Ga-Motak

99 7 0
                                    

E IMPORTANT CITIREA DESCRIEREI ACESTEI POVESTII

Auto Pov

Bărbatul își i-a mana de pe mana fetei cazand jos simtind inca acea durere in suflet ,fetița isi deschide ochii usor continuand să planga silențios ,ea nu stia ca durerea ei o simțea si el. Jungkook zacea pe jos,ochii îi devenise roșii ca sângele. mana lui era fixată pe inima lui ,aceea durere din inima se simtea ca si cum ai ceea mai grea piatra pe inima si n-ai șanse s-o ridici de pe inima, de fiecare data când încercai s-o ridici,durerea devenea si mai tare.

Jk: De ce dracu m-ai plângi acum!?

O întreaba bărbatul printre gementele de durere ,fetița își sterge lacrimile si se apropie de barbat.

Yn: Mami și tati au spus sa te ascult spune micuța printre suspine                                                               Jk: Așa și? spune barbatul incercând sa se ridice de jos.                                                                                          Yn: ei au spus ca buni va disparea ,si tu vei avea grija de mine dar ei nu stiu ca tu nu vei avea grija de mine spune ceea mică printre suspine.
Jk: Îmi pare rău să te dezamagesc ,insa ei nu au spus asa! au spus că DACĂ bunica ta va dispărea tu sa nu suferi sau sa fi trista blablabla si ce-au m-ai zis ei acolo.                                                                   Yn: Şi eu ce-am zis?....
Jk: Ai spus fix opusul la ce am spus eu! Spune bărbatul sigur pe el cu mainile in
Yn: Nu-i adevarat.. Spune fetiţa abia daca se auzise ea.
Jk: Te pot auzi! ţh...                                                                                                                                                                  Yn: Cand mă voi trezi? întreabă ea cu tristeţe in voce si lacrimii in ochişorii si durere in inimă.

"Îţi dau două palme te trezeşti imediat..." îşi spune barbatul in minte

Jk: Când o să te culci. Spune el punându-şi gluga in cap Yn: sper ca visul ăsta să se termine cat m-ai repede....ce frumos ar fi ca părinţi mei să-mi vorbească pe bune.... Spune aceasta cu durere in suflet.

barbatul isi duce mâna la piept masând locul inimii ,durerea ei o simtea si el.

Jk: Mă iei drept un vis??! o întreabă bărbatul "şocat"                                                                                                    Yn:evident,nimic nu e real. spune ea mergand spre casă.

Aceasta mergea pe drum cu capul in jos Jungkook find in spatele ei

Jk: Ya ,Ya! opreşte-te! nu mă lua ca pe un vis!ce se întâmplă e real!                   Yn: da...sigur...

Fetiţa nu-şi dă seama cand ajunge la semafor,aceasta fara sa se opreasca continua sa mearga

Jk: Pacoste ce esti rămâi pe loc!! spune bărbatul tragand-o pe fetiţă de mana inainte ca masina sa treaca

acesta se apleacă la nivelul ei ochii lui find roşii de la nervii uitandu-se fix in ochii ei avand mainile pe umerii ei.

Jk: N-am de gand sa-mi petrec viata cu o asemenea pacoste!

Spune acesta punandu-şi mana pe capul ei vrând sa-i şteargă memoria însă amenţeala îi pune frână acesta îşi duce mâna la ceafă şi cu cealaltă se rezamă de un stâlp,fetita se uita la el cu o privire curioasă.

Jk: Pleacă. Îi spune bărbatul cu ultimul glas
Yn: Poftim?.... Îl intreabă ea find puţin speriată
Jk: P-pleacă...du-te acasă.. Îi spune el cu ultimele puteri                                   Yn: Domnule magician vă simţiţi bine...?
Jk: Pleacă dracului!du-te acasa si nu iesi!

Înger Păcătos J.JKUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum