Acum sa vedem casa

180 8 0
                                    

Auto Pov

<Pe lumea cealalta>

Astazi era ziua in care protectorii pentru lumea oamenilor se aleg.
Jungkook era plictisit ,spera sa nu da de vro pacoste.

X: Jeon Jungkook urmeaza!

Barbatul merge catre biroul sefului lumii celelalte. Acesta se numea Pukiyo

Pukiyo: Persoana ta este.... <Spune acesta cautand pe o foaie>   Lee Yn. 5 ani. Viata ei anterioara avand 22 de ani. In prezent este la gradinita. Colegii o jignesc si o marginealizeaza crezand ca e nebuna. Poate vedea fantome ,viata ii este foarte grea pe zi ce trece doarece nimeni n-o crede.
In fosta ei viata a terminat liceul national din seul. In al treilea an a fost agresata pana la terminarea anului.
Esti protectorul ei pentru toata viata.
Datoria ta este sa o protejezi de tot!
Daca nu vei face asta, nu te vei mai putea intoarce pe lumea asta. Sangele ei este diferit de ceilanti oamenii. Este vanata de spiritele lui Sang-jin. Asta e poza ei. Când va fi în pericol ii vei simți inima bătând de parca ar fi a ta.

Jk: Da am înțeles....  Spune acesta plictisit.
Pukiyo: Trimite-ti-l!  

Spune batranul si dintr-o data apare
O lumina violet inchis in casa Jungkook se arunca. Acesta nimereste in toaleta fetelor.

X: AAAAA PERVERS NENOROCIT!!!!
X: IESI AFARA!!!!!! AAAAA
X: SA SUNA CINEVA LA POLITIE!!
Jk: Aish...nebune...  Spune acesta fara nici-o grija iesind din baie ajugand in orasul seul ,era ora 21:48 noaptea.

Jk: Asa...acum trebuie sa o caut pe pustoiaca aia...  Spune el ganditor.

Merge la gradinita unde invata fetita
Stie totul despre ea ,deoarece ceii de pe lumea cealanta ii pusese totul in minte despre ea. 

Ajunge la gradinita peste 30 de minute
Exploreaza curtea si interiorul ei.
Avea superii-puterii ,cum ar fi sa se teleporteaza ,sa auda bataile inimii. Asta doar la Yn. Sa citeasca gandurile.
Si stia si arte martiale.

Jk: Totul pare-n ordine aici...acum sa vedem casa.

Spune Jungkook punandu-si mainile in buzunarele hanoracului.  Avea o sapca ,pantalonii treding negrii ,si un hanorac subtire.  Era imbracat tot negru.

Pupila ochilor i se facea rosie de fiecare data cand se enerva sau se simtea nervos. Sau voia sa sperie pe cineva.

Ajunge la casa fetitei intr-o ora, se uite in stanga si-n dreapta si sare gardul intrand in curtea casei fetitei.
Incepe sa se uita prin toată curtea sa vadă dacă totul e în regula.

Jk: Aish e asa plictisitor.....de ce am fost eu ales ca protecție? Aish...

Spune acesta plictisit. În curte totul era bine. Se uita la geamul de la etajul doii
Unde era camera fetitei ,isi ridica mâna si corpul lui ajunge imediat pe geamul fetitei , se uita in stanga si-n dreapta sa se asigura ca nu la văzut nimeni.

Întra în camera fetei si se uita in prejur.
Analizează camera fetei cu mainile in buzunar.

Jk: Dragut.

Se apropie de patul fetitei și îi dă pătura de pe față la o parte.

Jk: Doamne ce copil...Aish jinjja....poti sa mori dacă nu ai aer! 

Spune barbatul șoptind sa nu o trezeasca pe copilă ,îi dă pătura de pe față.

Jk: sper sa nu fi o pacoste.

Spune acesta plictisit. Se aseaza pe fotoliul de langa patul fetei si o supraveghează.

Noaptea trece repede. Jungkook nu dormise deloc. Nici acum nu ii era somn. Statea si o supraveghea.
Ora se facuse 06:57 copila trebui sa fie in clasa la 08:30 ,în drum spre școală facea o oră.

Înger Păcătos J.JKUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum