Cat timp stau aici

81 8 0
                                    

Auto Pov

Fetita statea speriata pe patul ei
Dupa cateva minute bunica ei o striga
Pentru a cobora la masa.
Coboara la masa incercand sa para normala ,nu voia sa-i arata bunicii sale prin ce trece.
Dupa ce a mancat si-a facut temele.

Jungkook statea la un bar band soju singur.

Jk: Cine se crede pustoaica asta? Mai intai ma face nebun, si dupa ce-o salvez se plange sa stau s-o protejez ,aish jingjja...ce enervant.

Spune acesta dand pe gat un paharel mic de soju. Era enervat la culmea.
Singura curiozitate față de copila ,era cum este cealalta viata a ei.

Dupa ce bause toata stlica de soju, iese din micul bar ,mergea pe aleea intunecata singura cu mainile in buzunarul hanoracului.

Jk: Si acum n-ar trebuie sa se deschide un portar prin care sunt luat pe taramul celelalt?

Se intreaba pe el insasi Jungkook
Rezemandu-se de un perete de bloc.
Ofteaza si vrea sa plece el singur in taramul celelalt ,insa inima incepe sa doara din ce in ce mai tare.

Cade jos ne putand sa se țină in picioare ,isi pune mana la inima
Gemand de durere.

Jk: Ce naiba se mai intampla acum...

Acesta face o miscare din degetul aratator teleportandu-se in camera fetitei.

Ea statea pe pat facandu-si temele iar barbatul nimereste fix pe ea.

Jk: AISH! De ce ati faci temele asa??!

Spune acesta dandu-se de pe ea repede facand o mutra urata.

Yn: Ati venit sa ma protejati?
Il intreaba fetita vesela.
Jk: Sigur ca nu. Am venit fiinca nu ma pot duce pe taramul celelalt.
Yn: Adica unde sunt mortii?

Barbatul isi dă o palma peste frunte

Jk: Am impresia ca daca as sta cu tine ai fi o pacoste totala ,deci mai bine as merge in lumea mortilor.
Yn: Deci acolo mergi? 
Il intreaba fetita cu ochii mari si gura deschida
Jk: Aish jinjja... fi serioasa nu ,nici nu ma pot teleporta pe taramul meu ,sau sa deschid o usa, sunt blocat aici.
Yn: Asta inseamna ca stai sa ma protejezi?
Jk: Mai bine as muri decat sa stau cu un copil ca tine. Spune acesta fara nici-o problema.
Yn: Atunci de ce esti aici?
Jk: Ti-am spus ,n-am unde sa ma duc,dar doar finca sunt aici asta nu inseamna ca o sa te protejesc ,nici nu poti sa ma strigi pe nume. Asa ca sa ma lasi in pace cat timp stau aici.
Yn: Vrei sa spui...ca vei sta in casa mea ,dar nu ma vei proteja?

Intreaba fetita cu o spranceana sus.

Jk: Yes.
Yn: Domnule ai o problema...pleaca.
Jk: Aish! Cum indraznesti sa-l gonesti
Pe cel mai puternic Spirit??

Intreab acesta cu ochii cat cepele mirat de cuvintele fetitei.

Yn: Te voi spune bunicii și te vom denunță la politie pentru ca spui chestii false! Cred ca esti un psihopat!
Jk: MĂ scuzi? Nu mă crezi??
Spune barbatul cu ochii marii.
Yn: Logic ca nu! Nu ma poti minti doar finca sunt un copil!

Barbatul rade nevinandu-i sa creada
Ce spune fetita.

Jk: Nu voi sta aici mult timp! Idioți aia de pe celelalt tărâm imi vor da o viata de vis, sa vedem cine mai e nebun atunci!  Spune barbatul privind-o serios pe fata incercand sa para dur.
Yn: Da sigur!
Jk: Aish jjinja esti o pacoste deja!

Spune acesta privind-o pe fata.

Yn: Eu dorm in pat!
Jk: Daaa cum sa nu!

Spune acesta razand.

Ora 21:42

Barbatul se uita la Yn cu o mutră gen: cine se crede pustoaica asta??

Fata statea si isi facea temele la micul ei birou. Deja ii era foarte somn ,fara sa-si dea seama cade cu capul pe cartii. Ochii i se inchid si somnul o cuprinde.

Barbatul statea pe pat cu privirea la tavan cand aude ca pustoaica sforaie incet. Se ridica de pe pat si merge la ea incruntat. Isi pune mainile in san si se uita la ea cu sprancenele jumate sus.

Jk: Ya? Pustoaico du-te-n pat.

Fata nu-l audea finca dormea dusă.

Jk: Cu tine vorbesc ,YA!

Tipa barbatul la ea ultima fraza.
Fetita isi deschide ochii speriata.
Se uita la barbat speriata ne facand nimic.

Jk: Esti surda???
Yn: P-poftim...?
Jk: Am spus sa te pui in pat! Nu vorbesc de o miie de orii!

Se rasteste barbatul la ea.

Yn: Las-o balta. Nu o sa ma cert cu un om imatur ca tine ,dormi tu acolo.
Jk: Imatur????? Poftim??? Tocmai m-ai facut imatur??ai 5 ani copile! Eu am 400 sunt cel mai tanar de pe taramul ala, aici eu sunt adultul! Du-te in pat pacoste ce esti!

Fetita avea lacrimii in ochii ,o facea sa se simta un ultimul hal. Isi pune capul inapoi pe cartii si isi inchide ochii.

Jk: Esti o mare pacoste credeam ca esti un copil normal. Fie! Cum vrei! Dorm eu in patul ala moale si bun!

Spune barbatul si se tranteste in pat.
Fetita isi intoarce capul usor spre pat
Si se uita putin la el care statea cu fața
La tavan mainile in san ochii inchisi si corpul drept.

Yn: Ce egoist...cica 400 de ani...cum sa nu...arata de 26 ce 400 se crede el mai mare ca bunica....
Jk: Te aud sa sti!

Fetita nu mai zice nimic si isi lasa capul pe cartii iar somnul o cuprinde repede.

Peste vro 30 de minute barbatul isi deschide ochii. Nu dormise. Se da jos din pat si merge catre ea. Se uita trist la ea finca avea lacrimii pe obrajii. El avea mainile in san.

Se apleaca la nivelul fetitei. Biroul ei costa intr-o perna moale sub fund si o masuta mica.   Isi pune mana pe capul ei si inchide ochii intrand in visul fetitei pentru a vedea de ce plange in somn.

Visul fetitei:

Era intr-o masina cu tatal ei. Mama ei nu era finca era moarta...
Tatal fetei coboara din masina si fetita il prinde de mana pleca.

Yn: Te rog tati nu pleca te rog nu vreau sa raman fara tata cum am ramas fara mama te implor!!

Spune micuta de 4 ani plagand in hohote.

Tatal ei: Imi pare rau Yn...e momentul ca tati sa se duca la mamica ta...

Spune barbatul zambind trist.
Fetita plangea in hohote fara oprire.

Vis terminat.

Barbatul isi i-a repede mana de pe capul ei respirand din ce in ce mai repede. Respiratia ii era atat de repede incat ziceai ca a alergat la 10 concursurii de alergat.

Era socat de ce vazuse si auzise.

Jk: Y-Yn...? Incearca el s-o trezeasca pe fetita.   Yn urca-te in pat e frig aici...

Fetita nu reactiona ,Jungkook ofteaza ne stind ce sa faca. O i-a usor pe fetita in brate ridicandu-se usor cu ea in sus. Se aproapie de pat cu ea si vrea sa o puna pe pat ,insa ceva il opreste.

Yn: Te  tati n-nu...nu pleca...
Spune fetita fara vlaga.
Jk: Eu nu sunt taica-tu.

Spune el lasand-o pe fetita pe pat. Ea isi deschide ochii si incepe sa planga usor.

Yn: Imi cer scuze...

Spune fetita continuand sa planga intorcandu-se cu spatele la barbat.
Jungkook ofteaza si o intoarce cu fața la el si o imbratiseaza ,Yn nu ezita si raspunde imbratisarii.

Yn: Imi vreau familia inapoi...
Spune aceasta plagand si suspinand.
Jk: Linisteste-te, culca-te e traziu.

Spune acesta punand-o cu capul pe perna.

Înger Păcătos J.JKUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum