46. bölüm

1.6K 89 17
                                    


Ne olmuştu öyle. Ali yıkılmıştı. Dizleri onu taşıyamıyordu. Yere çöktü kaldı. Abisi ona "sen benim kardeşim değilsin !" Diye hykırmıştı. Aptal yerine mi konulmuştu Ali? Önce abisi... sonra sevgilisi, nazlısı elinden gitmişti.

Cam tıklatıldı. Gelen Demirdi. Herşeyi görmüştü.

"Ali, Ali iyi misin?"

Başını hayır anlamında salladı.

"Demir, yalnız kalmak istiyorum."

"Peki.. nasıl istersen."

Demir gitti. Yukarı çıktığında havada espriler,kahkahalar uçuşuyordu. Herkesi anlıyordu ama Ferman Hoca? Hiç mi düşünmüyordu yarattığı kaosu? Demir sıkıntıyla yerine oturdu.

2 saat sonra

Bitkinlikle izolasyon odasından çıktı Ali. Ellerine baktı. Elleri her zamanki gibi birleşikti. O an bir karar verdi Ali. Değişmeye çalışacaktı. Ellerini ayırdı. Yukarı çıkmaya başladı. Zorluklara göğüs gerecekti. İnsanların önyargısını kırmaya devam edecekti.

****

Güneş herkese veda etmişti. Güneş bile Alinin yokluğunu farketmemişti. Demir ise iğneleyici bir sesle "Ali nerede?" Dedi. Nazlı kimsenin duymayacağını sanıp "sevgilisiyledir" dedi. Herkes ona onay verdi. Oysa Ali evine geçmiş, tüm kıyafetlerini dağıtıyordu. Hatta tüm evi. Kriz geçirmek üzeredir. Sinirini kıyafetlerden ve evden çıkarıyordur. Kendini yorgunlukla yere attı ve uyuyakaldı....

Önce şiddetli bir baş ağrısı, ardından kapı açılma sesiyle uyandı Ali. Gelen, Demirdi.

"Ali! noldu! neyin var!" Diye bağırdı Demir.

"Demir, bana bir ağrı kesici ver, nolur" dedi kısık sesiyle Ali.

"Bekle geliyorum"

Elinde ilaçlarla Demir geldi. Ali aldı ve içti.

" Abi buraya noldu ? "

"Boşver"

Demir üstelemedi. Aliyi zorla ikna edip kendi evine götürdü. Ali uzun süre uyuyamadıktan sonra uykuya daldı....

Sabah 08.10
Ali zorla kalkmıştır. Hazırlanıp odadan çıkar. Aynadan kendine baktığında gözaltları şişmiş, 1 günde 5 kilo vermiş gibi zayıflamıştı. Oysa kendini düşünemiyordu. Saatin yaklaştığını farkedince yola koyuldu.

Asistan Odası

Ekip asistan odasındadır. Gülinin suratı sirke satıyordur.

Açi: AAAAY Gülinn üzülme canım. Sık sık buluşursunuz

Gülin: Nasıl üzülmeyeyeyim açi? Sevgilim resmen gitti..

Nazlı: Seni en iyi be-

Hemşire: Hocam 2 yaralı geliyor!

Nazlı: geliyoruz

****
acilde Alnaz, Dordem, fertan vardır

acilden acil tıp teknisyenleri girer(att)

Att: Sevda Erif, 53 yaşında, araba çarpması, sağ kolu, sol bacağı çatlak, iç kanama riski var.

Ferman: Bu bende. Gel doruk ve demir!

att: Hikmet Erif, 55 yaşında, kafatasında çatlak, kolu ve parmakları kırık. Ayrıca beyin kanaması riski var.

Tanju ise bu hastayı alır.

Tanju: Çabuk 20 mg morfin verin!

Tanju: Nazlı.... ver

Ali verir

𝒂𝒍𝒏𝒂𝒛-𝒀𝑬𝑵𝑰𝑫𝑬𝑵Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin