin yanına gittim. Taehyung hala dans ediyordu. Resmen bakışlarıyla kızı yiyordu.

Kollarımı Kai'nin omzuna koymuştum. Oda ellerini belime sardı.

Bir süre dans ettikten sonra Taehyung ile yanınadaki kız dans ederek yanımıza geldi.

Taehyung; çiftleri değiştirmek ister misin?

Kai: ben böyle mutluyu-

Tam Kai sözünü bitirmeden Taehyung beni kolumdan çekip kızı ise Kai'nin yanına götürmüştü.

"Neden böyle birşey yaptın?"

Taehyung: canım şimdi seninle dans etmek istedi.

"Ne bu? Peçetemeyiz biz kullan at"

Taehyung: öyle bir anlam nası çıkardın.

"Ben masaya geçiyorum"

Taehyung: olmaz

"Neden?"

Taehyung: nedeni gidersen dansımız yarım kalır.

"Kalsın diye gidiyorum zaten"

Taehyung: peki sen kaybedersin.

Dedi. Sonra masaya geçip oturduk.

Dance -•TAENNİE•-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin