Boyutsal Türbülansın Yoğunlaşması

353 59 0
                                    


"Bu yerde yaşayabildiğine göre bu küçük kızın gücü en azından İlahi Egemen seviyesinde. Ancak burası bizim bölgemiz, itaatkar bir şekilde bizim besimiz ol!!"

Başka bir alçak ve korkutucu ses yankılandı... Bunun ardından iki çift orantısız, siyah göz karanlığın içinde ortaya çıktı.

İki Evren Yiyen Canavar!!

Tüm Kaos Boyutunda, Evren Yiye Canavarların sayısı otuzu geçmiyordu. Boyutlardan milyonlarca kez geçen birisi bile bir Evren Yiyen Canavar ile bir kere bile karşılaşmayabilirdi. Ama eğer biri onlardan biri ile karşılaşırsa bu büyük bir şanssızlık olurdu. Çünkü burası boyutlar arasındaki bir yerdi ve burada kaynak enerjisi aşırı zor serbest kalıyordu. Bu gerçek nedeniyle saçma bir şekilde güçlü olmadığı sürece bir Evren Yiyen Canavar karşısında tek seçeneğin tüm gücün ile kaçmaktı. Ancak bir Evren Yiyen Canavarın boyutsal özelliklere etki etme ve kontrol etme yeteneği diğer varlıkları fazlasıyla aşıyordu; kolaylıkla hedeflerinin yolunu kesebiliyor, kaçacak yer bırakmıyordu. Kurban, Evren Yiyen Canavar tarafından yenilmese bile çöken boyutsal tünel tarafından sarılıp yok ediliyordu.

Eğer iki Evren Yiyen Canavar ile aynı anda karşılaşırsan 'ölüme mahkûm' sözü içinde olduğun durumu ifade etmek için yetmiyordu.

Bu iki korkutucu boyutsal iblisin karşısında Jasmine kaçmayı seçmedi. Bunun yerine yüzü soğudu ve boyutsal bükülmeyi mühürlerken soğukça konuştu: "Siz ikiniz... Ölmek mi istiyorsunuz?!"

"Biz... Ölmek mi? Hahahahahahah! Bu kral ile böyle konuşmaya cüret eden kimse olmamıştı... Ah anlıyorum, sen aslında fiziksel bedeni olmayan zavallı bir ruhmuşsun. Bu âlemde bu kadar uzun süre yaşayabilmene şaşmamalı."

"Zavallı ruh." Bu iki söz Jasmine'nin yıldızlı gözlerini batırdı ve anında koyu kırmızıya çevirdi. Tüm bedeni boyutsal fırtınanın bile bir anlığına durmasına neden olan korkutucu bir öldürme niyeti yaydı: "Siz... Ölümünüze susamışsınız!"

Jasmine parmağını uzattı ve göz alıcı koyu kırmızı ışık parmak ucundan atıldı. Işığın yoğunluğu milyonlarca yıldızın toplanmasıyla oluşan ışık ile kıyaslanabilirdi. Jasmine'nin çevresi anında tamamen sessizleşti... Tüm alan hızlıca büyüyen ve her şeyi yiyip bitiren bir kara delik oluştururken büküldü.

Evren Yiyen Canavarlar Jasmine'ye doğru ilerleyişlerini durdurdu, aynı anda, tüm alanı titreten kırmızı ışığa baktılar. İki korkutucu, orantısız göz ürkmeye, şok olmuş ve derin dehşete düşmüş ifadeler oluşturmaya başladı. Titreyen sesiyle birisi haykırdı: "Cennet... Cennet... Cennet Katleden Yıldız Tanrısı!!"

"İmkânsız... Cennet Katleden Yıldız Tanrısı açıkça kesinlikle ölüme neden olan Mutlak Tanrı Öldüren Zehir ile zehirlendi ve çoktan dört sene önce öldü. Bu mümkün değil..."

"Görünüşe göre ikiniz de çok şey biliyorsunuz!" Jasmine'nin yıldızlı gözleri daha da soğudu ve öldürme arzusu onların bedenlerine ve ruhlarına işleyecek kadar yoğunlaştı: "Madem durum bu, o zaman ölmeniz için çok daha fazla neden var!"

"Cennetin... Tek... Yolu!!"

Parmağı havada hareket ederken sesi soldu. Anında, koyu kırmızı bir şerit bu tuhaf âlemde uzanırken, onu tamamen ikiye bölmüş gibiydi.

Bu koyu kırmızı şerit Evren yiyen Canavarların birine değdiğinde acımasızca dehşete düşmüş gözlerinin arasından geçti. Bir an sonra, gözleri ikiye bölündü ve dağıldı, kasvetli siyah gölge, bu garip boyutsal çatlağın içinde tamamen eridi. Milyonlarca yıldır yaşayan Evren Yiyen Canavar tek bir ses çıkaramadan öldü.

Against The God (ATG) (3.kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin