yıldıza basıp bolca yorum yapmayı unutmayın, keyifli okumalar 💌
aybike, duyduklarının şokuyla gözlerini kocaman açtığında ellerini tutan ellere gitti gözleri. kızılın ellerinde gezdirmiş olduğu kemikli ellerini hissederken çocuğun gözleri umutla parlıyordu kızın ela gözlerinin karşısında. bir cevap bekliyordu ondan.
beklediği şeyin cevap olup olmadığından da emin değildi aslında. korkuyordu çünkü. kızın istememe ihtimalinden, ondan, ikisinden vazgeçmiş olma ihtimalinden çok korkuyordu.
aybike'nin bakışları ise belli etmiyordu kalbinin durumunu. donuk ve dümdüz bakışlarla bakıyordu. berk, kıza biraz daha yaklaştığında da olduğu yerde duruşunu dikleştirerek uzaklaştı kızıldan aybike.
"ne diyorsun sen ya?"
"güzelim ben-"
"ben senin güzelin falan değilim!" elini kızılın elinden hızlıca çekmesi bir olmuştu. "nasıldı? eğlendin mi beni sayamadığın kez tuzağına düşürürken?"
"aybike çok yanlış anlıyorsun bak ben-"
"sen, benim tanıdığım en aşağılık insansın." olduğu yerden indiğinde kızılla yüzleşmeyi istese de buna hazır hissetmemişti kendini. "seni sevdiğimi anonim yoluyla öğrendin, yayarsın da tüm gruplara şimdi. yapmadığın şey değil sonuçta! gitsene hadi yaz! bu kız da gerçekten çok salak çıktı, yine kendini benden alamadı de hadi! niye yapıyorsun bunu bana? neden öğrenmek istedin sana olan hislerimi, yetmedi mi yaptıkların?"
"bitanem ben seni çok seviyorum konuşalım biraz kendimi anlatacağım sana, söz bak. yapma böyle lütfen."
kızılın gözyaşları ise hiç inandırıcı gelmiyordu kıza. kendi ağır akan gözyaşlarını silip ona beceriksizce sarılmaya çalışan kızılı omuzlarından ittirdi.
"uzak dur artık benden yeter! istemiyorum seni!"
uzak durdu. çekip gitti yanından, ertesi gün okula da gelmemişti aybike'si. çok kırmıştı zamanında onu ve bu kırıklar ikisine de batıyordu. dolu gözlerini sildi, aybike ona inanmıyordu. çok hak veriyordu bebeğine ama böyle de olması çok zordu.
💌
berk: güzel bebeğim
beni anlamadan dinlemeden çekip gittin sol yanımdan, beni de sana sadece mesaj atabilmekle bıraktın
şimdi sana anlatsam dinler misin beni?
seni seviyorum, okyanuslar kuruyana kadar değişmeyecek bu
senin kalbinde de varım, biliyorum
sığdıramıyorsun ama beni sadece, orada bulunmamı istemiyorsun
sen de haklısın güzelim, sen de
özür dilemek istiyorum senden ama mesajla olmaz bu
bugün beni dinleyebilseydi kalbin dileyecektim de
ama başka sefere olsun telafisi
yaptıklarımın hiçbir açıklaması olamaz, hiçbir gerekçesi olamaz farkındayım
ama ben sevgimi belli edemiyorum, sana aşık olmaktan korktum ve oldum da zaten
neden korktuğumu da anlayamıyorum başıma gelmiş en güzel şeysin
verdiğim zararların geri dönüşü yok, ama beraber düzeltemez miyiz her şeyi?
ilacım olamaz mısın aybike? (17.48)
seviyorum seni. (00.00)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sevgili prensesim | ayber
Novela Juvenilbilinmeyen numara: sevgili prensesim üşüme al beni yanına, al sarılabilsem sana, gelsen bana başaramam, sensiz yaşayamam