Opusul

92 8 3
                                    

Auto Pov

Fetiţa ajunge în casă şi îşi vede bunica dormind în scaunul cu rotire in sufragerie. fata zâmbeşte necontrolat si se apropie de bătrână,fetiţa i-a telecomanda din mâna femeii şi inchide televizorul deoarece pe bătrână o luase somnul cu televizorul deschis.

Yn urcă scarile in camera ei şi îşi aminteşte ce îi zisese bărbatul,aceasta îşi dă jos ghiozdanul punându-l în dulap şi se aşează pe pat. aceasta trage aer in piept si-l strigş pe barbat.

Yn: Jeon Jungkook?.......

Ea se uita in prejur însă nimic,barbatul nu era . m-ai trage odata aer in piept si-l strigae acesta.

Yn: Jeon Jungkook?......

<<La Jungkook>>

Barbatul statea cu capul in jos începuseră sa-l doară mainele deoarece lanturile erau mult prea stranse si nu-i permitea sa facă nimic,avea mainele in spate insa erau o distanţă intre ele. barbatul isi ridica capul cand îşi aude numele.

X: Jeon Jungkook?...
Jk: ? X: Jeon Jungkook?...
Jk: Yn?

Îi rosteşte el numele ,inima lui zâmbind in sinea lui.

Yn: Jeon Jungkook?....
Jk: Lee Yn mă auzi?! Întreabă barbatul zâmbind in sinea lui Yn: Jeon Jungkook?...

Aici bărbatul îşi dă seama ca fetiţa făcea ce-i spusese el inainte de a intra în tărâmul spiritual,îşi lasă capul in jos oftând,o putea auzea însă nu putea face nimic.

Jk: Îmi pare rău...ar fi trebuit sa nu fiu asa imatur..esti doar un copil...un copil puternic ce reuşeşte să treacă peste lucrurile grele....peste jignirii si alte lucruri...acum aş fi putut sta linistit pe canapea cu tine aşteptand ca bunica ta sa-ţi facă de mâncare..ar fi fost frumos..

Îşi spune barbatul cu un regret in voce

<<La Yn>>

Fetiţa se uita prin cameră văzând ca barbatul nu apare ,aceasta se lasă în jos cu spatele rezemat de pat ducându-şi picioarele la piept simţându-se dezamagită si tristă

Yn: De ce mă aşteptam ca ce a spus acel om psihopat sa fie real...

Spune ceea mică dand drumul lacrimilor plângea încet pentru a nu o trezi pe bunica ei ,fetiţa inchide usa pentru a nu o auzi bunica ei si dupa se urcă in pat punandu-se cu faţa în pernă si incepe sa plangş si sa suspină

Yn: De ce oamenii sunt asa cruzi...? Spune fata continuând să plângă silențios pentru a nu o trezi pe bunica ei. fetita se opreste din plâns cand își aduce aminte ca barbatul îi spusesedaca el nu v-a apărea ,sa-l striga pe un bărbat pe nume JUNG HOSEOK.

>>Pe lumea cealaltă>>

Pky: Ga-Motak ascultă-mă! Nu-i fă asta! Îl ști de 200 de secole ,și în acești 200 de secole e prima lui greseală!
Ga: Prima lui greseală și ceea mai mare!!
Pky: Ascultă-mă Ga-Motak! Mai dă o şansă,doar una ,dacă va face acea greseală din nou,îmi asum responsabilitatea! Voi accepta eu pedeapsa pentru el,va rog!
Ga: Pukiyo,doar finca i-a crescut tu pe toti,ăsta nu înseamnă ca trebuie sa plătești pentru greșelile lor.
Pky: Sunt ca copii mei Ga-Motak!te rog m-ai dă lui Jungkook o şansă ,îmi asum responsabilitatea dacă greșește,voi plăti eu greseala lui cu viața!
Ga: Nu Pukiyo , cer iertare ,însă de data asta nu voi face cum spui tu!

Pukiyo îşi lasă capul in jos.

Pky: Lee Yn Are dreptul de a vorbi cu Jeon Jungkook fostul ei protector în vârstă de 400 de ani!
Ga: Stiu, însă eu voi alege acea zi! Pky: Domnule,Jeon Jungkook este printre ceii m-ai perfecti si ascultatorii îngerii din academie!,te rog ,încă o șansă ,o singură șansă m-ai dăi vă asigur ca nu va mai greși!
Ga: Domnule Jee Pukiyo,am incheiat discuția aici! La revedere!

Spune Ga-Motak făcând o plecaciune si iesind din academia lui Pukiyo.

<<La Yn>>

Fetița stătea în pat gândindu-se dacă să-l strigă pe acel bărbat pe nume,ei îi era greu cand se gândea ca lumea își bae joc de ea doar finca are probleme,când dintr-o dată apare exact acelas fum cu ochii care apăruse atunci cand barbatul se lupta cu ea.

Fetița  stătea în pat gândindu-se dacă să-l strigă pe acel bărbat pe nume,ei îi era greu cand se gândea ca lumea își bae joc de ea doar finca are  probleme,când dintr-o dată apare exact acelas fum cu ochii care apăruse atunci cand barbatul se lupt...

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Yn: N-nu-u...t-te ro-rog nu...

Micuța pune păturica subțire peste capul ei de frică.



^^Pe lumea cealaltă^^

Jungkook avea capul in jos îi era foarte sete ,se simțea ciudat simtea ca îi e frica...inima lui bătea din ce in ce m-ai mult ,bărbatul isi inchide ochii încercând sa-si dea seama ce se intampla,el stia ca lui nu îi e frică.....Imediat își dă seama ca simțurile erau ale fetiței ,Jungkook incepe sa se zbate vrand sa scoată lanțurile.

Jk: V-a fi bine Yn..nu te speria

Spune barbatul agitat

Jk: GA-MOTAK!!!

Țipă barbatul din toti plămânii

Jk: Ga-Motak te nenorocesc mă jur!!

Spune barbatul nervos

Jk: Nu mă dezamagi Jung Hoseok....te implor Hoseok ai grijă de ea...

Spune bărbatul fara sa-si dea seama ca lacrimile ii curg ,Jeon isi ridică privirea la usele uriase ce sunt deschise iar o lumină uriașă își face prezența.

Ga: Da Jeon Jungkook ,m-ai chemat?

Îl întreabă marele înțelept al cerurilor

Jk: Te omor băi , ati jur ca te omor dacă pacostea aia pățește ceva!!

Spune bărbatul printre dinti privindu-l in ochii pe Ga-Motak.

Ga: Sunt uimit de vocabularul tău in acest rai Jeon.

Îi spune bărbatul fără nicio expresie pe față.

Jk: Serios? atunci trimite-mă de unde m-ai luat!

Se răstește bărbatul asupra celui din fața lui.

Ga: În iad?nu e o idee bună.

Spune Ga-Motak zâmbind slab.

Jk: Mi-a spus tata ca nu-i voi simți inima si nici n-o pot auzi,e fix opusul!de ce?!

îi spune Jungkook bărbatului privindu-l ucigator.

Ga: Încă îi spui Tată ,dar pe mine mă ameninți că mă omori?cum poti să mă omori fiule ?

Spune bătrânul avânnd o expresie facială tristă.

Jk: .....Te rog m-ai dă-mi o șansă..n singură..nu voi m-ai gresi,atti jur tată ati dau cuvantul meu de onoare ca voi face totul ca la carte...

Spune bărbatul cu lacrimi in ochii văzând in ochii lui disperarea,se uita la GA-Motak de jos el find legat.

Ga: Imi pare rau Jungkook ,dar fiecare greseala are pedeapsa ei.

Spune bătrânuul cu o voce tristă.

Jk: Măcar trimite pe cineva în locul meu te implor....

Îl imploră Jungkook din privirii,însă degeaba ,bătrânul pleacă de acolo...

Înger Păcătos J.JKUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum