"Ne... Altmış bin metre!" Yun Che şokla nefes aldı."Altmış bin metre. Bu yerden uzaklık olsa bile, hala küçük bir figür olmaz ve eğer bu kadar yüksekte duruyorsa, sade 'dehşet verici' onu tarif etmek için kullanılabilir. En azından, Yun Che'nin iki ömründe, yaklaşık altmış bin metreyi unutun, yüksek gökyüzünde otuz bin metre ile hiç bağlantı kurmamıştı. Yun Che, böylesine yükseklere ulaşabilen bir kaynak ark görmedi ve böyle yüksekliğe, Gökyüzü Kaynak uzmanlarını unut, İmparator Kaynak uzmanları bile asla ona erişemeyecekti.
Hiç şüphe yok Cang Wanhe, İlkel Derin Ark'a ulaşabilmek için bir Tiran'ın gücünü ödünç almak zorunda olduğunu söyledi... Aslında bu korkunç bir yükseklikti.
Ve bu kadar yükseklikte, birinin görüş hattından görülebilen siyah gölgeler hala büyük olarak söylenebilir. Dolayısıyla gerçek boyut hayal edilebilirdi.
Bununla birlikte, kalabalığın çoğunluğu içinde başlarını kaldırıp bakan insanlar yoktu. Sonuçta, bu gizemli ve akıl almaz İlkel Derin Ark daha birkaç ay önce ortaya çıkmıştı.
"Jasmine, bu İlkel Derin Ark'ın gerçekten ne olduğunu görebiliyor musun?" Yun Che başını kaldırdı. Ondan Çok uzakta ayrılmış olduğu için ve onu örten bulut tabakaları bile vardı, görebildiği tek şey, sadece o kocaman gölgenin kaba bir taslağıydı. Detaylara gelince, onları en azından açıkça görecek durumda değildi.
"Gerçekten çok büyük bir Kaynak Ark olmalı. Bu büyüklükte bir kaç kez kaynak ark'lar gördüm, fakat bu kaynak ark'ın bana getirdiği his... Gerçekten garip." Jasmine düşünceli bir sesle söyledi.
"Garip mi?" Her ne kadar Jasmine bu tür benzer sözleri söylemiş olsa da, ikinci kez, Yun Che yine kalbinde hayrete düştü... Bu, ölçüde büyük bir Ark'tı, ama aslında, onlardan bir kaç kez gördüğünü söyledi... Kulağa, sanki bu manzaralara alışmış gibi geliyordu! Doğduğu ve büyüdüğü yer, ne tür dehşet verici bir varlıktı?
"Kaynak Ark'lar, yüz milyon yıllık tarih boyunca değişime uğradı; şimdilerde, düzgün ve mükemmel yapılar haline gelmişlerdir. Örneğin, kaynak taşların, kaynak kristallerin ve hatta ilahi taşların ve ilahi kristallerin tüketimini azaltmak için, Kaynak Ark'ların ön kısmı keskin ve uzun, tüm damarlı çizgiler özellikle pürüzsüz olur. Bu şekilde, uçuş esnasında direnç kuvvetlerini büyük oranda azaltabilir. Fakat bu Kaynak Ark aslında bu kavramın tam tersini benimsiyor ve Antik Çağ'daki bir ürün gibi duruyor... En garip şey, yüksek gökyüzünde böylesine muazzam bir Kaynak Ark süzüldüğünde, her saniye büyük miktarda enerji tüketir. Ancak, tamamen yukarıda enerji akışının herhangi bir izini hissetmiyorum! Bu tamamen imkânsız bir şey olmalıdır! "
Yun Che: "..."
"Eğer seninle İlahi Anka Tarikatı arasındaki kini çözebilirsen ve Yedi Ulus Sıralama Turnuvası'na girmeyi başarırsan, ilk üçe gir. Ondan sonra, bu İlkel Derin Ark'a bir göz atarız. Gerçekten bu şeyin ne olduğunu öğrenmek istiyorum." Jasmine çok ciddi konuştu. Açıkçası, anlayamadığı bu gizemli kaynak ark'a çok derin bir ilgi duyuyordu.
"Pekâlâ" dedi Yun Che başını salladı. "Umarım, zaman geldiğinde, her şey plana göre gidecektir."
"Zaten yeterli bir planın var gibi görünüyor?"
"...Onun gibi bir şey. Fakat planlar gibi şeyler sonsuza kadar yalnızca plan olarak kalacaktır. Zaman geldiğinde gerçekte ne olacağı konusunda hiç kimse bunu tahmin edemez" diye belirtti. Yun Che bu şekilde ifade etmesine rağmen, ifadesi hâlâ çok sakin ve rahat oldu.
"Sıralama Turnuvası'na bir yarım ay daha var. Bu zaman zarfında ne yapmayı düşünüyorsun? "
"Kendim ilahi Anka Şehri'ni tanımak için zamanın yüzde otuzunu kullanacağım, böylece kaçmaktan başka şansım kalmazsa, en azından başsız bir sinek olmayacağım. Geriye kalan yüzde yetmişe gelince, doğal olarak, yeteneklerimi yükseltmek için kullanırım. "Yun Che hafifçe kaşlarını kaldırdı ve gözleri kısıldı. "Bu son aylarda, Donmuş Son İlahi Sanatı'nda eğitim aldım, ancak kaynak gücümün yükseltilmesi tamamen geride kaldı. Yedi Ulus Sıralama Turnuvası, tüm Kaynak Gökyüzü Kıtası'nda ki en büyük genç uzmanların bir araya geldiği bir olaydır ve Mavi Rüzgâr Sıralama Turnuvası'yla bunu karşılaştırmak oldukça uzaktır. Şu anki gücümle, ilk üçe ulaşma konusunda hala kendime o kadar güvenim yok... Bu birkaç günde, kaynak gücümü arttırmak için bazı özel yöntemler kullanmam gerekiyor.