Artık hayata tutunmak için hiç bir sebebim yok. Bu lanet olası hayata alışmaya da hiç niyetim yok. Evet yaşamak için bir dayanağım kalmadı. Önümde ölmemi engelleyecek hiç bir şeyim yok .Aslında var. İNTİKAM. İntikamımı almadan göçüp gitmek istemiyorum. Ailemsiz geçirdiğim altıncı gün. Yaram daha çok yeni . İçimde büyük bir acı var . Bu acının beraberinde getirdikleri öfke, hırs , acımasızlık ve en önemlisi intikam alma isteği. Annem , babam , ağabeyim ve kardeşimin ölümünden sonra hissizleşmiştim. Mutluluk diye bir tabir yoktu artık benim için. Olamazda. Elimde tuttuğum kaseti parçalara ayırdım. Ve yere attım. Bunu aileme yapanları gözümü kırpmadan öldüreceğim. Böyle bir ölümü hak etmiyorlardı. O kasetin içinde ailemin işkence çekilerek öldürüldüğü sahneyi izlediğimde bitmiştim artık.
Bacaklarım tutmuyordu artık. Yere çöktüm delicesine ağlamaya başladım . Yerde çırpınıyor ve saçımı çekiyordum. Delirmiştim galiba... Kimin umurunda ? Kim neden yaptı bunu ? Babamın adamları araştırıyorlardı 2 gündür. Babam ölünce şirketin başına ben geçmiştim. Hayatımı mahveden bu gizemli düşman benden ne istiyor ?
Onun benden ne istediğini bilemiyorum ama benim ondan istediklerim apaçık ortada. Canı...
Tek güle bildiğim tek dayanağım olan ailemin olmayışı canımı çok acıtıyor. Ailemi öldüren kişi onlara işkence etmişti. Ateşe atmıştı onları gözünü bile kırpmadan. Benden korkmalıydı. Basit bir wattpad hikayesindeki masum kız değilim ben. Gözünü hırs bürümüş acımasız ve çok yakın zamanda beni mahveden , sonsuz bir girdaba sürükleyen en önemlisi de iç dünyamı siyah yapan adamın canını alacak kimseyim..
İnsanlar hayatın boyunca kim olduğunu söyleyecek sana. Seni yönetmeye çalışacaklar. Seninse yapacağın tek şey onları durdurup ' hayır, ben buyum' demek. Ben bundan sonra gizemli düşmanımın katiliyim. Evet yanlış duymadınız. Ellerinde ailemin kanı olan o herifin eceliyim . Ben buyum. Bu olacağım. Sonucu ne olursa olsun intikamımı alıp bu hayattan yok olup gideceğim. Çünkü intikamımı da aldıktan sonra yaşayacak bir sebebim olmayacak. Kapı zilini duyunca merdivenlerden aşağıya indim. Kapı merceğinden bakınca babamın adamlarından birini gördüm. Kapıyı yavaşça açtım. ' Ne var ' dercesine bir bakış atınca konuşmaya başladı.
'' Efendim ailenizi öldüren adamın tüm bilgileri bu dosyada. ''
Merhaba arkadaşlar. Yeni bir hikayeyle karşınızdayım. Öncelikle ben bu hikayenin diğer Wattpad hikayelerinden farklı olduğunu düşünüyorum. Kurgusunu kafamda kurdum. Hikayemin tek sınırı hayal gücümdür. Umarım beğenmişsinizdir. Yeni bölüm yarın gelecek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizemli Düşman
Teen FictionBazen bütün koşullar uygunken bile ölemezsin. Hayata tutunmak için hiçbir nedenin kalmamış olmasına rağmen. Umut bir insanın her şeyidir. Umudun kalmadıysa, tutunamazsın hayata. Geçmişte sana zarar verenleri unut. Ama asla o zararın sana neler öğr...