Yun Che sessizleşti. Her ne kadar tekrar eden şoklardan kendine gelse de kalbi yine de sakinleşmemişti. Orijinalde bu yere tamamen yabancı bir dünya olarak bakıyordu; burada güçlü olduktan sonra kaynak Gökyüzü Kıtasına dönmek onun tek hedefiydi, tüm planları tamamen ters dönmüştü.
Burası uzak ve yabancı bir dünya değil birçok bağlantısının olduğu bir dünyaydı.
"Yun Che, ona Altın Karga Yıldırım Alev Ovası'nın nasıl bir yer olduğunu sor." Jasmine aniden ciddi bir sesle konuştu. 'Altın Karga Yıldırım Alev Ovası' Göğün Altında Bir Numaranın ve Yun Xiao'nun daha önce defalarca tekrarladığı bir isimdi, çalışmak ve şanslı karşılaşmalar geçirmek için en iyi yer olduğu söyleniyordu. Ancak Yun ailesi araya artık giremiyordu.
"... Altın Karga Yıldırım Alev Ovasının İlkel İlahi Canavarlardan 'Altın Karga' ile ilgili olduğundan mı şüpheleniyorsun?" Yun Che sordu.
"Bunun isim benzerliğinden olan bir tesadüf olduğunu düşünmüyorum." Jasmine sakince konuştu: "Eğer gerçekten 'Altın Karga' ile bir ilgisi varsa bu ilginç olacaktır."
Yun Che sormadan önce bir süre sessiz kaldı: "Yun Xiao, 'Altın Karga Yıldırım Alev Ovası' nasıl bir yer? Oraya girememeniz Yun Ailesinin gücünün düşmesinin nedenlerinden biri, değil mi? Gerçekten bu kadar harika mı?"
"Ugh... Altın Karga Yıldırım Alev Ovasını bilmiyor musun?" Yun Xiao şok olmuş bir ifade ile ona baktı.
"Buraya ilk gelişim ve ustam daha önce bana Hayali Şeytan Ülkesi hakkında bir şey anlatmadı. Bu nedenle bu ismi ilk duyuşum."
Yun Che yalan söylemedi ama Yun Xiao'ya söylediği şey onun doğal olarak başka bir dünyadan geldiğini düşündürtecek bir şey değildi. Onayladı ve fısıldadı: "Kardeş Yun'un bu kadar güçlü olduğuna şaşmamalı. Çalışırken en ufak bir kabullenmemezlik yapmamış gibisin... Altın Karga Yıldırım Alev Ovası benim çok aşina olduğum bir yer, her ne kadar oraya hiç girmesem de orası Hayali Şeytan Kraliyet Ailesinin atalarının kökeni olduğu için bu ismi duyarak büyüdüm."
"Köken?" Yun Che sersemledi.
"Yup." Yun Xiao onayladı: "Kardeş Yun, daha önce İlkel İlahi Canavar 'Altın Karga'yı duydun mu?"
"Evet. Vermillion Kuşu, Anka ve Altın Karga üç üstün ateş öz nitelikli İlkel Çağın İlahi Canavarları." Yun Che onayladı. Onun içinde Anka'nın kanı akıyordu.
"Oranın adının Altın Karga Yıldırım Alev Ovası olmasının nedeni içinde Altın Karga İlahi Canavarının mirası olması."
"Oh?" Yun Che kafasını aniden yükseltti. Kafasının içinde Jasmine'nin sesi de duyuldu: Demek durum gerçekten böyle! Ama bu garip. Mavi Kutup Yıldızı sadece düşük seviyeli bir gezegen, neden ilahi güçlerin birçok mirası burada... Anka, Ejderha Tanrısı, Altın Karga ve hatta Kötülük Tanrısının ilahi gücünün tohumları bu dünyada... İlkel Çağ da burada özel bir şey olmuş olabilir mi?"
"Bu... Çok mu garip?"
"Bu sadece garip değil, aşırı anormal." Jasmine konuştu: "Tanrıların Âleminde on bin ilahi gücün dokuz bin dokuz yüz doksan dokuzu bulunur. Sınırsız evrenin içindeki milyarlarca gezegen içinde bir ilahi miras olan bir gezegen bulmak zordur. Yüksek yıldız gezegenlerinde bile milyonlarcasının arasında bir mirasa sahip olan bile yoktur. Ancak bu düşük seviyeli Mavi Kutup Yıldızında onlardan dört tanesi var. Oh ve hala gizemli bir şekilde Savaş Tanrısının İlahi Damarlarına sahip olan Xia Yuanba'yı da saymamız gerek! Yun ailesinin Kaynak Kulpu da gizemli bir antik ilahi güç olabilir... Eğer bu mesele yayılırsa Tanrıların Âlemi bile şok olur!"