gözlerimi açtığımda etrafı bulanık görüyodum yavaş yavaş net görmeye başladım ellerimdeki bacaklarımdaki boynundaki kelepçelerin gitmediğini fark ettim.draco:günaydın
sessiz kaldım sadece yüzüne bakıyordum yanıma geldi
draco:neden cevap vermiyorsun
gözlerim yere bakıyordu ona bakmaktan korkuyordum.
draco:yüzüne bak y/n
bakmadım oda bakmayacağımı anlamış olacakki elleriyle çenemi kavradı ve havaya kaldırdı
draco:bana bak dedim değil mi
dedi ve kelepçeleri çıkarmaya başladı hareket etmiyorduk çünkü hareket edemiyordum kollarım bacaklarım boynum kelpçe takılan her yer kireçlenmiş gibiydi.draco kelepceleri çıkartıp beni kucağına aldı ve gene o odaya götürdü karnım kasıklarım çok ağrıyordu ben duş aldıktan sonra kıyafet vermişti evet ama ped vermemişti bunu hiç sorgulamamistim çünkü o zaman regl olduğumu bile unutmuştum ve beni odaya getirdi ve duşa kabine götürdü,orda bıraktı ve gitti kıyafetlerimi çıkarttım ve duş almaya başladım duş alırken bir yandanda ağlıyordum bağıra bağıra ne yaptımda böyle bir işin içine düştüm diyorum içimden gerçekten ben ne yapmıştım?
duştan çıktım iç çamaşırlar,kıyafetler bir de pedler vardı iç çamaşırları giydim bana verilen kalım bir pijama ve bol tişört'ü giymeye başladım giyindim saçımı kurutmadan çıktım.
kapiyi acar açmaz yüzüme soğuk bir hava çarptı kapıyı kapattım draco nun üstünde yukarıdan üç düğmesi açılmış beyaz bir gömlek altındada siyah bir pantolon vardı elinde dede viski vardı (imana dön putperest pezevng)
tekli koltukta yayılarak oturmuştu ben odaya girince bana baktı.draco:daha iyi görünüyorsun
bir cevap vermedim ve duygusuz bir ifadeyle yüzüne baktım.
draco:ama senin o güzel yüzün böyle somurtursa biz seninle nası anlaşıcaz ki
dedi ve tebessüm etti "sırıttı direktin herhalde" evet aslında öyle dicekttim sırıttı.
draco:neden bana regl olduğunu söylemedin?
Y/N:söylememmi gerekiyordu?
draco:evet
diye bağırdı bir anda
draco:evet söylemen gerekiyordu
bunuda sakin bir sesle söyledi
Y/N:nası anladın regl olduğumu?
draco:seni havuzdan çıkardım 10-15 dakika sonra gelen kanı gördüm o zaman anladım
anladım dermiş gibi başımı salladım ve yatağa doğru gittim yorganı kaldırdım ve yatağa girdim dracoya sırtımı döndüm draco odadan çıktı biraz zaman geçtikten sonra geri döndü oda yatağa girdi ve tereddütle belime sarıldı ıslak saçlarındaki damlalar benim saçıma damlıyordu. kollarını belime dolmasından rahatsız olmustum galiba bunu belli etmistimki draco hemen kollarını belimden çekti ve bel üstü uzandı tavana bakıyordu.
draco:söz sen istemediğin sürece sana dokunmicam
dedi ben cevap vermedim ve gözlerimi yumdum.
__________
ŞİMDİ OKUDUĞUN
insan ve korku
Übernatürlichesdüşünsenize uyandığınızı zannediyorsunuz ama aslında uyanmıyorsunuz eninde sonunda uyandığımda aileniz evde olmuyor ve tanımadığım bir adamla karşı karşıya geliyorsunuz ve o size korkunun ta kendisi olduğunu söylüyor