Auto Pov
Ga-Motak îl privea pe Jungkook cu dezamăgire
Hsk: Tată n-
Hoseok este întreruptă
Jk: Da ,am conectat-o la el
Îl întrerupe Jeon pe Jung
Hsk: Ce tot zici?!
Ii spune Jung Hoseok lui Jeon Jungkook printre dinți
Jk: Ce voiai să fac Ga-Motak?! S-o las pur și simplu să moară?!
Spune Jeon printre dinți către cel ce stătea în picioare.
Ga: Luați-l ,îl ducem de unde l-am luat
Spune Ga-Motak serios
Înger: Îl ducem în iad?...
Întreabă un înger ,tăcerea Marelui înțelept al cerurilor, îl face pe înger sa înțeleagă că "Da"
Înger: Dezlegați-l ,îl ducem în iad
Spune un înger celorlalți doii îngeri din spatele lui
Hsk: Poftim?! Nu ,Tată, nu poți să-l duci acolo!
Spune Jung Hoseok
Ga: Esti un Înger Păcătos Jeon Jungkook
Am făcut o greșeală sa aduc un demon Păcătos din iad ,în rai crezând ca va deveni un ÎngerSpune acesta privindu-l pe Jeon care este dezlegat de îngerii.
Hsk: Tată, Jeon nu e un Păcătos, intenția lui nu a fost cu răutate, vrea doar binele copilei!
Spune Jung cu o speranță în voce vrând ca Jeon sa fie bine.
Ga: Lee Yn nu mai e proprietatea lui! Jeon a rămas singur! Iar Lee la fel ,si asta nu se va schimba!
Spune Ga-Motak ridicând tonul
Jk: Ba da ,asta se va schimba
Spune sigur pe el Jungkook
Hsk: Taci doamne iartă-mă taci!
Spune Hoseok nervos lui Jungkook
Jk: De ce să tac? Lee va fi înapoi proprietatea mea ,Min nu va spune nimic dacă ma voi conecta înapoi la Lee Yn ,finca ea acum nu mai are legătură cu raiul, nici iadul ,nici raiul nu mă poate opri ,voi de aici nu m-ai aveți legătură cu ceea ce fac eu ,iar cei din iad ,lor nu le pasă pot face orice oricând, asa că ,nu ma deranjează dacă ma trimiți înapoi "Acasă"
Spune acesta serios punând accent pe ultimul cuvânt, facandu-l pe Jung Hoseok să-și dea o palmă mintală în frunte.
Ga: Scoateți-l din rai mai repede
Spune Bătrânul privindu-l pe Jeon cu scârbă
Hsk: Domnule Ga-Motak, vă rog mai acordați o șansă, va implor Domnule, nu-l puteți trimite în iad pur și simplu!
Jeon este printre cei mai buni de aici!Spune Hoseok serios
Ga: A fost ,Jung ,sti Fiule ca te iubesc și ca sunt mandru de tine ,dar lucrurile acestea, pe tine nu te privesc ,asa că te-aș ruga sa părăsești lumea noastră și sa mergi la propietatea ta Samjoon.
Spune Ga-Motak ,Jung oftează stind că nu mai poate face nimic, face o plecăciune și dintr-o miscatura disparâdin peisaj.
Între timp ,cei doi îngeri ajung la porțile iadului cu Jeon Jungkook.
Înger: Mi-a părut bine sa fiu coleg de academie îngerească cu tine Jeon Jungkook, e trist ca să sfârșit
Spune un înger făcând o plecăciune.
CITEȘTI
Înger Păcătos J.JK
Teen FictionPovestea e inspirata dintr-un serial koreean. Jeon Jungkook un spirit e protectorul unei fete de 5 ani. fetita e o finta umana pe nume Lee Yn ,sunt doua lucrurii ce nu stie nimeni ,e ca ea a mai avut o viata inainte...in vremurile vechii ale koreei...