57. Bölüm

580 43 2
                                    


Ali kaşlarını çattı. Ahmet Vefa mı? Abisi olamazdı. Ahmet aklındakileri sezmiş gibi konuşmaya başladı.

"Arkadaşlar Ali vefa kim?"

"Benim hocam"

"İlk başvurduğumda banada böyle baktılar çünkü soyadlarımız aynı ve ölen abinin de adı Ahmetmiş. Ama merak etme, biz kardeş olamayız çünkü ben İstanbul doğumluyum. Bu arada sakal yakışmış"

Ali bu duyduklarıyla birazda olsun rahatlamıştı. İçeri bir hemşire geldi.

"hocam Beliz hanım herkesin acile inmesini söylemiş"

herkes hızla acile indi ve boşboş beklemeye başladı.

****
"Oğlum tek gelen vaka grip! Grip lan bildiğimiz grip! kaos lazı-"

"SUS DORUK!"

"Tamam cefam sakinim ben. Yanlız adamı çok iyi dövmüşsün haa. Ama en iyisi "biz samsunluyuz emre, bizde yılmak yok" deyişindi."

"Ne?"

Doruk Alinin unuttuğunu hatırladı. Eliyle alnına vurdu

"boşver."

"Oh be boş boş oturuyoruz"

"evet ama sayenizde boş otura-"

Attler hızla içeri girer. Yanında yaklaşık 5 kişilik bir grup vardı.

"Arda Arık. 19 yaşında anüsüne deodorant şişesi girmiş. Bağırsakları tıkandığı için sorun olabilir."

" tamam 5 numara çabuk!"

"Ahmet hocayı çağırın!"

Ahmet gelmişti. Hastayı inceleyip normal odaya aldılar ve diğer gençlerin yanına gittiler.

***
"oğlum hahaha. Gülünmez ama... komik. Hele çocukkarın tepkisi.. hahahah"

"Abartma doruk!"

Flashback

Ekip hastanın arkadaşlarının yanına gitti. Onlar bir koltukta toplanmış, sohbet ediyordu. Biri ekibi farkedince onları dürttü ve hepsini ayağa kaldırdı.

"Merhaba gençler. Ben Ahmet. Arkadaşınızın doktoruyum. Tahminen ne konuşacağımızı tahmin ediyorsunuzdur. O yüzden konuya direkt girryorum. Olay nasıl oldu?"

"Ne olayı"

Doruk arkadan söze girdi.

"Arkadaşınız nasıl şişeye oturd-"

Nazlının eli ile yarım kaldı sözleri Doruğun. Ahmet hoca onu umursamadan devam etti.

"Zorluk çıkarmayın çocuklar, lütfen."

Gençler pes eder gibi omuzlarını indirdiler. Aralarından biri söze girdi.

"Şey.. biz iddiaya girdik.."

"Normal?"

"Arda kaybetti. Ya şişeye oturacak ve bir kaşık deterjan yiyecek, ya da 1000 tl her birimize ödeyecekti.."

Doruk yine aradan lafa girdi

"ben olsam şişeye otururd-"

"DORUK. NİR DAHA KONUŞURSAN 72 SAAT NÖBET YERSİN"

Bu tehtit işe yaramıştı. Doruk sustu ve geri çekildi. Genç devam etti

"Hocam Arda da para vermemek için şişeye oturdu ve deterjan yedi..."

"Oğlum şaka mısınız siz? Kaç yaşındasınız siz?"

"17 hocam."

"Oğlum.. denecek çok şey varda sen mesleğime dua et... LAN DETERJAN NE!"

"H-hocam."

"Gözükmeyin gözüme. Yoksa psikiyatriye yatıracağım hepinizi"

Gençler hızla oradan ayrıldı. Ahmette acile doğru ilerledi. Ekip ise kıkır kıkır deske doğru yola koyuldu..

***
"Hah, geldiniz mi? Ahmet hıca sizi arıyordu. Yalnız iyi haşlayacak sizi."

" İkinci Ferman vakası desene..."

Ekip kaş göz ile arkasına işaret etti Doruğa.  Doruk ise anlamayıp konusmaya devam etti

"Olum napıyonuz ya"

Ferman kıpkırmızı şekilde konuşmaya başladı

"Nöbetinin 72 saat olmasını konuşuyoruz"

****
  Nazlı, Aliyi acile getirmişti. Ahmet hoca görev vermişti.
"Nazlı"

"Ali'm"

"Burası bana tanıdık geliyor."

"burası acil Ali"

"Öyle değil, bana birşey anımsatıyor.."

****
Flashback

Ali bedenindeki korku dalgasını engelliyemiyordu. Bir AVM'de patlama olmuştu. İşin kötüsü ise Nazlı, o AVM'ye gitmişti.

30 dakikalık bekleyiş ardından yaralılar girmeye başladı.

***
Ali yoğunluk ardından dinlenmeye geçti. Aklına Nazlının gelmesiyle dehşete kapıldı. Herkese teker teker Nazlıyı sormaya başladı...

Yoktu, yoktu... Ali Nazlının adını anmaya başladı. Sonra kulağına bir ses doldu.

Nazlısının sesi...

"Ali!"

***

Ali aklında cam patlamış gibi hissetti. sendeledi. Nazlı farkedince panikledi.

"Ali! İyi misin?!"

"İ-iyiyim. Nazlı..."

"Efendim"

"Beni anılarıma götür."

***

Ali hastane koridorarından geçtikçe gözünün önüne anılar geliyordu.

"Seni sevmek istiyorum..."

"Ben varım.."

"Sen Nazlıdan hoşlanıyorsun çocuk.."

Ali dehşetle karışık mutluluğa kapıldı. Arkasında dolaşan Nazlıya döndü ve dilinden dökülenlere engel olamadı..

"Ben hatırlıyorum.."

***
SELAM MİLLET.! LUSURA BAKMAYIN BAYA UZUN SÜREDİR AKTİF DEĞİLDİM. DENEME SONUÇLARI KÖTÜ GELİNCE TELEFON KISITLAMASI GELDİ VE AKTİF OLAMADIM. TABİ KISITLAMAM DEVAM EDİYOR. BOS ZAMANLARDA BÖLÜM ATMAYA ÇALIŞACAĞIM. EH, GERİ DÖNÜLE GÜZEL BİR VOTE ATARSINIZ HERHALDE. :D

VOTE: 47

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 21, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

𝒂𝒍𝒏𝒂𝒛-𝒀𝑬𝑵𝑰𝑫𝑬𝑵Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin