[15. Rész~Vissza]

169 8 0
                                    

   Thalia felvonta a szemöldökét majd megnézte a ruhákat. Szemeit megforgatva ment a takaró fal mögé és öltözni kezdett. Szakadt harisnyájára vette fel a kapott farmer rövidnadrágot. Hosszú ujjú szürke vékony felsőjét betűrte miután ruhája anyagából szakított és bekötözte sebét. Magassarkúját visszavette majd Tonks mellé sétált. Megfogták egymás kezét majd halvány mosoly után pedig megpörgették a nyakláncot..

-Mi a Merlin?!-Kérdezte hátra ugorva a három Weasley fiú mikor meglátták a füstöt. Thalia talpon maradt, Tonks pedig a földön fekve érkezett.

-Komolyan?-Nézett a metamorf mágusra, majd kezét nyújtva felsegítette.

-Jól vagyok!-Porolta le magát és haja szőke lett. Egy fej rázás után pedig ismét rágó rózsaszín. 

-Én is tudok ilyet!-Hallottak egy kislány hangot. Mindkét nő megfordult és meglátták a kislányt. Zöld hajából hirtelen ugyan olyan rózsaszín lett.

-Nagyszerű.-Vette elő a nyakláncot Róka miközben az utazókhoz lépett.-Mindenki itt van?-Nézett körbe.-PIRANHA!-Szólalt meg hangosan. A fiatal férfi egyből visszarohant a mardekáros asztaltól. 

M Mi történt?-Mutatott Hermione a lány oldalára. Ő oda kapta a tekintetét és csak legyintett.

-Csak átázott a kötés, mivel nem szedtem ki magamból a golyót. Csak fájdalom csillapító bűbájt tettem rá és bekötöttem.-Vont vállat és a nyakláncra pillantott.-Nagyszerű, egy óra.-Forgatta a szemeit. Megfordulva tapasztalata, hogy Tonks a kicsi énjével változtat haj színeket.

-És kegye, kicsoda?-Kérdezte mosolyogva az idős igazgató. Thalia fel sem nézett a nyakláncból adott választ.

-Ismer. Itt vagyok.-Csavart be egy csavart.-És ajánlom, hogy egy napig legyek békén hagyva!-Nézett fel végül az ,,eltűntekre".-Bár jól eset a lopás a minisztériumból, az kevésbé, hogy ismét elraboltak. Főleg mivel megkarcolták a magassarkúmat!-Nézett a cipőjére.

-Apád?-Kérdezte Kígyó egyből.

-Ki más?-Forgatta a szemeit.-Egyébként...-Nézett ismét Dumbledoréra.-Thalia vagyok.-A kicsi Thalia Rosamffin kiszabadult apja szorításából és oda rohant.

-Ilyen leszek? Hogy?-Nézett rá idősebb énjére. 

-Tanuld meg visszafojtani az érzelmeidet és készülj fel rá, hogy kevesebb lesz a súlyod, mint hatodéves korodba. Illetve, hogy értesz a mugli fegyverekhez..-Ahogy kimondta előrántotta egyik kését és pont egy centivel dobta Harry felé.

-Ügye nincs lüke férjem?-Kérdezte idősebb énje fülébe súgva, de mindenki hallotta. Nymphadora láthatóan elvörösödött, a hajával együtt.

-Már csak az kéne! Négy pasival élek évek óta.-Mutatott társaira.-Viszont..-A füléhez hajolt, hogy csak ők halhassák.-Barátnőd igen..-Tényleg, csak ők hallották.

-Igen?-Mosolyodott el.

-Ezt már ekkor kifejlesztetted, kis Ribi?-Kérdezte vigyorogva Cápa.

-Nem tudom mire utalsz..-Mosolyodott ezáltal, ő csak pár pillanattal később tudott arrébb nézve.

-Ezt hogy?-Kiabálták az ottani diákok.

-A mosolya akárcsak egy babona.-Mondta Tonks, Hermione és Ginny tökéletes szinkronban.

-Talán, de nekem elég volt azokból..-Nézett undorodva szüleire és a nyakláncért nyúlt.-Ha ketté rohadunk is megyünk..-Motyogta és megpörgette.-Exmemorian!

   Pálca intése után eltűntek, mind. A raktárba találták magukat. Thalia és Nymphadora gond nélkül indult ki, míg mindenki más furcsán nézett körbe.

-Menjünk már!-Minden nagykorú fogott egy kiskorút és már hopponáltak is...

_____________________


Her smile is like a superstitionTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang