3.Bölüm

42 5 11
                                    

"Alp-"Öfkeyle bağırdı.

"Kes sesini! Sen nasıl beni salak yerine koyup kandırmaya çalışırsın!?Ben şüphelenip gelmeseydim kaçacaktın!"Konuşmak için ağzımı araladım ama engel oldu."Bunun hesabını fena soracağım Rüya, göreceksin!"Kolumu tutup beni çekiştirmeye başladı.

"Alp bırak kolumu!"Parmaklarını koluma öyle bir geçirmişti ki yerinden çıkacakmış gibi acıyordu.O sırada bir kadın sesi duydum.

"Ne oluyor burada?Bırakın hanımefendiyi!"Hızla yanımıza geldi."Siz ne yaptığınızı sanıyorsunuz!?Bırakın dedim size!"

"Sen karışma be!"Alp kadını itti.Tam düşecekti ki son anda dengesini sağladı.Kadın kendini toparlamaya çalışırken Alp beni yeniden çekiştirdi.Ben kolumu ondan kurtarmaya çalışırken kadın da hemen arkamızdan topuklu ayakkabılarının izin verdiği kadarıyla koşmaya başladı.Ama adamlar ona engel oldu

"Bırakın beni! Bırakın!"Adamların kolları arasında çırpınırken yoldan geçen insanlara seslendi ama kimse oralı olmadı.

"Yardım edin!Görmüyor musunuz, kızı alıkoyuyor!"Kadın sesini daha çok yükselttiği sırada Alp durdu."Alp bıraksınlar kadını,onun bir suçu yok."Bana cevap vermedi ve adamlara bir işaret yolladı.Ben bırakacaklarını sanarken adamlardan biri silahının kabzasıyla kadının başına sert bir şekilde vurdu.Kadın yere düşerken ben de başıma sert bir cismin çarptığını hissettim ve gözlerim karanlığın esiri oldu.

♣️

Gözlerimi açtığımda karanlık bir odada,  yatağın üzerindeyim. Başımda çok şiddetli bir ağrı vardı ve hiçbir şey hatırlamıyordum. En son Alp'in kucağına yığılmıştım ama nasıl olduğu hakkında hiçbir fikrim yoktu. Elimi saçlarımın arasında gezdirirken başımda bir şey olduğunu farkettim.Kalkıp odanın ışığını açtım ve banyoya girdim. Banyodaki aynaya baktığımda ise başımdakinin bir sargı bezi olduğunu anlamış oldum. Yaralı elimde de bandaj vardı

Banyodan çıkıp odaya girdim. Kapıyı açmaya çalıştım ama kilitliydi. "Neler oluyor? Neredeyim ben? "Kendi kendime mırıldanıp yatağın üstüne oturdum. Aradan yarım saat geçti ama hâlâ gelen giden yoktu. Ayağa kalkacağım sırada kapının kilidi açıldı ve içeriye Alp girdi. Hızla yataktan kalktım.

"Sen ne yapıyorsun ya yine!?Niye getirdin beni buraya? Burası neresi?"

"Önce bir sakin ol.Her şeyi anlatacağım."

"Ya ne sakin olmasından bahsediyorsun!? Anlat hemen, neredeyiz biz?"

"Amerika'da, Boston'dayız"

"Ne! Nasıl Boston'dayız?"

"Hep burayı görmek istemiyor muydun sen?Balayını burada yapacağız ,ne güzel işte."

"Oğlum sen psikopat mısın! Daha evlenmedik biz, ne balayından bahsediyorsun?"

"Oğlum?"

"Ona mı takıldın geri zekâlı!?"

"Aaa,Rüya? Hiç yakışıyor mu sana böyle argo kelimeler? Cık cık cık. Görüşmeyeli çok kaba olmuşsun."

"Allah'ım delireceğim ya, delireceğim!Beni benden habersiz Boston'a getirmişsin, konuşma şeklime mi takılıyorsun!"Tam konuşacaktı ki engel oldum.İşaret parmağımı havaya kaldırıp konuştum.

KARANLIĞIN ESİRİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin